Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Auwereel schreef op 01-10-2021 om 22:58:

Tegenwoordig wordt ook vaak fudge (caramel? noga? toffee? hoe heet dat eigenlijk in het Nederlands?) bij de koffie geserveerd. Hoeft van mij ook niet.

Oh echt, dat heb ik veel liever dan koek. Een chocolaatje erbij is nog weer beter, extra puur.

Ik hou niet van noga, maar een goeie bonbon zou ik graag weer vaker willen zien. Vroeger kreeg je dat vaker maar het is overal minder voor meer geld geworden. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-10-2021 om 03:09

Wilgenkatje- schreef op 01-10-2021 om 21:46:

[..]

In dat geval eerst het koekje opeten en dan aan het gebak beginnen 🤪

Alleen als het een lekker koekje is 🤪

Nou ja zeg 
Als ik ergens koffie drink vind ik het koekje (in een zakje) juist heel leuk. Ik heb nog nooit een kartonnig koekje gekregen. Altijd een lekker boterkoekje of speculoos ofzo.
Bij taart gaat het koekje lekker mee in de tas voor thuis of kleinkind.
Ik weet zeker als het koekje wordt afgeschaft dat het klachten regent.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-10-2021 om 08:30

Herfstappeltaart schreef op 02-10-2021 om 07:51:

Nou ja zeg
Als ik ergens koffie drink vind ik het koekje (in een zakje) juist heel leuk. Ik heb nog nooit een kartonnig koekje gekregen. Altijd een lekker boterkoekje of speculoos ofzo.
Bij taart gaat het koekje lekker mee in de tas voor thuis of kleinkind.
Ik weet zeker als het koekje wordt afgeschaft dat het klachten regent.

Je hebt gelijk hoor, ze zijn vaak lekker maar ik ben enigszins getraumatiseerd van het droge muffe smakeloze kokoskoekje wat ik gister bij de koffie kreeg...   (koffie was wel lekker,  grote mok ook)

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

02-10-2021 om 09:12

Het koekje stoort me niet, maar ik heb het nooit begrepen. Ook niet dat als mijn man en ik met de kinderen iets te drinken bestellen en dat wij volwassenen dan een koekje bij onze koffie krijgen en de kinderen niets! bij hun drinken. Zo ontzettend raar. Ik bedoel, als volwassene geef je niet om zo’n koekje en als kind juist wel. 

Wednesday schreef op 02-10-2021 om 09:12:

Het koekje stoort me niet, maar ik heb het nooit begrepen. Ook niet dat als mijn man en ik met de kinderen iets te drinken bestellen en dat wij volwassenen dan een koekje bij onze koffie krijgen en de kinderen niets! bij hun drinken. Zo ontzettend raar.

Ja daar ben ik het wèl mee eens. Dan bij elk drankje iets. Bij een alcoholisch drankje krijg je soms wel een klein bakje nootjes ofzo.

FancyDuck29

FancyDuck29

02-10-2021 om 22:53

Herfstappeltaart schreef op 02-10-2021 om 07:51:

Ik heb nog nooit een kartonnig koekje gekregen. Altijd een lekker boterkoekje of speculoos ofzo.

We hebben hier een zaakje dat een heel klein blokje verse cake/muffin/spekkoek/oid erbij doet. Echt zo'n hap slik weg portie, maar super lekker

Lieveheersbeest schreef op 02-10-2021 om 22:53:

[..]

We hebben hier een zaakje dat een heel klein blokje verse cake/muffin/spekkoek/oid erbij doet. Echt zo'n hap slik weg portie, maar super lekker

Daar word ik zo blij van. Bestel dan juist graag een tweede koffie. 

Lieveheersbeest schreef op 02-10-2021 om 22:53:

[..]

Lekker  . Een klein cadeautje naast je kopje.

Dat mensen massaal in de regen lopen te demonstreren tegen de corona maatregelen. Hebben ze het nieuws gemist ofzo? Je mag nu alweer alles doen, en hoeft zelfs geen 1,5 m afstand meer te houden. 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

03-10-2021 om 13:29

Waarom ik topics over vloggers lees. Ik kijk helemaal geen vlogs, in dergelijke topics is men ongeveer ieder nutteloos detail aan het ontleden met heel veel mening, wat me ook geen zak interesseert, en toch lees ik het. Whyyyyyy? 

Poezie schreef op 03-10-2021 om 13:26:

Dat mensen massaal in de regen lopen te demonstreren tegen de corona maatregelen. Hebben ze het nieuws gemist ofzo? Je mag nu alweer alles doen, en hoeft zelfs geen 1,5 m afstand meer te houden.

Heeft met die pas te maken, en de horeca moet natuurlijk nog steeds om middernacht dicht.

MMcGonagall schreef op 03-10-2021 om 13:32:

[..]

Heeft met die pas te maken, en de horeca moet natuurlijk nog steeds om middernacht dicht.

Ja weet ik. Echt verschrikkelijk vind ik het, dat mensen dat er niet voor over hebben om corona beheersbaar te houden en te maken. 

Bovendien beginnen de clubs eerder, en de meeste restaurants waren voor corona toch ook niet midden in de nacht nog open.

Ach, sommige mensen zeiken altijd.
Als Corona voorbij is verzinnen ze wel wat anders.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.