Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-11-2021 om 22:25

Vf_Watervrouw schreef op 26-11-2021 om 21:51:

Een of andere sukkel is 'Coranabesmette in mijn omgeving' geworden. Dus mijn weekendplannen zijn gewijzigd en de testafspraak is gemaakt. 🤬

Ooowwww das balen!!! Ik duim voor je dat je niet besmet bent.

Dolfje: fijn! Ik moet binnenkort ook weer dacht ik... (zal ff in agenda kijken..) Oww nee, 6 januari pas...

Vandaag een klein uurtje door het park in de sneeuw gewandeld, ja sneeuw..dat begon gisteravond laat en er lag best wel wat vandaag. Ondertussen is het weg maar het was wel even mooi.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2021 om 20:57

Hier is het ook alweer weg maar het was idd wel even leuk wakker worden.
Hehe ik heb eindelijk een film gezien die tijdje terug in de bios was maar ik was net te laat en ik zag toevallig vanmiddag dat ie eindelijk op Pathe thuis stond. Daar kijk ik nooit iets en ga ik ook nooit doen maar ik had stiekem speciaal voor Meskina een account gemaakt. Erg leuke film, heb erg gelachen en zeker voor iedere single vrouw aan te raden 😃

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2021 om 09:48

Ik ben even niet zo blij, mijn nichtje van 11 is positief getest. Ze is niet erg ziek maar het is wel goed balen en schrikken...

Logisch Alice. Niet leuk.

Hopelijk heeft ze milde klachten Alice.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2021 om 18:56

Thnx, ze heeft milde klachten. En mn broer (die is ingeent maar moet ook nu in quarantaine uiteraard) is ambulance verpleegkundige dus mocht het nog erger worden (zal niet gebeuren volgens hem als het nu al mild is) dan zal hij ingrijpen.
Het is vooral even onhandig en toch even schrikken dat wij/mijn directe familie nu toch ook de klos zijn... Komt even erg dichtbij, maar ik ben er verder rustig onder, net als broer en nichtje. 

Wat balen, Alice! En zeker ook voor je broer (en zijn werk) erg lastig.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

30-11-2021 om 07:39

Aberlady schreef op 29-11-2021 om 22:05:

Wat balen, Alice! En zeker ook voor je broer (en zijn werk) erg lastig.

Ja inderdaad... maar we zijn vrij nuchter ingesteld. Zoals mijn nichtje zei 'nu moet alles even via een omweg'. Helaas slaat Corona ook mijn familie niet over maar goed het is niet anders. 

Goedemorgen  , ik werk in ieder geval tot vrijdag thuis deze week. (Vrijdag is nog niet duidelijk of ik thuis of op kantoor werk)Heb in ieder geval lekker geslapen ☺. 

Fijne dag allen!

Het stormt hier! Ben nu nog aan de thee en verwoede pogingen aan het doen mijn biebboek uit te lezen ( is gereserveerd dus kan niet verlengen) en moet straks even strijken en even naar de winkel en wandelen ( al trekt me dat nu nog niet echt).

Het is hier ook behoorlijk onstuimig. Geen idee of het de hele dag zo  blijft, meestal trekt het wel bij in de loop van de ochtend hier.
Maar ik vind het dan wel weer lekker, zou vanmiddag wel even willen uitwaaien aan zee

Ik ben dus vandaag onverwachts vrij, ga dadelijk de kerstboom al optuigen. Straks even kibbeling halen, hopelijk blijft het droog.

Hier veel wind en druppels maar geen echte bui nu. Ben aan het wandelen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-12-2021 om 13:18

Hier geen storm maar echt lekker weer is het niet, wel al een tijdje droog en ben ik ook al even een rondje om geweest. 

Hier is het sinds de middag eigenlijk wel droog, zelfs nog een zonnetje. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.