Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-10-2021 om 17:57

Poezie schreef op 03-10-2021 om 13:26:

Dat mensen massaal in de regen lopen te demonstreren tegen de corona maatregelen. Hebben ze het nieuws gemist ofzo? Je mag nu alweer alles doen, en hoeft zelfs geen 1,5 m afstand meer te houden.

Ik snap dat ook niet...(vooral niet wat er nou zo erg aan is en waarom er nu toch altijd overal over geklaagd moet worden en mensen het altijd wel ergens het niet mee eens zijn..)

Ik heb vanavond naar miljoenenjacht gekeken. De man van de vrouw die in de finale zat had een baard tot bijna aan zijn navel. Ik kan niet begrijpen dat mannen of vrouwen dat mooi vinden, ik vind het er viezig uitzien, en als je morst met eten wil ik helemaal niet aan denken. Ik vind het echt geen porum en je ziet het tegenwoordig best wel vaak. 

bojoti schreef op 03-10-2021 om 23:02:

Ik heb vanavond naar miljoenenjacht gekeken. De man van de vrouw die in de finale zat had een baard tot bijna aan zijn navel. Ik kan niet begrijpen dat mannen of vrouwen dat mooi vinden, ik vind het er viezig uitzien, en als je morst met eten wil ik helemaal niet aan denken. Ik vind het echt geen porum en je ziet het tegenwoordig best wel vaak.

Ik vind een baard ook afschuwelijk lelijk en vies. Ook een stoppelbaard vind ik lelijk.

Tja. Smaken verschillen,  ook qua uiterlijk. 
En maar goed ook, anders zou het zo een aaie eenheidsworst worden

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-10-2021 om 08:21

Iemand (ja een man ja 😁, een leuke man, ex collega dus geen vreemde)  heeft totaal onverwacht contact met mij opgenomen nadat ik hem een tijdje terug in de stad zag lopen (hij mij  dus ook) en ja dat deed me welwat ja  . Anyway ik snap totaal niet waarom hij weer contact zoekt en ik schrok ook maar ik vind het toch wel erg leuk eerlijk gezegd 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

04-10-2021 om 10:06

watertoren schreef op 04-10-2021 om 07:43:

[..]

Ik vind een baard ook afschuwelijk lelijk en vies. Ook een stoppelbaard vind ik lelijk.

Ieder zijn smaak, is het echt nodig om als het je smaak niet is, met termen als “ vies, afschuwelijk en lelijk “, te gooien?!

Caramelzeezoutchocola schreef op 04-10-2021 om 10:06:

[..]

Ieder zijn smaak, is het echt nodig om als het je smaak niet is, met termen als “ vies, afschuwelijk en lelijk “, te gooien?!

De enige term die mag, is vies, als het echt vies is. Maar dat staat los van wat het mode-item verder is.

Wat ik lastig vind om te begrijpen, dat als je iets niet mooi vindt, het gelijk lelijk is. Alsof het alleen het een of het ander kan zijn. En dat mensen ook zo reageren. Ik zeg nog wel eens ipv het is niet mijn smaak. Ik heb er eigenlijk geen mening over. Want in het eerste geval pakken veel mensen het nogal eens op als; niet mooi = lelijk.

Wednesday schreef op 02-10-2021 om 09:12:

Het koekje stoort me niet, maar ik heb het nooit begrepen. Ook niet dat als mijn man en ik met de kinderen iets te drinken bestellen en dat wij volwassenen dan een koekje bij onze koffie krijgen en de kinderen niets! bij hun drinken. Zo ontzettend raar. Ik bedoel, als volwassene geef je niet om zo’n koekje en als kind juist wel.

Maar tis geen goed idee als de horeca bij ieder drankje kinderen koekjes geeft, denk niet dat de ouders daar blij mee zouden zijn vooral niet als ze ergens gaan uit eten 😬😅 sommige ouders willen dat hun kinderen helemaal geen suikers krijgen. Als je dan een koekje bij de koffie krijgt kun je altijd zelf overwegen of je het aan je kind wil geven of niet.

