Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Zusterclivia
05-10-2021 om 16:29
Apiejapie schreef op 05-10-2021 om 16:23:
[..]
Hoezo prijzen omrekenen? In algemeen staat de stuksprijs of kiloprijs bij het prijskaartje vermeld toch?
Van aanbiedingen vaak niet. Of alleen van een bepaalde combinatie die jij net niet hebt.
Herfstappeltaart
06-10-2021 om 15:25
Apiejapie schreef op 05-10-2021 om 16:26:
[..]
Zo viel me op dat bij de Lidl de Xxl aanbiedingen vaak duurder zijn dan de gewone verpakking. Terwijl je anders zou verwachten
Echt??
Daar moet ik eens goed op letten dan....
BeneficialJay65
06-10-2021 om 16:10
Wat ik raar vind is dat m’n dochter (5 jaar) bij haar bobo abonnement in het tijdschrift reclame had zitten voor een Hello fresh box. Vind het vals dat ze dat via kinderen proberen je iets te laten bestellen.
redbulletje
06-10-2021 om 16:27
Caramelzeezoutchocola schreef op 06-10-2021 om 16:10:
Wat ik raar vind is dat m’n dochter (5 jaar) bij haar bobo abonnement in het tijdschrift reclame had zitten voor een Hello fresh box. Vind het vals dat ze dat via kinderen proberen je iets te laten bestellen.
Kinderen zullen vast niet aangetrokken worden door zulke reclames. Snoep en chips zal hoger scoren lijkt me.Â
nlies
06-10-2021 om 17:00
Och volgens mij stond bij ons vroeger in de okki een reclame voor pikeurtje. Volgens mij iets van frambozenlikeur, dus het kan erger
MidasWolf
06-10-2021 om 17:16
Net als in de reclame zal Hellofresh zich graag op gezinnen richten. Aannemend dat de ouders het kinderblad uit de brievenbus halen en waarschijnlijk zo de reclame zien. Meer volume meer omzet voor hen. Ik als alleenstaande ben een stuk minder interessante doelgroep voor ze.
Apiejapie
06-10-2021 om 18:25
Ik begrijp niet waarom automobilisten vooral met dit weer niet standaard hun lichten aan hebben. Verschillende auto's gezien in dit miezerige weer zonder verlichting. Heel gevaarlijk.Â
BeneficialJay65
06-10-2021 om 20:22
nlies schreef op 06-10-2021 om 17:00:
[..]
Och volgens mij stond bij ons vroeger in de okki een reclame voor pikeurtje. Volgens mij iets van frambozenlikeur, dus het kan erger
Het was geen bladzijde in het boekje maar echt zo’n kaartje / pasje om een abonnement te nemen/ box te bestellen.
Bakblik
06-10-2021 om 20:22
Wat ik nog steeds/ alweer niet begrijp:
(Groot)ouders die voor de zoveelste keer een verjaardag vieren (het mag eindelijk weer) op een doordeweekse dag. We werden uitgenodigd rond de klok van 11 om te lunchen in een restaurant.Â
Zijn ze uitermate teleurgesteld dat we de puber van 16 en de jongvolwassene van 19 niet bij ons hebben.Â
Zij begrijpen niet dat er gewoon lessen/ colleges zijn die niet gemist kunnen worden, het is toch woensdag?Â
Ze mogen blij zijn dat wij wel een gaatje in de agenda hebben kunnen maken maar dat terzijde.
Caro_
06-10-2021 om 21:07
Hele kleine gootsteentjes met een heel laag kraantje op het toilet, en dat dan alles wakker wordt.
BrightEchidna89
06-10-2021 om 22:33
Waarom mensen niet leren om achteruit te parkeren zodat ze zicht hebben als ze hun oprit afrijden.Â
Daarstraks weer bijna omver gereden door een wagen die achteruit zijn parking afkwam en pas stopte aan de straat om te kijken ipv aan het fietspad.Â
Zusterclivia
07-10-2021 om 10:14
Bakblik schreef op 06-10-2021 om 20:22:
Wat ik nog steeds/ alweer niet begrijp:
(Groot)ouders die voor de zoveelste keer een verjaardag vieren (het mag eindelijk weer) op een doordeweekse dag. We werden uitgenodigd rond de klok van 11 om te lunchen in een restaurant.
Zijn ze uitermate teleurgesteld dat we de puber van 16 en de jongvolwassene van 19 niet bij ons hebben.
Zij begrijpen niet dat er gewoon lessen/ colleges zijn die niet gemist kunnen worden, het is toch woensdag?
Ze mogen blij zijn dat wij wel een gaatje in de agenda hebben kunnen maken maar dat terzijde.
Gepensioneerden lijken soms niet te begrijpen dat anderen wel verplichtingen hebben?
Bakblik
07-10-2021 om 10:42
Zusterclivia schreef op 07-10-2021 om 10:14:
[..]
Gepensioneerden lijken soms niet te begrijpen dat anderen wel verplichtingen hebben?
Nou inderdaad, vorige week kwamen mijn ouders even langs gewandeld. Ik gooi de stofzuiger aan de kant maak koffie. Ga een koffie boven brengen bij man, die zat te vergaderen op zoom.
Komt Kees niet even beneden om met ons koffie te drinken? Nee hij is aan het werk! Maar hij is toch thuis?Â
Zusterclivia
07-10-2021 om 10:44
Bakblik schreef op 07-10-2021 om 10:42:
[..]
Nou inderdaad, vorige week kwamen mijn ouders even langs gewandeld. Ik gooi de stofzuiger aan de kant maak koffie. Ga een koffie boven brengen bij man, die zat te vergaderen op zoom.
Komt Kees niet even beneden om met ons koffie te drinken? Nee hij is aan het werk! Maar hij is toch thuis?
Dat is met thuiswerken sowieso wel lastig geloof ik. Ik had mensen die mij ineens overdag gingen werken. Ben je thuis aan het werk? Ja, maar ik heb geen tijd, want ik ben aan het werk... Duurde even voor het landde.
Regendrup.
07-10-2021 om 11:09
Zusterclivia schreef op 07-10-2021 om 10:44:
[..]
Dat is met thuiswerken sowieso wel lastig geloof ik. Ik had mensen die mij ineens overdag gingen werken. Ben je thuis aan het werk? Ja, maar ik heb geen tijd, want ik ben aan het werk... Duurde even voor het landde.
Heel herkenbaar!Â
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.