Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Regendrup. schreef op 04-08-2021 om 19:58:

[..]

Hahaha ja dit. Ik snap het ook niet.

Nouja bij de milkshakes of ijskoffie van de Mc snap ik het wel.. de papieren rietjes zijn echt goor.

Maar verder gebruik ik nergens rietjes voor eigenlijk.

Ik maak regelmatig zelf smoothies in de blender (yoghurt/aardbei bijvoorbeeld, of yoghurt/banaan) en daar gebruik ik ze dus voor.

Mensen waar je mee wandelt en te dichtbij lopen. Ga jij iets meer naar rechts, doen zij dat ook  

En in dezelfde categorie.. 
Je loopt met iemand samen waar jij alleen de weg weet en tijdens het lopen zie je iets/laat wat vallen/gooit iets weg. Vervolgens reageert diegene daarop door ook te stoppen maar gaat precies in de weg staan. Terwijl jij juist al om diegene heen loopt! 

Echt, hoe dan?? Een bepaald inzicht mis je dan.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

05-08-2021 om 09:38

De manier waarop de superrijken leven. Al die luxe villa's, jachten, auto's. Ik zit dat soms te bekijken op tv en denk dan, ik hoef dat niet eens te hebben! Zo'n enorm huis, wat moet je met al die ruimte? Ik vind het vaak niet eens mooi hoe ze ingericht zijn.

_melon schreef op 04-08-2021 om 19:49:

[..]

Ja helemaal mee eens. Vandaag zou het bij ons gaan regenen, 88% kans, gehele dag door. Dus wij hebben ons dierentuin uitje verzet want we hadden geen zin om steeds te moeten schuilen. Je raadt het al, het was hier vandaag prachtig, grotendeels zonnig weer, zonder regen. Het heeft net even heel hard geregend en is nu weer droog, maar echt zonde van ons dagje dierentuin. Had prima gekund!

Ja maar 8o% kans op regen is 80% kans op regen, niet honderd. En ook niet 80% van de dag gaat het regenen, terwijl het in je hoofd wel zo werkt. 

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 12:26:

[..]

Hmm, ok..dan word ik nog steeds wel buitengesloten van de zo lekker makkelijk smerende versie. Maar vooruit.

Als linkshandige weet je toch dat je altijd buitengesloten wordt? 
wellicht tijd voor revolutie. 

Mevrouw75 schreef op 05-08-2021 om 09:55:

[..]

Ja maar 8o% kans op regen is 80% kans op regen, niet honderd. En ook niet 80% van de dag gaat het regenen, terwijl het in je hoofd wel zo werkt.

Dat weet ik, maar als je bij de per uur voorspelling elk uur regen ziet staan dan neem ik de gok niet om met een baby en peuter mogelijk zeiknat te worden.

Wat ik niet snap is hoe mensen van de bediening het volle dienblad op hun vingertoppen kunnen dragen zonder kramp in hun hand te krijgen. Elke keer dat ik het zie verwonder ik me daarover.

Auwereel schreef op 05-08-2021 om 10:10:

Wat ik niet snap is hoe mensen van de bediening het volle dienblad op hun vingertoppen kunnen dragen zonder kramp in hun hand te krijgen. Elke keer dat ik het zie verwonder ik me daarover.

En hoe mensen van de bediening drie!! volle borden eten naar het terras kunnen brengen zonder ze te laten vallen. Het zou mij niet lukken🤣

Bedankt voor de rietjes-tips. Ik ga op doosjes-jacht

Gister zag ik "Grenzeloos verliefd - baby in het buitenland".

Ik zag schrijnende situaties met ondervoede baby's. Baby's van ruim 1 jaar die er uitzien als baby's van twee maanden.
En dan woon je daar omdat je daarheen bent verhuisd terwijl je liefdadigheidswerk deed en verliefd werd op een lokale man. Tot op die hoogte begrijpelijk.
Je doet ontzéttend mooi werk voor de kinderen die er daar zijn en in erbarmelijke omstandigheden moeten groot worden, áls ze het al overleven.
Wat ik dan eerlijk gezegd níet begrijp, is dat je zelf drie kinderen op de wereld zet in een gebied waar het extreem armoedig is en waar de kinderen die er al geboren worden het BIZAR slecht hebben. Waarom..... 

Ik kan het niet zo goed beschrijven maar ik kreeg er echt buikpijn van. Dat land is al veel te vol met veel te veel kinderen die het slecht, extreem slecht hebben. Help al die kinderen dan, maar ga er niet zelf OOK nog eens op de wereld zetten. 
En ja ik weet dat ze die kinderen ook echt helpt. Dat ze alles doet wat ze kan. En toch begrijp ik het niet.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

05-08-2021 om 17:05

Regendrup. schreef op 05-08-2021 om 14:16:

Gister zag ik "Grenzeloos verliefd - baby in het buitenland".

Ik zag schrijnende situaties met ondervoede baby's. Baby's van ruim 1 jaar die er uitzien als baby's van twee maanden.
En dan woon je daar omdat je daarheen bent verhuisd terwijl je liefdadigheidswerk deed en verliefd werd op een lokale man. Tot op die hoogte begrijpelijk.
Je doet ontzéttend mooi werk voor de kinderen die er daar zijn en in erbarmelijke omstandigheden moeten groot worden, áls ze het al overleven.
Wat ik dan eerlijk gezegd níet begrijp, is dat je zelf drie kinderen op de wereld zet in een gebied waar het extreem armoedig is en waar de kinderen die er al geboren worden het BIZAR slecht hebben. Waarom.....

Ik kan het niet zo goed beschrijven maar ik kreeg er echt buikpijn van. Dat land is al veel te vol met veel te veel kinderen die het slecht, extreem slecht hebben. Help al die kinderen dan, maar ga er niet zelf OOK nog eens op de wereld zetten.
En ja ik weet dat ze die kinderen ook echt helpt. Dat ze alles doet wat ze kan. En toch begrijp ik het niet.

Heb het niet gezien. Maar ik krijg er al mede-buikpijn van als ik het alleen maar lees.

Die relaties zijn veelal ongelijkwaardig en ik snap dan ook niet wat een westerse vrouw er in ziet. Hoe kun je op iemand vallen als je geen gelijkwaardige achtergrond hebt? Ik snap dat niet. Er moet toch een connectie zijn? 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

05-08-2021 om 17:13

redbulletje schreef op 05-08-2021 om 17:08:

Die relaties zijn veelal ongelijkwaardig en ik snap dan ook niet wat een westerse vrouw er in ziet. Hoe kun je op iemand vallen als je geen gelijkwaardige achtergrond hebt? Ik snap dat niet. Er moet toch een connectie zijn?

Die vrouwen zijn woke en hebben dus geleerd om blanke mannen te haten. Daarom gaan ze geen relatie met een blanke man aan en gaan ze dus een relatie met een zwarte man aan.

O kijk, daar komt de aap uit de mouw.

Sophia_!

Sophia_!

05-08-2021 om 17:17

of je werd gewoon verliefd op die zwarte man..kan ook he

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.