Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃


Kartelrandjes om een kartonnen verpakking open te maken. Wordt überhaupt getest of het wel werkt? Hier scheurt vaak de hele verpakking open 

ButterCup

ButterCup

15-07-2021 om 19:41 Topicstarter

Ja, en die megadozen met een piepklein product volgestouwd met van die opgeblazen plastic slingers erin.

ButterCup

ButterCup

15-07-2021 om 19:41 Topicstarter

is dat dan goedkoper dan een klein doosje of zo?

Dat je tegenwoordig veel verpakkingen pas open krijgt als je een masteropleiding Natuurkunde hebt gedaan en die kennis dan combineert met het gebruik van een betonschaar.

en al die hobbels en bobbels die je tgenkomt in de diepvrieslades als je de vriezer scgoonmaakt. De ontwerper van zo'n ding, heeft hem zelf nooit schoongemaakt

ButterCup schreef op 15-07-2021 om 19:41:

is dat dan goedkoper dan een klein doosje of zo?

nee, minder breekbaar/schadegevoelig

nlies schreef op 15-07-2021 om 19:43:

en al die hobbels en bobbels die je tgenkomt in de diepvrieslades als je de vriezer scgoonmaakt. De ontwerper van zo'n ding, heeft hem zelf nooit schoongemaakt

Ja! Dat verbaast me elke keer weer, hoe onhandig en met duizenden onderdeeltjes mijn koelvriescombi in elkaar zit. Daar is echt niet goed over nagedacht.

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 19:45

Verwarming. Met van die smalle holle dingen. Kun je bijna niet schoonmaken. Typisch een man die de verwarming bedacht heeft. Een vrouw had meteen gezien....dat krijg je moeilijk schoon. 

Dat volgens de productvergelijker van meerdere ovenfabrikanten verschillende modellen ovens (met best veel verschil in prijs) precies hetzelfde zijn. 

Moet ik alsnog model voor model de productbeschrijvingen gaan lezen en een spreadsheet aanmaken om te kijken wat nu echt de verschillen zijn 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

15-07-2021 om 19:53

waarom "hier openen" nooit werkt en het altijd "hier-en-hier-en-daar-een stukje-en-een-beetje-en-pak-de-schaar-maar-weer" wordt.

Wat ik absoluut niet begrijp? Maar wat ook niks met 'huiskamer' te maken heeft: dat Peter R de Vries zo aan zijn einde moest komen.😢
Hoort hier niet thuis maar was wel de eerste gedachte die in mij opkwam bij het lezen van de topictitel.

Ik vind smac lekker op de boterham. Die blikjes gingen voor mij altijd prima open met dat sleuteltje. Nu krijg ik het bijna niet meer open dus koop ik het ook minder vaak. 

waarom mijn telefoon met de ene lader sneller oplaadt dan met de andere terwijl ze er hetzelfde uitzien

Kaas of vleeswaren die in hersluitbare verpakking zit die vervolgens niet hersluit 

nlies schreef op 15-07-2021 om 19:43:

en al die hobbels en bobbels die je tgenkomt in de diepvrieslades als je de vriezer scgoonmaakt. De ontwerper van zo'n ding, heeft hem zelf nooit schoongemaakt

O ja, dat is ergelijk bij veel apparaten, frituurpan staat bij mij met  stip op 1.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.