Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Bewust kindvrij (sinds 2010)

Op Viva zaten we al aan deel 27 van dit topic. Hopelijk krijgt het hier een goed vervolg. 

Heb het voorlopig maar even in 'overig' gezet, want bij 'kinderen' is nog geen onderdeel 'kindvrij'. 

Doornroosje75 schreef op 06-08-2021 om 16:35:

Zin in, om weer aan het werk te gaan? Een maand is best lang...

Ik moet nog twee weken werken voordat ik vakantie heb. Ben er aan toe! Afgelopen maanden waren best druk. Een intensief project gedraaid, met een paar hick-ups. Tegelijkertijd thuis een verbouwing, het overlijden van mijn pa en nog wat familiesores. Best vermoeiend, vooral mentaal.

nee totaal niet, al ben ik wel eigen baas en werk ik vanuit huis maar toch.

gecondoleerd!

mijn medeleven, Doornroosje! Ik hoop alvast dat je een fijne vakantie zult hebben en dat je lekker uit kunt rusten!

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

06-08-2021 om 18:26

Gecondoleerd, Doornroosje75

AcidicShark11

AcidicShark11

06-08-2021 om 19:09

Rachel. schreef op 06-08-2021 om 14:56:

[..]

Ik zou zeggen doe jij niet alsof je dom bent.. discussie begint hier over kids en dan klagen waarommmm gaat het over kinderopvangggg, kan julidinges een ban krijgennnn?

Je houdt niet van kinderen maar gedraagt je als een, hoedan?

Ben jij juladidinges?

Dan was ik niet met jouw in 'discussie'.

AcidicShark11

AcidicShark11

06-08-2021 om 19:11

Rachel. schreef op 06-08-2021 om 14:56:

[..]

Ik zou zeggen doe jij niet alsof je dom bent.. discussie begint hier over kids en dan klagen waarommmm gaat het over kinderopvangggg, kan julidinges een ban krijgennnn?

Je houdt niet van kinderen maar gedraagt je als een, hoedan?

Ik heb de discussie niet gevolgd, maar wil het even opnemen voor Aeon. Ik weet niet of jij hiervoor op het Viva forum zat?  Maar daar is 1 persoon járenlang op het topic gekomen om te zuigen en mensen persoonlijk aan te vallen. Vaak ook heel kwetsend. Persoon kreeg regelmatig een ban, maar kwam onder andere namen terug en dan begon het weer opnieuw. Vermoeiend. Dus ik begrijp goed dat mensen daar echt klaar mee zijn. 

gecondoleerd Doornroosje 

Borrelhap schreef op 06-08-2021 om 19:23:

[..]

Ik heb de discussie niet gevolgd, maar wil het even opnemen voor Aeon. Ik weet niet of jij hiervoor op het Viva forum zat? Maar daar is 1 persoon járenlang op het topic gekomen om te zuigen en mensen persoonlijk aan te vallen. Vaak ook heel kwetsend. Persoon kreeg regelmatig een ban, maar kwam onder andere namen terug en dan begon het weer opnieuw. Vermoeiend. Dus ik begrijp goed dat mensen daar echt klaar mee zijn.

De vraag is of dat dan ooo Juliasinges is. 

Dat is waar. Maar ik begrijp de allergische reactie.

Ik ook wel hoor 

gecondoleerd  Doornroosje

Gecondoleerd Roos, dan is 2 weken echt kruipen naar de vakantie. 

AeonofWinter schreef op 06-08-2021 om 19:09:

[..]

Ben jij juladidinges?

Dan was ik niet met jouw in 'discussie'.

Nee maar het is openbaar.. too bad

Borrelhap schreef op 06-08-2021 om 19:23:

[..]

Ik heb de discussie niet gevolgd, maar wil het even opnemen voor Aeon. Ik weet niet of jij hiervoor op het Viva forum zat? Maar daar is 1 persoon járenlang op het topic gekomen om te zuigen en mensen persoonlijk aan te vallen. Vaak ook heel kwetsend. Persoon kreeg regelmatig een ban, maar kwam onder andere namen terug en dan begon het weer opnieuw. Vermoeiend. Dus ik begrijp goed dat mensen daar echt klaar mee zijn.

Kan ik me ook zeker voorstellen, ik las het laats ook en dat wist ik inderdaad niet. Maar toch was ze niet degene die hier sie discussie over kind of kinderopvang begon.. dus daar doelde ik ook op dat ze er dan op wordt aangesproken met de vraag waarom het over kinderopvang gaat met daar onder de vraag of ze een ban kan krijgen. Dus daar doelde ik specifiek op met mijn bericht dat ze niet degene was die met het onderwerp kind hier op dit topic binnen kwam hobbelen. Daarnaast kan ik wat je uitleg zeker begrijpen maar dat specifiek bericht niet.

Daarnaast nogmaals kan ik me echt voorstellen dat mensen klaar zijn met haar als dat echt het geval is. Maar zet dat dat in je bericht ipv zoeken naar iets.

Doornroosje, wat spijtig dat je je vader bent verloren, sterkte. Het klinkt wel alsof je hard aan vakantie toe bent. Een verbouwing naast een drukke baan zou ik ook pittig vinden. 

Ik negeer een gesprek  dat hier gaande is, en ik lees meestal ook over opmerkingen van juliladinges heen. Dit is niet het enige topic waarbij ze zichzelf in de irritatiezone werkt mocht dat jullie helpen. 

Ik heb er een taaie aan om wakker/helder te worden. Plan is op de ochtend nog te sporten, vanmiddag naar oma (te lang geleden) en ter afsluiting dineren met 2 vriendinnen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.