Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Valdemar schreef op 03-11-2021 om 21:02:

[..]

Mijn partner heeft daarom een zitbad gekocht (en ook voor haar zoon). Na uitlening aan een vriendin, heeft deze het ook aangeschaft.

Ah ik weet wat je bedoelt. Ik ken ook iemand die zo'n bad heeft maar ik heb voorkeur voor languit liggen. Ben zelf ook lang.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-11-2021 om 22:52

Broodjebrie schreef op 03-11-2021 om 21:33:

[..]

Ah ik weet wat je bedoelt. Ik ken ook iemand die zo'n bad heeft maar ik heb voorkeur voor languit liggen. Ben zelf ook lang.

Ik ben niet lang maar ik lig ook liever... Jaaaaa is zo lekker om een bad te hebben.. mijn badkamer is wat gedateerd (heb hem wel wat opgepimpt toen ik hier kwam wonen) maar ben superblij dat er een bad is.

Zo ik ga knorren,  slaap lekker allen!

Broodjebrie schreef op 03-11-2021 om 21:33:

[..]

https://tubble.com/nl/product/tubble-original/

Wij hebben deze! Ben er heel blij mee

Aberlady schreef op 04-11-2021 om 20:39:

[..]

https://tubble.com/nl/product/tubble-original/

Wij hebben deze! Ben er heel blij mee

Gaaf, kan ik me voorstellen ^^

Ha eindelijk vrijdag..normaal sportdag voor mij maar ik heb geen zin. Ga straks wel wandelen als het tenminste droog is, heb de gordijnen nog dicht en nog niet naar buiten gekeken.

Ik had de gordijnen gelukkig open gedaan en heb zodoende een prachtige regenboog 🌈 gezien.

Hier schijnt de zon!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-11-2021 om 12:53

Hier ook maar het is niet warm.
Ik heb alweer weekend!!! 

Hier is  het een beetje druilerig. Wij gaan denk ik straks boodschappen doen voor het weekend. Ben de hele week al wat somber (hormonaal) en heb echt behoefte aan gezelligheid. Poes ligt hier wel gezellig op haar kussentje naast me.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-11-2021 om 14:44

Aberlady schreef op 05-11-2021 om 13:25:

Hier is het een beetje druilerig. Wij gaan denk ik straks boodschappen doen voor het weekend. Ben de hele week al wat somber (hormonaal) en heb echt behoefte aan gezelligheid. Poes ligt hier wel gezellig op haar kussentje naast me.

Had gister een vrijdaggevoel. dus vandaag was de eerste zaterdag van het weekend

Het was zowaar terrasweer. De warme chocomelk er enigszins afgelopen met een mooie wandelroute.

Aberlady schreef op 05-11-2021 om 13:25:

Hier is het een beetje druilerig. Wij gaan denk ik straks boodschappen doen voor het weekend. Ben de hele week al wat somber (hormonaal) en heb echt behoefte aan gezelligheid. Poes ligt hier wel gezellig op haar kussentje naast me.

Hier is mijn weekend wat voller geworden sinds vanmiddag. Morgen mijn lieve nichtje even platknuffelen en zondag met een vriend even een bestelling ophalen en op de koffie bij zijn ouders. Dat wilde hij eigenlijk liever morgen doen, maar omdat ik dan nog weg ben en niet weet hoelaat ik thuis ben, heb ik dat even verplaatst naar zondag, wat ie ook prima vind gelukkig. 

Ik zou morgen op bezoek gaan maar weet niet of dat doorgaat want ik heb een loopneus en net laten testen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-11-2021 om 15:35

Goed dat je je hebt laten testen Dolf, hopen dat je de uitslag snel hebt.
Nutteloos gemopper van vandaag: Die Ferrero roche ipv de bounty had ik geloof ik beter niet kunnen kopen... 

Hier ook een te vol weekend. Dacht dat het wel meeviel maar al met al toch weinig tijd om echt niks te doen. Ik merk dat ik vooral in de herfst en winter ook wel behoefte heb aan luieren en niks doen.
Lekker op de bank hangen of nog even terug naar bed. Verwarming aan, TV aan. Heerlijk! Hopelijk is daar nog tijd voor. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.