Huiskamer
KillerQueen
14-11-2022 om 19:26
Ben jij wel eens op tv geweest?
Ben jij wel eens op tv geweest?
Meegedaan aan een quiz, spelshow of geïnterviewd voor een artikel? Of gefigureerd in een serie, film of reclame?
Of kom je zo vaak op tv dat je jezelf BN'er mag noemen?
Tijgeroog
14-11-2022 om 20:43
Ik ben jarenlang vrijwilliger bij Serious Request geweest, dus kwam nog wel eens in beeld bij bijvoorbeeld een brievenbus of een erehaag.
Perzikboom
14-11-2022 om 20:50
tijdens mijn studie had ik 'figurant' als bijbaantje. Ik ben heel vaak op tv geweest maar heb mijzelf nooit op tv gezien. Mijn moeder stuurt mij structureel een foto van haar tv scherm als ze mij voorbij ziet komen.
Zelf kijk ik nooit tv dus ik hoef mijzelf ook nooit terug te zien of te horen .
Drakenvlieg
14-11-2022 om 20:52
1x bij een demonstratie. Als achtergrondfoto bij item op het NOS journaal daarover zag ik mijzelf terug...
1x bij 1Vandaag, interview bij mij in de huiskamer opgenomen over een bepaald onderwerp.
LilBub
14-11-2022 om 20:59
Ja drie keer. Een keer heel kort een vraag op een lokaal tv station.
Een andere keer bij een muziek programma op onze plaatselijke tv zender met een optreden en interview. Later zijn we voor dat zelfde kanaal gevraagd een optreden in een talkshow te verzorgen.
Het zijn leuke ervaringen en om ons muziek te zien maken vind ik niet eens zo erg maar om mezelf te horen praten… vreselijk! Dan denk ik echt, OMG heb ik dat echt zo gezegd?? ![]()
Jessa
14-11-2022 om 21:03
Bij de lokale omroep in een reclamespotje voor de plaatselijke Super de Boer.
En als brugpieper met de Achmea Kennis Quiz met Chazia Mourali.
Taartjes
14-11-2022 om 21:37
lientje69 schreef op 14-11-2022 om 19:45:
Nee nog nooit . Wel ooit als kind in het publiek gezeten bij Spel zonder grenzen.
Man is ooit op tv geweest toen ze zijn werk filmden, maar daarbij was hij meer van een afstand te zien.
Oh, Spel zonder grenzen, dat vond ik fantastisch als kind. Vond het zo jammer dat het stopte, want wilde ‘later als ik groot was’ heel graag een keer meedoen!
Ik ben nooit op tv geweest en ook nooit in het publiek gezeten.
Sassenach
14-11-2022 om 21:45
Ik ben hooguit als tiener in beeld geweest als publiek bij een opname van Countdown ergens eind jaren 80. Verder heb ik wel aan een paar selectieronden voor spelshows meegedaan, maar daar ben ik nooit doorheen gekomen. Dus nee, geen tv-carrière voor mij.
Ginevra
14-11-2022 om 21:47
Ik ben vrij uitgebreid gefilmd toen een bekende cabaretier ‘iets’ met iemand uit het publiek deed. Er werden die avond opnamen gemaakt van de show. En het ‘iets’ was ook uitgebreid, meer dan een kort gesprekje zeg maar.
Alleen ben ik uiteindelijk niet uitgezonden, ze hebben de opnames van de avond erna gebruikt
. Het verbaasde me niet want ik ben niet zo camerageniek.
Wel ben ik een personage in een kort verhaal dat in een boek is verschenen, van een min of meer bekende schrijver. Maar ik ben niet erg vleiend beschreven dus ik heb er nooit mee gepronkt bij bekenden 
HAHA!wait..what
14-11-2022 om 21:50
Ik was een keer figurant bij Onderweg naar morgen, kwam een paar keer in beeld 😉
impala
14-11-2022 om 22:01
Ruim 30 jaar geleden was in Toppop een item waarin ze mensen op straat vroegen een liedje uit de hitparade te zingen. Daar vroegen ze mij voor, op het station van Utrecht. Totaal onverwacht. Ik was helemaal overvallen en zong 'tell me lies, tell me sweet little lies' van Fleetwood Mac. Alleen die ene zin en toen stamelde ik: verder weet ik het niet meer.
Ik kreeg een totale black-out en voelde me vreselijk voor schut staan. Ik heb het zelf godzijdank niet gezien maar dat is dus uitgezonden.
Ik werkte toen op zondag bij de Mac en mijn volgende dienst werd ik door klanten herkend. Jij bent toch dat meisje... Ik schaamde me echt kapot! En snap nog steeds niet dat mensen je na 30 seconden op tv kunnen herkennen. Ik zag er ook helemaal niet opvallend uit of zo
Lemoos
14-11-2022 om 22:01
Op de regionale zender, had niet in de gaten dat mijn carpoolcollega bezig was met een serieus interview over de eeuwigdurende wegwerkzaamheden ter plaatse (ze zei: ‘Echt kwalitatief uitermate teleurstellend’ waarop ik riep: ‘Zeg maar KUT gewoon, toch?’, mij omdraai en recht in de camera kijk. Je zag gewoon live dat besef van ‘oh shit’).
Een keer in EenVandaag over onderwijs, leidinggevende werd geïnterviewd en ik sta op de achtergrond de schoolfrik uit te hangen. Vonden ze schijnbaar wel een mooie illustratie van het thema of zo want ze zoomden in. Het stukje waarin ik zeg: ‘En wat moet dit voorstellen?!’ hebben ze eruit geknipt.
En ooit de hulplijn geweest van een kandidaat van Weekend Miljonairs.
Ranjemeteenrietje
14-11-2022 om 22:03
Ik ben ooit bij het NOS journaal te zien geweest, was die dag aan het werk geweest en er stond toen ineens iemand met camera in de winkel.
En op de middelbare had een klasgenoot een docu over zijn leven gewonnen, en daarbij was ik ook aantal keer in beeld.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.