Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Ik ben toch ook weer veel wakker geweest. En te vroeg ook weer.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-11-2021 om 08:39

Dolfje schreef op 03-11-2021 om 08:26:

Ik ben toch ook weer veel wakker geweest. En te vroeg ook weer.

 

Ik ga toch in mn werkkamer zitten...

Ik ben vandaag vrij. Cliënt heeft zich gisteren laten testen dus ik mag er even niet naartoe. 
Dadelijk even naar de brievenbus lopen en vanmiddag wil ik wat rommelen in huis.

Ik heb al een rondje gewandeld en verwacht nu de kapster elk moment. En ik vind het weer veel te koud 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-11-2021 om 10:54

Dolfje schreef op 03-11-2021 om 10:29:

Ik heb al een rondje gewandeld en verwacht nu de kapster elk moment. En ik vind het weer veel te koud

Ik ook, ik wil terug naar Italië 

Ik ben net terug van een wandeling, even letterlijk een frisse neus gehaald. Jeetje wat is dit wennen zeg

Ik heb weer lekker mijn winterjas aan en op weg naar mijn werk aan het begin van de middag scheen het zonnetje. Toen was het prima te doen!

Bah heb de hele dag al koppijn.

Manager doet elke dag een lunchwandeling. Ik dacht laat ik dat ook eens doen. Liep qua tijd een beetje uit de hand maar de manager vond dat alleen maar goed

Eind van de dag naar station gewandeld, toen vond ik mijn winterjas wel warm. Had met de lunchwandeling mijn laptoprugtas niet mee, dat maakt blijkbaar het verschil.

Net via de supermarkt thuis gekomen en niet eens snaaivoer gekocht. *trots*

Heel goed dat je geen snaaigoed koopt, want de supermarkt doet alles om je te verleiden dat wèl te doen!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-11-2021 om 20:14

Zo ik ben vanmiddag ook even naar buiten gegaan...   Idd best wel koud...

Ik heb mijn winterdekbed erop gegooid vandaag. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-11-2021 om 20:32

Broodjebrie schreef op 03-11-2021 om 20:21:

Ik heb mijn winterdekbed erop gegooid vandaag.

Nu pas??? Had ik allang    Ik was overigens sinds een tijdje weer een ochtend doucher maar doe het lekker weer savonds, dan kan ik af en toe ook in bad. (Alhoewel douchen ook lekker is als je het koud hebt heb ik net gemerkt..)

AliceM1982 schreef op 03-11-2021 om 20:32:

[..]

Nu pas??? Had ik allang Ik was overigens sinds een tijdje weer een ochtend doucher maar doe het lekker weer savonds, dan kan ik af en toe ook in bad. (Alhoewel douchen ook lekker is als je het koud hebt heb ik net gemerkt..)

Ja, nu pas haha. Ik sta er zelf ook van te kijken hoor, maar ik heb het echt best lang nog warm gehad onder mijn zomerdekbed. En ik ken nog wat mensen die hem er nog steeds op hebben Maar afgelopen nacht had ik het al niet meer zo warm dus toen was de keuze snel gemaakt.

Oh ik ben zo jaloers op jouw bad.. Ik wil er ook een!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

03-11-2021 om 21:02

Broodjebrie schreef op 03-11-2021 om 20:58:

[..]

...

Oh ik ben zo jaloers op jouw bad.. Ik wil er ook een!

Mijn partner heeft daarom een zitbad gekocht (en ook voor haar zoon). Na uitlening aan een vriendin, heeft deze het ook aangeschaft. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.