Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


HelaHola

HelaHola

13-07-2021 om 12:57

Vorig jaar kreeg ik de Yankee Candle kalender. Ik vond het een groot succes dus ga zelf sparen nu om het later in het jaar te kunnen bestellen!

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

13-07-2021 om 17:28

Volg! Door het topic vorig jaar, kwam ik er veel te laat achter wat voor leuks er allemaal is! 
Uiteindelijk een adventskalender gekocht van M&M (man), Lidl (kind) en Pickwickthee (voor mezelf). Dit jaar wil ik leukere! 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

13-07-2021 om 17:31

Vorig jaar zat ik uiteindelijk dagen op Etsy, dus wees gewaarschuwd! 

Due-scimmie schreef op 13-07-2021 om 10:20:

Wij hebben twee jaar geleden mijn moeder en stiefvader wijn advent kalender gegeven. Maar ze maakten hem niet echt 


Leuk idee! Waar had je die vandaan?

Voor iedereen die niet weet waar die moet zoeken, vanaf eind augustus/september staat Amazon.de (let op Duitsland dus) vol met adventskalenders. Bier, wijn, thee, chocola, speelgoed, gereedschap en ga zo maar door. 
Misschien neemt Amazon Nederland dat wel een beetje over omdat het hier ook steeds meer een ding wordt, maar dat is even afwachten. 

Lalot schreef op 13-07-2021 om 20:20:

[..]

Leuk idee! Waar had je die vandaan?

Amazon.de geloof ik.

Kon er bij Nederlandse webshops geen vinden. Op duitse Amazon stonder en heel veel. 

Ik zag de topictitel en dacht dat to een fout had gemaakt (want hallo, het is juli).
Maar nu heb ik alles gelezen en kom ik tot het besef dat ik iets gemist heb in mijn leven  Ik wil ook!

Wat we van vorig jaar hebben geleerd is dat je nooit te vroeg kunt beginnen met vooronderzoek

Er gaat een wereld voor me open! Klinkt als een leuk cadeau voor december.
En sowieso goed om alvast over de decembermaand na de denken (als je niet te veel geld wil of kan uitgeven): in de (na)zomer betaal je voor veel speelgoed een stuk minder dan in december. 

Zo, weer wat geleerd Er is gewoon een website die nu al vol staat met deze kalenders. adventskalenderkopen punt nl

Dit is voor mij ook nieuw. Wel super leuk! Heb wel het gevoel dat je teveel betaalt voor wat je krijgt, of valt dat mee?

ik volg! Vorig jaar veel te laat. 

Wat geweldig dit! Ik kende wel de IKEA-adventskalender maar dat bijvoorbeeld Lego en Playmobil er ook een op de markt brachten, wist ik niet. Superleuk om als cadeau te geven met Sinterklaas. Ik ga dit topic volgen om inspiratie op te doen 

Femke09

Femke09

13-07-2021 om 23:35 Topicstarter

Cirkel schreef op 13-07-2021 om 23:04:

Dit is voor mij ook nieuw. Wel super leuk! Heb wel het gevoel dat je teveel betaalt voor wat je krijgt, of valt dat mee?

Ligt eraan welk product. Bij beauty dingen staat er weleens bij dat ie X kost en dat er dan voor y aan spullen in zitten. Oh, dat staat ook bij die etsy link in de post een paar boven deze, die is met stickers en notitieboekjes en zo.

Ik heb vorig jaar van een soort chocodropballen juist niet de adventkalender gekocht maar een gewone assorti box omdat dat voordeliger was en ik toch de smaken waar ik nieuwsgierig naar was kreeg.

Met beauty denk ik vaak: ja, er kan wel meer waarde in zitten dan waar je voor betaalt, maar er zitten ook altijd producten bij waar ik persoonlijk niet veel mee heb.

Over het algemeen wel waar voor je geld, als je het goed uitzoekt. Maar dat is bij alles zo, ik check altijd de productmaten sinds ik een kleurboek kocht dat uiteindelijk het formaat van een bescheiden smartphone bleek te hebben, was ik op het verkeerde been gezet door de (hoge) prijs 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.