Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Herfstappeltaart
01-09-2021 om 16:06
Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 16:05:
[..]
Daarom heb ik m'n groenten ook in bakken met potgrond. Dat scheelt al. De grond hier vond ik niet bepaald fris. En wat de groenten opnemen tijdens de groei, dat moet dan maar. Ik Kan niet alles vermijden. Het klinkt kinderachtig maar ik word gewoon heel blij als ik een zelfgekweekt tomaatje eet
![]()
Nee vind ik niet kinderachtig hoor. Is ook leuk. Ik hoop voor je dat de situatie wat zal verbeteren want wat je beschrijft is echt vervelend..
DownrightChinchilla41
01-09-2021 om 16:07
Herfstappeltaart schreef op 01-09-2021 om 16:02:
[..]
Misschien een rare vraag hoor maar is een moestuintje verantwoord als de lucht zo vervuild is?
Dat dacht ik inderdaad ook gelijk..
redbulletje
01-09-2021 om 16:10
Wonen buiten de grote steden is goedkoper, je krijgt er meer huis en tuin voor je geld. Wat je dan weer overhoudt om die auto van te kunnen bekostigen. Voor een hond ook lekkerder als je zo het bos of de velden op loopt.
Poezie
01-09-2021 om 16:15
redbulletje schreef op 01-09-2021 om 16:10:
Wonen buiten de grote steden is goedkoper, je krijgt er meer huis en tuin voor je geld. Wat je dan weer overhoudt om die auto van te kunnen bekostigen. Voor een hond ook lekkerder als je zo het bos of de velden op loopt.
Stuur jij even een paar linkjes door van sociale huurwoningen met dit profiel?
DownrightChinchilla41
01-09-2021 om 16:17
Poezie schreef op 01-09-2021 om 16:15:
[..]
Ja waar kan ik zo'n betaalbare huurwoning vinden? Dan vertrek ik vandaag nog.
Poezie
01-09-2021 om 16:18
Yolo schreef op 01-09-2021 om 16:17:
[..]
Liefst in de randstad
DownrightChinchilla41
01-09-2021 om 16:20
Poezie schreef op 01-09-2021 om 16:18:
[..]
Liefst in de randstad
![]()
Nee juist uit de randstad richting de bossen. Waar je zo het bos in kunt lopen volgens Redbulletje..
Heidi-Forumbeheer
01-09-2021 om 16:22
Herfstappeltaart schreef op 01-09-2021 om 16:06:
[..]
Nee vind ik niet kinderachtig hoor. Is ook leuk. Ik hoop voor je dat de situatie wat zal verbeteren want wat je beschrijft is echt vervelend..
O nee, het valt wel mee hoor. Het is ook weer niet dat je er zoveel van merkt. Al wil je niet weten hoe de kozijnen en het filter eruit zien. Maar vervuilde lucht is een sluipmoordenaar, dat is gewoon zo. En hier wonen betekent ook behoorlijke overlast van de buren en een fikse energierekening want slecht geïsoleerd maar verder woon ik hier goed.
DownrightSpoonbill69
01-09-2021 om 16:25
Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 16:22:
[..]
O nee, het valt wel mee hoor. Het is ook weer niet dat je er zoveel van merkt. Al wil je niet weten hoe de kozijnen en het filter eruit zien. Maar vervuilde lucht is een sluipmoordenaar, dat is gewoon zo. En hier wonen betekent ook behoorlijke overlast van de buren en een fikse energierekening want slecht geïsoleerd maar verder woon ik hier goed.
Wat is er dan nog leuk aan? Ik zou me zorgen maken om gezondheid. Wat je aangeeft qua tuin en hond begrijp ik goed.
Heidi-Forumbeheer
01-09-2021 om 16:26
redbulletje schreef op 01-09-2021 om 16:10:
Ik heb hiervoor in Margraten gewoond. Dat was zo fijn. Heerlijk huis en heerlijke omgeving. Maar het leven kan je aardig vervelende streken leveren en dan ben je blij als je een huis krijgt, ook al ligt het dan onder een autoweg
redbulletje
01-09-2021 om 16:27
Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 16:22:
[..]
Klinkt als 't voorportaal van de hel. Ik zou er veel te onverdraagzaam en overprikkeld voor zijn om zo te kunnen leven.
Poezie
01-09-2021 om 16:27
Yolo schreef op 01-09-2021 om 16:20:
[..]
Nee juist uit de randstad richting de bossen. Waar je zo het bos in kunt lopen volgens Redbulletje..
De randstad heeft ook parken en kinderboerderijen ![]()
redbulletje
01-09-2021 om 16:28
Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 16:26:
[..]
Ik heb hiervoor in Margraten gewoond. Dat was zo fijn. Heerlijk huis en heerlijke omgeving. Maar het leven kan je aardig vervelende streken leveren en dan ben je blij als je een huis krijgt, ook al ligt het dan onder een autoweg
Jammer dat je daar weg moest, het klinkt heerlijk hoe je eerst woonde.
Heidi-Forumbeheer
01-09-2021 om 16:28
Poezie schreef op 01-09-2021 om 16:15:
[..]
Yolo schreef op 01-09-2021 om 16:17:
[..]
Je kunt hier woningen krijgen, als je lang genoeg ingeschreven staat. Maar dan krijg je dus een flatje. Een van mijn zonen woont in Maastricht, da's echt klein. Een andere zoon woont buiten Maastricht en die heeft veel meer vierkante meters voor minder geld. Dus dat zijn ook keuzes.
Heidi-Forumbeheer
01-09-2021 om 16:34
Nose schreef op 01-09-2021 om 16:25:
[..]
Wat is er dan nog leuk aan? Ik zou me zorgen maken om gezondheid. Wat je aangeeft qua tuin en hond begrijp ik goed.
Leuk is niet het goede woord. Ik zie enorm op tegen een verhuizing want heel veel spullen die ik dan moet uitzoeken, de kosten, de organisatie. Als rechtgeaarde ADHD-er is een verhuizing een enorme berg die ik pas beklim als ik het echt niet meer kan vermijden.
Ik heb me nadat ik hier kwam wonen, meteen weer laten inschrijven en ik krijg dus ook het aanbod van de huurwoningen. Dat is echt bizar, die zijn allemaal duurder dan wat ik nu betaal en veel kleiner. Allemaal ook flats trouwens, nergens een tuintje bij. Dat vind ik geen optie. Duurder en kleiner gaan wonen én geen tuin, dat zou best dom zijn
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.