Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


het lijkt me leuk om voor beide kinderen een adventkalender te doen dit jaar. De oudste is makkelijk die kan er 1 krijgen van Lego. De jongste is wat lastiger. Misschien dat er 1 van Little people komt. Ik hoop dat er iets komt voor hele jonge kinderen.

Bloempot schreef op 14-07-2021 om 16:07:

het lijkt me leuk om voor beide kinderen een adventkalender te doen dit jaar. De oudste is makkelijk die kan er 1 krijgen van Lego. De jongste is wat lastiger. Misschien dat er 1 van Little people komt. Ik hoop dat er iets komt voor hele jonge kinderen.

Ik heb ook keer de tip gelezen om er zelf een te vullen en voor iedere dag stukje verder van lego bouwwerk te doen. En dan bij dag 1 ook het boekje. Voor jongste zou je zoiets met duplo ofzo kunnen doen misschien.

ik volg ook, weet nog niet welke ik dit jaar aan wil schaffen dus lees graag mee.

Femke09

Femke09

14-07-2021 om 20:21 Topicstarter

Bloempot schreef op 14-07-2021 om 16:07:

het lijkt me leuk om voor beide kinderen een adventkalender te doen dit jaar. De oudste is makkelijk die kan er 1 krijgen van Lego. De jongste is wat lastiger. Misschien dat er 1 van Little people komt. Ik hoop dat er iets komt voor hele jonge kinderen.

Ik heb Peppa Big gezien

Femke09

Femke09

14-07-2021 om 20:22 Topicstarter

of misschien bedoel je nog jonger. Kan misschien ook iets dat je neer kunt zetten, een kalender waar kersboomhangers in zitten of zo?

Femke09

Femke09

14-07-2021 om 20:23 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 14-07-2021 om 19:30:

[..]

Ik heb ook keer de tip gelezen om er zelf een te vullen en voor iedere dag stukje verder van lego bouwwerk te doen. En dan bij dag 1 ook het boekje. Voor jongste zou je zoiets met duplo ofzo kunnen doen misschien.

Ja, of met puzzelstukjes, ook leuk. Duplo vind ik ook een leuk idee

Bloempot schreef op 14-07-2021 om 16:07:

het lijkt me leuk om voor beide kinderen een adventkalender te doen dit jaar. De oudste is makkelijk die kan er 1 krijgen van Lego. De jongste is wat lastiger. Misschien dat er 1 van Little people komt. Ik hoop dat er iets komt voor hele jonge kinderen.

Playmobil Mini is altijd een kerststalletje adventskalender van, maar weet niet hoe oud de jongste is? 

de jongste is dan anderhalf. Peppa big en paw patrol, etc zullen uit te klein de onderdelen bestaan. Maar iets zelf doen kan altijd nog. Ik vind het wel leuker als het er een beetje hetzelfde eruit ziet als de andere kalenders. Gelukkig duurt het nog even.

Wat zijn we er vroeg bij!! 

Dit topic vond ik vorig jaar heel leuk om te volgen, maar helaas zelf toen geen passende kalender gevonden.

Mocht iemand een kalender met alcohol tegenkomen welke niet bier, wijn of gin is, tip me dan ff 

HelaHola schreef op 13-07-2021 om 12:57:

Vorig jaar kreeg ik de Yankee Candle kalender. Ik vond het een groot succes dus ga zelf sparen nu om het later in het jaar te kunnen bestellen!

Deze wilde ik halen, maar was te laat 😭

Paar jaar voor dochter bij DM kalenders gehaald. Werd op gegeven moment te voorspelbaar.

Wat ik trouwens heel stom vind: dat je de inhoudsopgave van zo'n adventskalender niet kunt verwijderen. Spoiler alert!!!!

Femke09

Femke09

20-07-2021 om 16:52 Topicstarter

Ja, ik heb nu de peppa big kalender liggen (alvast besteld), aan de buitenkant zie je al precies wat er in zit. Maar goed, dan weet je wel zeker dat je alle hoofdkarakters hebt

Femke09 schreef op 20-07-2021 om 16:52:

Ja, ik heb nu de peppa big kalender liggen (alvast besteld), aan de buitenkant zie je al precies wat er in zit. Maar goed, dan weet je wel zeker dat je alle hoofdkarakters hebt

Natuurlijk, ik wil ook weten wat ik koop. Maar niet dat degene die mag openmaken het allemaal al van tevoren weet.

Wat leuk dat dit topic er al is! Ik vind altijd zoveel kalenders leuk, maar ik vind ze ook altijd zo duur. Vorig jaar had ik de kalender van de IKEA, ik moet nog steeds de cadeaukaarten verzilveren. 
Dit jaar wil ik misschien een adventskalender maken voor mijn vriend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.