Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Vf_Watervrouw schreef op 29-10-2021 om 17:37:

Fijne vakantie Alice, hoop dat het lekker toerist-luw is

In werkstad was het blauw, in woonstad bleek het grauw. Heb braaf gewandeld van kantoor naar trein, dan hoefde het niet meer per se van trein naar huis
Vanavond de laatste twee afleveringen van Flikken Rotterdam bingen. Seizoen had wat goede elementen maar vond het niet heel spectaculair. Binnenkort maar weer aftellen naar de Maastrichtse versie.

ga je aan de rijmelarij 😛

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-10-2021 om 22:35

Rogue schreef op 29-10-2021 om 20:29:

[..]

ga je aan de rijmelarij 😛

😄

Tja Rome is Rome dus er zijn idd wel meerdere toeristen...🤪 maar het valt wel mee hoor...

Morgen alweer de laatste dag, zondag gaan we weer naar huis. Ook wel lekker...

 

Altijd wel weer fijn he Alice, naar huis. Paar dagen weg vind ik prima maar op een gegeven moment verlang je weer naar je eigen huis, je eigen eten, je eigen taal

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

30-10-2021 om 18:08

Broodjebrie schreef op 30-10-2021 om 09:24:

Altijd wel weer fijn he Alice, naar huis. Paar dagen weg vind ik prima maar op een gegeven moment verlang je weer naar je eigen huis, je eigen eten, je eigen taal

Ja idd... en het is gezellig hoor maar als je de hele tijd op elkaars lip zit heb je ook wel weer zin om alleen te zijn. Althans ik..

Vandaag eindelijk bij de Trevie fontein geweest!! En ook muntjes gegooid uiteraard,  over beide schouders want ik ben min of meer links en rechts haha... Vanmiddag zijn we een tijd in een groot park geweest, het was heerlijk weer dus dat was niet erg  . (Zo'n graad of 22 en strakblauwe lucht  )

Trouwens vandaag en morgen is de G20 in Rome, echt een enorme poppenkast als de boel zich weer verplaatst, inclusief heliecopters. En gister was Biden bij de paus.

AliceM1982 schreef op 30-10-2021 om 18:08:

[..]


Trouwens vandaag en morgen is de G20 in Rome, echt een enorme poppenkast als de boel zich weer verplaatst, inclusief heliecopters. En gister was Biden bij de paus.

Oh neem dan maar goed de tijd voor de weg naar het vliegveld. Wij hebben dat meegemaakt tijdens een vakantie  ( niet G20 maar PanAsia conference oid) Obama was er en hoge lui uit Azië en alles was afgezet. Hebben toen zelfs de auto een dag eerder ingeleverd omdat er geen doorkomen aan was. Overal wegversperringen etc.

Ik heb al gesport en we gaan zo een rondje fietsen. Verder moet ik straks wat strijken en koken voor morgen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-10-2021 om 15:22

Pffff ben weer in het landje hoor... (nog niet thuis, zijn onderweg)
De vlucht was ok maar het inchecken ging ontzettend ruk... Hele lange rij en 4 medewerkers waarvan er 2 ineens weggingen terwijl er nog een hele rij stond en ineens nog allemaal mensen ervoor gepropt van een andere vlucht waarvan de gate dichtging, echt een ontzettende zooi. Volgens mij heeft het bijna 2 uur geduurd....

Rome was wel geweldig en het was erg gezellig met mijn familie en het was heerlijk weer. Wel weer fijn in mn eigen bedje vanavond 

Altijd zo heerlijk, je eigen bed Je valt wel met je neus in de regen zo. Je had beter daar kunnen blijven qua weer haha.

Heb eens gekeken naar de opties voor NS Internationaal. Rome is dan wel een errug lange reis

Londen en omgeving was heerlijk toerist-luw afgelopen maand

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-10-2021 om 22:05

Broodjebrie schreef op 31-10-2021 om 15:46:

Altijd zo heerlijk, je eigen bed Je valt wel met je neus in de regen zo. Je had beter daar kunnen blijven qua weer haha.

Ja dat is zeker zo want heb al een flinke bui op mn kop gekregen    Maar toch wel lekker hoor, thuis zijn. En het was erg leuk hoor maar ik woon alleen en dat is best lekker en na een paar dagen steeds mensen om je heen krijg je na een paar dagen wel weer zin daarin. Ja ik in ieder geval...   (Zeker mn moeder, ze is erg lief hoor maar ze eehh moedert nogal ondanks dat ik bijna 40 ben... kan ze ook niks aan doen maar op een gegeven moment wordt het een beetje vermoeiend..)


Ik ben kapot, ik duik erin...

AliceM1982 schreef op 31-10-2021 om 22:05:

[..]

 na een paar dagen steeds mensen om je heen krijg je na een paar dagen wel weer zin daarin.

Ja dat heb ik ook altijd. Woon dan niet alleen maar als we een week met vrienden weg zijn dan vind ik de rust ook fijn en ik zoek die in zo'n week ook wel op. Zit vaak als eerste in de ochtend stil buiten of maak een ommetje.

En het is weer maandag, hebben een rustig weekend gehad en het is toch ook weer voorbij gevlogen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-11-2021 om 11:03

Ik had vanmorgen een situatie die ik altijd met alle macht probeer te vermijden; namelijk dat de bel gaat als ik onder de douche sta en het was HelloFresh dus nadat ik dacht laat maar toch maar naar beneden geroepen dat ik eraan kom en een badjas +handdoek aangedaan  Was wel een beetje imbaresing maar ik wilde mn box (scheelt weer boodschappen doen..)
Ik zei wel ff sorry tegen die jongen 

Verder zit ik nog met mn kop in Italië, ik vind het koud.. 

Zo.. persco ook weer uitgezeten.  Collega had het vandaag over De Jonge. Het klonk als die jongen. Ik benijd die jongen niet

Vind de klokwissel maar niks, niet het idee dat ik er iets aan heb qua ochtendlicht en voordat ik thuis ben is het toch alweer donker. Maar ja de EU gaat niet zeggen dat we kunnen stoppen met het tijdwisselcircus: de lidstaten mogen het zelf bepalen. (en ja ik weet dat de 'normale tijd' wintertijd zou zijn, maar dan zouden we wel mooi van de klokwisseltoestand af zijn. Ik denk dat NL de klokwisselcartoon-industrie een warm hart toedraagt

Ik moet morgen echt een andere jas aan, had het vandaag echt koud op de fiets. 
Hopelijk morgen een klein beetje uitslapen en dan wat rommelen in huis en de kapster komt en in de middag werken.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-11-2021 om 07:10

Moggel, nu ben ik degene die al een tijdje te vroeg wakker word. Zal ook wel met de wintertijd te maken hebben maar daarvoor was het ook al zo. Geen idee hoe het komt. Al val ik ook wel regelmatig weer in slaap zoals vanmorgen. 
Thuiswerkdag vandaag, niet in mn werkkamer maar ik ga lekker in de woonkamer zitten.

Fijne dag allen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.