Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Iemand ergens rvs/kunststof/glazen rietjes in een bewaardoosje oid gezien? Ik heb af en toe ontzettend zin in een aardbei-banaan smoothie van de Mac maar die rietjes van hen zijn zo vies. Nog voor ik op de helft ben is al een papperige zooi.
Ik heb nog wat wegwerp rietjes maar als die op zijn wil ik graag een rietje in een doosje om in de auto te leggen.

Heidi-Forumbeheer schreef op 04-08-2021 om 16:17:

Iemand ergens rvs/kunststof/glazen rietjes in een bewaardoosje oid gezien? Ik heb af en toe ontzettend zin in een aardbei-banaan smoothie van de Mac maar die rietjes van hen zijn zo vies. Nog voor ik op de helft ben is al een papperige zooi.
Ik heb nog wat wegwerp rietjes maar als die op zijn wil ik graag een rietje in een doosje om in de auto te leggen.

Die wat ik heb zitten geen doosje bij wel zit het in een plastic zakje miss kan je dan eentje daarin bewaren, die rietjes zijn ook breder dan normale rietjes, of in een boterhammen zakje bewaren 😬kben echt ghetto met dat soort dingen 🤣 gwn in een zakje hupsakeee

116714797.jpg

kijk dit zijn die rietjes, 
grandado verkoopt ze voor 15 euro die zijn niet goed bij hun hoofd.
Ah of jumbo weet ik niet meer had ik ze voor 2 euro ofzo, vgm was het AH

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 16:50

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 12:09:

[..]

Ja! Ik open misschien wel een kanaal op Youtube, speciaal voor linkshandige margarine-gefrustreerden. 💡

Sophia_!

Sophia_!

04-08-2021 om 16:55

https://www.bol.com/nl/nl/p/fako-bijoux-rvs-rietjes-set-8-herbruikbare-rietjes-4-recht-4-gebogen-21-cm-duurzaam-stijlvol-incl-2-schoonmaakborstels-mesh-zakje-grijs/9200000122266492/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-112431169381-S-1039502865278-9200000122266492&gclid=CjwKCAjw9aiIBhA1EiwAJ_GTSvwGW8N6BWXgKeHAis23Z1niLesAZdNJBi2ytf_fX5V418tgmuw-1BoCaFUQAvD_BwE

Naar zoiets zit ik te kijken. Met opbergzakje.  

Pfff, wat een lange link! 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-08-2021 om 16:55

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 12:09:

[..]

Ja! Ik open misschien wel een kanaal op Youtube, speciaal voor linkshandige margarine-gefrustreerden. 💡

Doen! Dan zet ik daar mijn filmpje op

Nera schreef op 04-08-2021 om 16:55:

[..]

Doen! Dan zet ik daar mijn filmpje op

😆

Zonder doosje, maar de rvs rietjes van de Dille & Kamille kosten weinig en zijn heel fijn! Puberzoon heeft ze op verschillende plekken (jaszak, rugtas) voor de ijskoffies waar ‘ie verslaafd aan is Na gebruik mik je ze zo in de vaatwasser. Misschien kun je ze in de auto gewoon in zo’n ziplock-diepvrieszakje doen? 

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 12:26:

[..]

Hmm, ok..dan word ik nog steeds wel buitengesloten van de zo lekker makkelijk smerende versie. Maar vooruit.

Campina grasboter in plastic bakje kopen, die dekseltjes zijn stevig en je hebt geen lipje nodig om ze te openen. Bovendien is roomboter vele malen lekkerder dan die chemische zooi.

Ben ook tegen kartonnen rietjes want die ontbinden terwijl je je cocktail drinkt. 

Ook verpakkingen als van hagelslag die eerst een stevig metalen opening hadden zijn nu verziekt door slap karton wat altijd scheurt.

Wat ik niet begrijp, is waarom het blijkbaar zó moeilijk is om het weer goed te voorspellen! Volgens alle weerapps zou het maandag, dinsdag en vandaag vergelijkbaar weer zijn. Maandag was het wel oké, gisteren was het ronduit koud en vandaag was het echt heerlijk (en hadden we vanochtend best naar het zwembad gekund). Echt, hoe moeilijk kan het zijn 

Gevolg is trouwens ook dat ik me continu aan het omkleden ben vanwege te heet / te koud. 

Gisteren was 't hier juist heerlijk zonnig en vanmiddag weer hele tijd regen. 

-Nienke- schreef op 04-08-2021 om 19:44:

Wat ik niet begrijp, is waarom het blijkbaar zó moeilijk is om het weer goed te voorspellen! Volgens alle weerapps zou het maandag, dinsdag en vandaag vergelijkbaar weer zijn. Maandag was het wel oké, gisteren was het ronduit koud en vandaag was het echt heerlijk (en hadden we vanochtend best naar het zwembad gekund). Echt, hoe moeilijk kan het zijn

Gevolg is trouwens ook dat ik me continu aan het omkleden ben vanwege te heet / te koud.

Ja helemaal mee eens. Vandaag zou het bij ons gaan regenen, 88% kans, gehele dag door. Dus wij hebben ons dierentuin uitje verzet want we hadden geen zin om steeds te moeten schuilen. Je raadt het al, het was hier vandaag prachtig, grotendeels zonnig weer, zonder regen. Het heeft net even heel hard geregend en is nu weer droog, maar echt zonde van ons dagje dierentuin. Had prima gekund!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.