Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Bewust kindvrij (sinds 2010)

Op Viva zaten we al aan deel 27 van dit topic. Hopelijk krijgt het hier een goed vervolg. 

Heb het voorlopig maar even in 'overig' gezet, want bij 'kinderen' is nog geen onderdeel 'kindvrij'. 

AeonofWinter schreef op 06-08-2021 om 14:33:

[..]

Nee.

Ik block/negeer etc nooit iemand, op welk medium dan ook. Mail ook niet naar de 'mods' als iemand me niet bevalt

Oh wacht, ik heb Claudio ooit op negeer gezet omdat zijn 'rotten' plaatjes zelfs mij iets te ver gingen.

Als ik je irritant vind dan hoor je het van mij persoonlijk, en dan moet je dus enorm ver voor gaan.

Inhoudelijk reageren op een lopende discussie vind jij enorm ver gaan? 

AcidicShark11

AcidicShark11

06-08-2021 om 14:35

Borrelhap schreef op 06-08-2021 om 10:43:

[..]

O is dit weer uber mutti? Met die japanse naam oa?

Jup.

AcidicShark11

AcidicShark11

06-08-2021 om 14:36

Julali schreef op 06-08-2021 om 14:35:

[..]

Inhoudelijk reageren op een lopende discussie vind jij enorm ver gaan?

Och kind, ga nu niet doen alsof je dom bent.

AcidicShark11

AcidicShark11

06-08-2021 om 14:43

Ik zwaai alvast maar, zal mijn tweede ban wel aan mijn broek krijgen (in 18 jaar forummen zonder problemen lol) 

AeonofWinter schreef op 06-08-2021 om 09:31:

[..]

Ga fietsen joh. Of hardlopen. En neem vooral je kindertjes mee.

Heel stoer, Maaruhh die discussie begon hierzelf hoor🤣

AeonofWinter schreef op 06-08-2021 om 14:36:

[..]

Och kind, ga nu niet doen alsof je dom bent.

Ik zou zeggen doe jij niet alsof je dom bent.. discussie begint hier over kids en dan klagen waarommmm gaat het over kinderopvangggg, kan julidinges een ban krijgennnn? 

Je houdt niet van kinderen maar gedraagt je als een, hoedan?

ok.... ander onderwerp?

ff lief blijven doen mensen ♥️

Weekend! 
Zometeen gezellig uit eten met manlief en een bevriend stel. Morgenochtend lekker sporten en 's middags (in theorie) wat huishoudelijk werk. Zondagmiddag een wijnproeverijtje in de stad. 
Helemaal geen slecht leven zo. 

Doornroosje75 schreef op 06-08-2021 om 16:13:

Weekend!
Zometeen gezellig uit eten met manlief en een bevriend stel. Morgenochtend lekker sporten en 's middags (in theorie) wat huishoudelijk werk. Zondagmiddag een wijnproeverijtje in de stad.
Helemaal geen slecht leven zo.

genieten!

hier morgen overdag even door de tuin heen (onkruid wieden, wat planten verpoten) en om 16:00 even naar een verjaardag van een bevriend stel, blijven we (denk ik) wel eten

En zondag even een middagje alleen aangezien vrouwlief met haar 2 zussen gaat lunchen ergens.

Maandag nog vrij en dan dinsdag weer aan het werk na een maandje vakantie

Vanavond lekker samen uit eten want ons hele weekend zit vol met familie en vrienden. Dat is natuurlijk heel gezellig maar even quality time met zijn tweetjes is het leukste!!!

Volgens mij is een van de grootste voordelen aan geen kids dat je kunt eten wat je wilt en wanneer je wilt.😂 (Als je tenminste geen zeikerige partner hebt die niks lust  )
Ik zit al een uur recepten te zoeken voor vandaag. Klinkt suf maar daar geniet ik dus echt van. 
Beetje jammer alleen dat ik nog ff naar de supermarkt moet en ik in m’n badjas rondloop vanwege middag-tukkie. (Nog een voordeel, de enige die dutjes doet hier in huis ben ik 😴)

Zin in, om weer aan het werk te gaan? Een maand is best lang...

Ik moet nog twee weken werken voordat ik vakantie heb. Ben er aan toe! Afgelopen maanden waren best druk. Een intensief project gedraaid, met een paar hick-ups. Tegelijkertijd thuis een verbouwing, het overlijden van mijn pa en nog wat familiesores. Best vermoeiend, vooral mentaal. 

Gecondoleerd met je vader 💔❤️

Dank, DanGun!

DanGun schreef op 06-08-2021 om 16:35:

Volgens mij is een van de grootste voordelen aan geen kids dat je kunt eten wat je wilt en wanneer je wilt.😂 (Als je tenminste geen zeikerige partner hebt die niks lust )
Ik zit al een uur recepten te zoeken voor vandaag. Klinkt suf maar daar geniet ik dus echt van.
Beetje jammer alleen dat ik nog ff naar de supermarkt moet en ik in m’n badjas rondloop vanwege middag-tukkie. (Nog een voordeel, de enige die dutjes doet hier in huis ben ik 😴)

herkenbaar! hier ook lekker van het dutjes doen op de bank en van het lekkere eten en genieten van het bedenken en maken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.