Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

redbulletje schreef op 01-09-2021 om 16:28:

[..]

Jammer dat je daar weg moest, het klinkt heerlijk hoe je eerst woonde.

Ja, toen had ik nog mijn gezin, mijn dieren, een grote tuin en een heerlijk huis in een geweldige omgeving. Alles waar ik ooit van droomde.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-09-2021 om 16:37

Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 16:34:

[..]

Leuk is niet het goede woord. Ik zie enorm op tegen een verhuizing want heel veel spullen die ik dan moet uitzoeken, de kosten, de organisatie. Als rechtgeaarde ADHD-er is een verhuizing een enorme berg die ik pas beklim als ik het echt niet meer kan vermijden.

Ik heb me nadat ik hier kwam wonen, meteen weer laten inschrijven en ik krijg dus ook het aanbod van de huurwoningen. Dat is echt bizar, die zijn allemaal duurder dan wat ik nu betaal en veel kleiner. Allemaal ook flats trouwens, nergens een tuintje bij. Dat vind ik geen optie. Duurder en kleiner gaan wonen én geen tuin, dat zou best dom zijn

Ja dan snap ik het. Maar ik vind het zo verontrustend voor jullie nu

redbulletje schreef op 01-09-2021 om 16:27:

[..]

Klinkt als 't voorportaal van de hel. Ik zou er veel te onverdraagzaam en overprikkeld voor zijn om zo te kunnen leven.

Ik zet muziek op en ik heb een hele goeie noise cancelling koptelefoon. Het is gek maar je went blijkbaar overal aan.

Nadat mijn kinderen verhuist waren gaven ze wel allemaal aan dat ze nu zo rustig woonden en nergens meer last van hadden. Misschien dat ik pas het verschil merk als ik ergens anders woon

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-09-2021 om 16:39

Heidi kun je niet zo een soort apparaat neerzetten wat de lucht in huis zuivert? 

Nose schreef op 01-09-2021 om 16:37:

[..]

Ja dan snap ik het. Maar ik vind het zo verontrustend voor jullie nu

Nose schreef op 01-09-2021 om 16:39:

Heidi kun je niet zo een soort apparaat neerzetten wat de lucht in huis zuivert?

Lief van je.

Een echt goede luchtreiniger is behoorlijk duur en ik zit graag met de deur open. Anders heb ik het benauwd en voel ik me zo opgesloten. Dus dan heb je toch al niks aan zo'n apparaat.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-09-2021 om 17:06

Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 16:41:

[..]

[..]

Lief van je.

Een echt goede luchtreiniger is behoorlijk duur en ik zit graag met de deur open. Anders heb ik het benauwd en voel ik me zo opgesloten. Dus dan heb je toch al niks aan zo'n apparaat.

Snap ik. Ze zijn ook duur in aanschaf. Ik vind het wel schandalig hoor dat jullie zo moeten leven

redbulletje schreef op 01-09-2021 om 15:05:

Mijn verwarming heeft deze 'zomer' vaker aangestaan dan m'n airco.

Echt? Ik denk dat mijn airco misschien in totaal 2 weken uit heeft gestaan sinds juni

Nose schreef op 01-09-2021 om 17:06:

[..]

Snap ik. Ze zijn ook duur in aanschaf. Ik vind het wel schandalig hoor dat jullie zo moeten leven

Is een hele wijk hé. Maar mijn straat ligt het dichtste bij de autoweg. Ik kijk ook uit op mijn eigen Berlijnse muur. Een hele hoge wand van beton en glas. Houdt in ieder geval niet de smerigheid tegen, dat zie ik aan mijn kozijnen.

Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 20:54:

[..]

Houdt in ieder geval niet de smerigheid tegen, dat zie ik aan mijn kozijnen.

Ik woon niet eens zo heel dicht bij schiphol maar wel onder een aanvliegroute.

Merkte aan mijn kozijnen heel goed dat er vorig jaar enorm veel minder gevlogen werd.

Ik word er nostalgisch van - heel lang geleden in Maastricht gewoond en gewerkt....
(en carnaval gevierd) ♥️

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-09-2021 om 21:14

Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 20:54:

[..]

Is een hele wijk hé. Maar mijn straat ligt het dichtste bij de autoweg. Ik kijk ook uit op mijn eigen Berlijnse muur. Een hele hoge wand van beton en glas. Houdt in ieder geval niet de smerigheid tegen, dat zie ik aan mijn kozijnen.

🙈

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-09-2021 om 21:15

Wij woonden bij het strand voorheen en weer uitgebeten kozijnen. Maar wel gezonder denk ik

Nose schreef op 01-09-2021 om 21:15:

Maar wel gezonder denk ik

Niet voor je auto

Granny71 schreef op 01-09-2021 om 20:59:

[..]

Ik woon niet eens zo heel dicht bij schiphol maar wel onder een aanvliegroute.

Merkte aan mijn kozijnen heel goed dat er vorig jaar enorm veel minder gevlogen werd.

In het weekend staat normaal gesproken de afrit tot halverwege de brug vol met auto's. Een koopzondag met mooi weer kom je compleet de stad niet meer in. Ik weet nog een van de eerste zondagen met de lockdown dat ik boven uit het raam keek over de autoweg en dat er geen enkele auto reed. Dat was zo bizar om te zien. Dat was trouwens ook het moment dat ik me echt realiseerde dat we een groot probleem hadden.

Trouvaille schreef op 01-09-2021 om 20:59:

Ik word er nostalgisch van - heel lang geleden in Maastricht gewoond en gewerkt....
(en carnaval gevierd) ♥️

Zeker met carnaval is Maastricht heel leuk om te zijn hé? Ben je er daarna niet meer geweest? Dan ken je het niet terug.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.