Huiskamer
AggressiveReindeer87
04-12-2021 om 18:31
Vf_Watervrouw schreef op 04-12-2021 om 13:52:
In de categorie zonder klagen saaie dagen. Ik was bezig met de serie Endeavour Morse. Halverwege seizoen 6 even druk met andere zaken en nu staat seizoen 6 niet meer online
(er is (net) een dvd van uitgekomen, maar ik heb geen dvd-speler dus heb daar niks aan)
De helft overslaan en door naar seizoen 7 vind ik ook zo wat... Het lukt vast wel om ander tijdverdrijf/tijdverspilling te vinden, maar het is wel stom!!
Klagen mag want het is ook een zeurtopic
Oww dan ga ik ook ff...... ik heb geen Corona (gister en eergister zelftest gedaan, allebei negatief) maar ik ben een beetje verkouden aangestoken door mijn kleine neefje. Ik hoest regelmatig en heb (daardoor) nogal keelpijn. Ik was wel ff weg vanmiddag, ik had afgesproken met een goede vriend en die was hier maar we gingen ook even naar buiten en dat had ik niet moeten doen want nu voel ik me echt niet lekker en nu heb ik echt last van mijn keel door al dat geklets met die vriend. En ik ben ook nog es natgeregend, wat een sch**t weer zeg...
Dolfje
04-12-2021 om 19:25
Ja dit weer sucks echt mega. Ben vanmorgen even buiten geweest en net even een klein blokje om. Zit al de hele dag op de bank afgewisseld met erwtensoep koken. Heb zitten lezen, spelletje op iPad, series gekeken,was in wasmachine en droger en nu is het alweer avond. Man kijkt racen in de slaapkamer maar hoorde net een gefrustreerde schreeuw dus dat gaat niet zo goed.
Auwereel
04-12-2021 om 19:29
Ik heb nog even in d zon gelopen vandaag, het was precies het juiste moment voor een wandeling.
Dolfje
04-12-2021 om 19:30
De zon heb ik hier niet gezien. Zag op Facebook van iemand foto’s van blauwe lucht en zon in Spanje ergens. Zo jaloers op..
Dolfje
05-12-2021 om 13:23
Vandaag ook geen zon. Hebben even een rondje in een ander park gewandeld omdat man daar in de buurt iets moest ophalen. Nu met koffie en boek en er gaan zo worstenbroodjes in de oven.
Auwereel
05-12-2021 om 13:28
Ik heb zonet nog in een waterig zonnetje gefietst, maar het is wel behoorlijk koud buiten, waterkoud!
AggressiveReindeer87
05-12-2021 om 13:45
Hier geen regen maar ook geen zon. Ik zit sinds donderdag te hoesten en keelpijn, dat hoesten wordt steeds erger lijkt het wel. De zelftesten waren negatief maar ik doe liever ook even een officiele test bedacht ik mij vanmorgen, kan gelukkig vanmiddag al...Wel k** dus dat het koud is want ik heb geen auto en met de bus mag niet. Misschien ga ik lopen, is een dik half uur. (Maar warmer dan op de fiets en ik word blij van wandelen)
Weinig zin in maar ik neem liever het zekere voor het onzekere, ben niet zwaar beroerd maar erg lekker voel ik me niet.
Vooral praten doe ik liever niet voor de verandering want dat doet echt pijn...
Oww en nog erger.... Ik heb Casa uit
, booooohooooohooooo!!!! 
Dolfje
05-12-2021 om 13:50
Casa nu al uit Alice! Wij hebben gisteren 4 afleveringen gezien, vanavond weer verder maar pas na Formule 1 want dat kijkt man.
Ik vond net nog 2 stukken carrotcake in de diepvries, had ik laatst na de verjaardag van mijn moeder meegenomen
dus een lekker toetje vanavond.
Broodjebrie
05-12-2021 om 13:54
Ik ga zo de was ophangen en dan begin ik ook aan la casa. De laatste 5 afleveringen..
Ben wat hangerig en niet helemaal in m'n hum dus ik breng de rest van de dag door onder een dekentje.
AggressiveReindeer87
05-12-2021 om 13:58
Dolf: ik hoefde er nog maar 5, en was en ben ook wat hangerig dus kon ik het even afkijken. Ik vond deel 2 van Seizoen 5 veel beter dan de eerste 5...
Vf_Watervrouw
05-12-2021 om 14:10
Voor wat de zwabberige overheidsadviezen waard zijn: zelftest bij klachten en alleen een positieve test moet (/mag?) je dubbelchecken met een ggd-test.
Wat ik vorig weekend begreep: uiterlijk dag 5 na contact met positief geteste kun je zelf ook positief zijn. Anders komen je klachten door een andere oorzaak (of bron) en moet je het maar gewoon uitzitten (en mag je wel naar kantoor).
Dolfje
05-12-2021 om 15:10
AliceM1982 schreef op 05-12-2021 om 13:58:
Dolf: ik hoefde er nog maar 5, en was en ben ook wat hangerig dus kon ik het even afkijken. Ik vond deel 2 van Seizoen 5 veel beter dan de eerste 5...
Ik kijk er naar uit!
AggressiveReindeer87
05-12-2021 om 16:42
Vf_Watervrouw schreef op 05-12-2021 om 14:10:
Voor wat de zwabberige overheidsadviezen waard zijn: zelftest bij klachten en alleen een positieve test moet (/mag?) je dubbelchecken met een ggd-test.
Wat ik vorig weekend begreep: uiterlijk dag 5 na contact met positief geteste kun je zelf ook positief zijn. Anders komen je klachten door een andere oorzaak (of bron) en moet je het maar gewoon uitzitten (en mag je wel naar kantoor).
Mijn zelftesten waren negatief (do 1 gedaan en vrijdag ook) maar ik heb wel klachten sinds een paar dagen dus leek het me toch verstandig om ook even een PCR test te doen. (En daar was degene die me testte het mee eens, die zelftesten zijn prima maar als je echt het zekere voor het onzekere nemen wil als je klachten hebt dan toch maar ff een officiele. Is inmiddels gebeurd, deed geen pijn maar ik ging net als de vorige keer enorm tranen haha...echt prettig is het niet maar goed het was zo voorbij...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.