Wij gebruiken wel verpakte koekjes, die horen inderdaad bij warme dranken , wij gooien ze normaal niet weg maar sinds de corona periode nemen wij niet het risico om de  voorverpakte koekjes te herbruiken als ze niet gegeten worden.  Overiges krijg je bij alle warme dranken een koekje ook bij chocomelk , bij de rest niet. Dus tis niet dat de kinderen en de rest gewoon niets krijgen, maar meer bij t feit dat ze geen warm drankje bestellen.

Hier ook geen fan van het ongevraagde koekje. Helemaal niet nu ik ook weet dat ik geen tarwe mag. Het voelt een beetje als pesten (dat is het helemaal niet besef ik). 
Maar als je weet dat er best veel mensen zijn die op een af andere manier dat koekje echt beter niet kunnen nemen (of zelfs niet mogen) is het wellicht beter om het eerst te vragen. Toch zonde als het wordt weggegooid. Ik probeer het altijd van te voren aan te geven, maar meestal krijg ik het toch.

Lorwynne schreef op 04-10-2021 om 10:45:

Hier ook geen fan van het ongevraagde koekje. Helemaal niet nu ik ook weet dat ik geen tarwe mag. Het voelt een beetje als pesten (dat is het helemaal niet besef ik).
Maar als je weet dat er best veel mensen zijn die op een af andere manier dat koekje echt beter niet kunnen nemen (of zelfs niet mogen) is het wellicht beter om het eerst te vragen. Toch zonde als het wordt weggegooid. Ik probeer het altijd van te voren aan te geven, maar meestal krijg ik het toch.

Nah...ik denk dat mensen heel goed in staat zijn die keuze zelf te maken hoor. Wil je het niet, laat je het liggen of geef je het weg.

Als je zo nauw kijkt kun je beter thuis koffie drinken.

Caramelzeezoutchocola schreef op 04-10-2021 om 10:06:

[..]

En dit.

Voor mij hangt het vaak van de persoon af. Bij de een staat het erg mooi, en staat bij zo een persoon een  gladgeschoren blote billen gezicht niet.

Ik ben fan van ongevraagde koekjes. Bij een bepaald restaurant krijg je bij een thee/koffie altijd een doosje met koekje, chocolaatje, chocoladelollie, honing enz. Ook als je die gewoon bij je avondeten besteld ipv erna. Word ik altijd blij van.

Lorwynne schreef op 04-10-2021 om 10:45:

.
Maar als je weet dat er best veel mensen zijn die op een af andere manier dat koekje echt beter niet kunnen nemen (of zelfs niet mogen) is het wellicht beter om het eerst te vragen. 

Wij vroegen het altijd. ER stond een bak met koekjes naast de automaat en terwijl de koffie doorliep vroegen we het. Niet omdat mensen er misschien niet tegen konden maar omdat het zonde is als al die koekjes in de prullenbak zouden eindigen

watertoren schreef op 04-10-2021 om 07:43:

[..]

Smaken verschillen. Zag die nieuwe serie " adem in, adem uit" met Waldemar Horenstra. Met bril en met baard. Als die onverwachts op de stoep zou staan, zou ik daar wel een weekje ruzie met man voor over hebben Wat een lekker ding!

Zusterclivia schreef op 04-10-2021 om 10:58:

Ik ben fan van ongevraagde koekjes. Bij een bepaald restaurant krijg je bij een thee/koffie altijd een doosje met koekje, chocolaatje, chocoladelollie, honing enz. Ook als je die gewoon bij je avondeten besteld ipv erna. Word ik altijd blij van.

Ik ook! Hier is een zaakje waar je bij je koffie ook nog een miniglaasje (1 slok) likeur krijgt met een toefje slagroom en een glaasje water (ook mini). Geserveerd op een klein dienblaadje. Hartstikke leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.