Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Ainne schreef op 28-10-2021 om 10:22:

Aaaw goed nieuws Alice en ben helemaal niet jaloers hoor, op je pizza en pasta...

Hier opnieuw regen-regen-regen echt hóósbuien en dónker, niet normaal. Onze arme straatkat zit veel binnen momenteel, gisterenavond kwam ze zich lekker droogwrijven tegen mijn gezicht, getver, ze rook naar natte hond

En ik moest tanken vanmorgen, ik reed echt op de laatste druppels maar bleef maar uitstellen door het weer, sta ik alsnog in de wind/regen. Grrrr. Morgen thuiswerken hoor.

Hier schijnt het zonnetje mijn werkkamer binnen, de luxaflex moest gedeeltelijk omlaag omdat anders de zon in mijn ogen schijnt.

PriceyRook54

PriceyRook54

28-10-2021 om 10:32

Oke jij gaat op mijn negeerlijst 

Zo deze dag zit erop. Ik was vannacht nogal van slag, tenminste niet ik maar mijn darmen , denk iets verkeerds gegeten op het feestje ,maar dat is in de loop van de ochtend gelukkig gezakt. Morgen nog een middagje werken en dan lekker weekend.

Gelukkig dat je darmen rustiger zijn geworden Dolfje, altijd zo vervelend als ze van slag zijn.

Hier zit de werkdag er ook weer op, heb nog even gewandeld, was zulk lekker weer! Nog even van profiteren toch.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-10-2021 om 08:10

Vanuit Rome even een zwaai. Lekker geslapen, nichtje en ik zijn wakker en de rest ligt nog te ronken.
Vandaag Vaticaanstad en de Engelenburcht!

Veel plezier daar nog!
Ik ga dadelijk naar de praktijkondersteuner en dan sporten en werken. Dit weekend gaan we hier in huis wat klusjes doen en verder geen plannen.

Veel plezier Alice (ik zette bijna je echte naam neer, oeps)
Succes bij de praktijkondersteuner Dolfje.

Ik ga me weer klaarmaken voor een dagje werken. Daarna wat boodschappen voor het weekend halen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-10-2021 om 08:40

Broodjebrie schreef op 29-10-2021 om 08:19:

Veel plezier Alice (ik zette bijna je echte naam neer, oeps)
Succes bij de praktijkondersteuner Dolfje.

Ik ga me weer klaarmaken voor een dagje werken. Daarna wat boodschappen voor het weekend halen.

PriceyRook54

PriceyRook54

29-10-2021 om 10:04

Veel plezier Alice!

Thuiswerkdag vandaag, gelukkig, want opnieuw regen, regen, regen, echt een dag om binnen te zitten.

Succes Dolfje
Veel plezier Alice, klinkt goed. 
De rest werkse! Bijna weekend.

Wij hebben vandaag en morgen feest. Zoontje is jarig. Vanmiddag kinderfeestje in een grote Indoor-speeltuin. Goede test voor mijn burn-out 

PriceyRook54

PriceyRook54

29-10-2021 om 11:48

Urgh de hell!! Sterkte vanmiddag...! Maar wel gefeliciteerd met zoon!

Hier is zowaar wat blauwe lucht tevoorschijn gekomen! 

Fijne vakantie Alice, hoop dat het lekker toerist-luw is

In werkstad was het blauw, in woonstad bleek het grauw. Heb braaf gewandeld van kantoor naar trein, dan hoefde het niet meer per se van trein naar huis
Vanavond de laatste twee afleveringen van Flikken Rotterdam bingen. Seizoen had wat goede elementen maar vond het niet heel spectaculair. Binnenkort maar weer aftellen naar de Maastrichtse versie.

Hier regent het nu. Hele dag prachtig weer gehad en toen ik onderweg naar huis was zag ik dat het boven mijn woonplaats al bewolkt was.

Het begon net te druppelen onderweg naar huis  maar nu lekker weekend dus het boeit me niet zo. Ben een beetje van slag door het gesprek van vanmorgen. Dat hakte er wel ff in zeg maar. 

Dolfje, het gesprek met de praktijkondersteuner? Fan heb je dit nodig:

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.