Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Dolfje schreef op 06-11-2021 om 12:05:

Ik zou morgen op bezoek gaan maar weet niet of dat doorgaat want ik heb een loopneus en net laten testen.

Spannend, ik duim voor een negatieve testuitslag. 

VivaLaVida schreef op 06-11-2021 om 16:46:

[..]

Spannend, ik duim voor een negatieve testuitslag.

Is net binnen en inderdaad negatief 

opluchting!! Toch altijd spannend. 

Ik hang eindelijk lekker op de bank.
Vandaag naar mijn zus geweest en met dat heerlijke nichtje van me geknuffeld.. Mensen ik ben zo verliefd op dat droppie  Ik heb zelf geen kinderwens maar hier smelt ik toch altijd van hoor. Nichtje is bijna 2 maanden oud en zo leuk om te zien hoe ze groeit en zich ontwikkeld.. ♥️

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-11-2021 om 19:20

Broodjebrie schreef op 06-11-2021 om 18:49:

Ik hang eindelijk lekker op de bank.
Vandaag naar mijn zus geweest en met dat heerlijke nichtje van me geknuffeld.. Mensen ik ben zo verliefd op dat droppie Ik heb zelf geen kinderwens maar hier smelt ik toch altijd van hoor. Nichtje is bijna 2 maanden oud en zo leuk om te zien hoe ze groeit en zich ontwikkeld.. ♥️

Heb ik ook hoor, ik heb ook geen kinderwens (en die gaat ook niet meer  komen, ik wil het echt niet en word 40 in juni...) maar mijn kleine neefjes zijn zo schattig, en met mijn nichtje van 11 heb ik een hele goede band, zij is min of meer mijn bonuskind.

Ik heb ook geen kinderen en nooit gewild ook maar krijg binnenkort 2 baby's in de vriendenkring en dat vind ik wel weer leuk. De jongste dan vrienden is 11 en de oudste 26 of zo dus het is al even geleden 

AliceM1982 schreef op 06-11-2021 om 19:20:

[..]

Heb ik ook hoor, ik heb ook geen kinderwens (en die gaat ook niet meer komen, ik wil het echt niet en word 40 in juni...) maar mijn kleine neefjes zijn zo schattig, en met mijn nichtje van 11 heb ik een hele goede band, zij is min of meer mijn bonuskind.

Ja leuk toch Ik vind kinderen ook wel leuk maar ik vind het ook heerlijk als ik wegrij en denk: Ah wat een rust.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-11-2021 om 21:02

Broodjebrie schreef op 06-11-2021 om 20:24:

[..]

Ja leuk toch Ik vind kinderen ook wel leuk maar ik vind het ook heerlijk als ik wegrij en denk: Ah wat een rust.

Haha ik ook hoor..

Al een aantal uur aan het lanterfanten😗 in het weekend mag dat 😇

Ik hang ook lekker op de bank. Dadelijk weer verder met The Handsmaid Tale.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-11-2021 om 18:34

Ik was vanmorgen aan het lanterfanten, vanmiddag naar mn moeder,  gewandeld (en bijna aan het eind zeiknat gehageld en geregend  ) en nog ff naar de action.
Nu lekker bankhangen in huispak, heb het wel koud hoor.... moet echt nog ff wennen...

O wat jammer dat je zo natregende. Hier alleen wat spettertjes, het was fijn om ye wandelen. Maar ook prima om binnen een taart te bakken voor mijn zoon die bijna jarig is. Dus na het wandelen een pruimentaart gebakken.

Ik was op visite en nu alweer even lekker op de bank.

Ik heb vannacht toch zo akelig gedroomd. Ik stond in een winkel en ineens hoorden we sirenes en reden er mensen in brandweerauto's langs die giftig spul overal naar binnen spoten. Ik kon met iemand vluchten maar we moesten steeds op onze hoede zijn. Toen dachten we dat we veilig waren en zagen we ze weer. Toen sprongen we uit een raam en toen werd ik wakker. Blegh. Ik hoop toch dat ik vannacht wat leukers droom.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.