Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ben jij wel eens op tv geweest?

Ben jij wel eens op tv geweest? 
Meegedaan aan een quiz, spelshow of geïnterviewd voor een artikel? Of gefigureerd in een serie, film of reclame? 
Of kom je zo vaak op tv dat je jezelf BN'er mag noemen? 

Nee nog nooit . Wel ooit als kind in het publiek  gezeten bij Spel zonder  grenzen. 
Man is ooit op tv geweest toen ze zijn werk filmden, maar daarbij was hij meer van een afstand  te zien.

*zet schaamte opzij* 

ik heb meegedaan met Lama gezocht. Ik heb een keer de nummer 1 vd dag top 5 aangekondigd bij TMF (via de telefoon) en ik ben een keer op Radio 538 te horen geweest. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

14-11-2022 om 19:56

Bij Piet Paulusma 
Zwaaien bij het weerbericht 😀

Ik heb als kind in een reclame spotje voor Unicef meegespeeld.

Ja paar keer, waaronder geïnterviewd voor een item bij Klokhuis. Toevallig met de kinderen van de week teruggekeken. 

Ja. De uitvaart van de vermoorde zoon van onze buren werd uitgezonden op een lokale zender, ik zat vol in beeld.

In 2019. In het Top2000 café. 

Ja, op Omrop Fryslan 
Geen details want ook te herkenbaar 

Ja, maar dat was helemaal geen leuke aanleiding.
Bij opsporing Verzocht, als slachtoffer dus gelukkig onherkenbaar in beeld. Maar iedereen die mij kent, wist natuurlijk dat ik het was.

Ja een paar keer. Toen ik op de basisschool zat 2 x in een programma en later wel eens op de achtergrond in beeld geweest bij diverse programma’s. En mijn kinderen allebei 1 x.

Ik ben wel op de lokale televisie geweest, op AT5, ik werd op mijn toenmalige werk gefilmd en geïnterviewd, omdat niemand anders durfde. Ook wel in beeld geweest toen ze kwamen filmen op mijn vrijwilligerswerk. In de jaren 00.
En in het publiek bij Sonja in de Rode Hoed, begin jaren 90. 

Even tot hier bijwonen als publiek lijkt me ook superleuk!

Ik deed mee met een groep aan ter land, ter zee en in de lucht. Verder geloof ik niet.

Elmo1972 schreef op 14-11-2022 om 20:10:

Ja, maar dat was helemaal geen leuke aanleiding.
Bij opsporing Verzocht, als slachtoffer dus gelukkig onherkenbaar in beeld. Maar iedereen die mij kent, wist natuurlijk dat ik het was.

Dat is zeker geen leuke aanleiding.

Ik ben als kind met Telekids op televisie geweest en op latere leeftijd een paar keer als expert van iets.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-11-2022 om 20:40

oh ja, in het publiek bij Sonja in de rode hoed. 
En 2-3 keer bij Piet Paulusma 'Oant moarn!'

Ja, in het publiek gezeten bij een datingshow. Leuke ervaring! En in het echt is het veel kleiner dan dat je op tv ziet haha.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.