Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


Haha leuk dit! Ik ken ook alleen de kinder adventkalenders maar daar heb ik zulke goeie herinneringen aan dat ik dit jaar ook voor mezelf eentje ga kopen  Vanaf wanneer liggen die dingen dan in de winkel? 

Ik had er vorig jaar een met thee, en de kinderen Old school met chocolade. 
Ik vind het wel heel veel ruimte in nemen, lijkt wel of het steeds groter wordt allemaal. 

naar aanleiding van het topic vorig jaar heb ik mijn moeder de adventkalender van Bonne Maman gegeven. Instructie erbij dat ze pas op 1 december mocht beginnen en maar EEN! vakje per keer mocht openmaken. Mijn moeder is erg nieuwsgierig 😉.
Het ding heeft eerst een paar weken te pronk gestaan op de eettafel en daarna kreeg ik dagelijks een appje met een review over het potje jam van vandaag. Is letterlijk enorm in de smaak gevallen dus dit jaar wil ik weer een kalender voor haar.

Ik had vorig jaar die van Happylisz. Beethe new agerig, maar leuk als je er van houdt. Stenen, geurkaarsjes en zeep.

En ik had die van Lindt erg lekker

oh leuk! Vorig jaar meegelezen maar ik was te laat voor die kalenders die mij aanspraken 

Dit jaar wil ik iets van huidverzorging voor zus kopen, voor broer iets met eten (of biertjes)

ik had vorig jaar een paw patrol kalender voor mijn toen 2,5 jarige zoon, geen succes. Hij was elke dag teleurgesteld dat hij er maar 1 open mocht maken. 

ik had een dior kalender gekregen. Echt heel luxe maar echt veeeeels te duur voor wat je krijgt (en dan ook twee keer dezelfde kleur lippenstift erin zetten )

Ik wilde vorig jaar een gewone met chocolaatjes kopen voor dochter, maar toch maar niet gedaan, omdat ik haar nog te klein vond. Dit jaar denk ik dat ze het wel leuk gaat vinden. Of ze een vakje per keer gaat snappen weet ik niet.

Ik zou ook best eentje voor mijzelf willen kopen, maar wat voor eentje weet ik niet. Lego vind ik wel leuk, maar eigenlijk gewoon te duur. Plus dat ik er dan ook eentje voor man moet kopen.

De Lego-adventskalender heb ik een paar jaar geleden voor zoon gekocht. Hij vond er niet veel aan maar gelukkig vond senior het geweldig

ooh heerlijk dit topic.
Vorig jaar heb ik er voor mezelf een gemaakt met doosjes van de Action met in elk doosje een waxmelt. 

Voor dochter heb ik vorig jaar een advent kalender genaaid die we dit jaar weer gebruiken. Zat af en toe een kleinigheid in (zakje met paw patrol van de Action, klein kleurboekje, armbandje knutselen, boekje enz) en soms iets lekkers aan chocolade.

Dit jaar wil ik er een kopen voor mezelf dus ik lees lekker mee ter inspiratie.

Twee jaar geleden de Playmobil adventkalender voor dochter gehaald. Vond ze heel leuk maar eigenlijk was hij pas echt leuk toen hij zo goed als leeg was. Dan had ze wat om mee te spelen. 

Wat leuk een met edelstenen, ben benieuwd waar je die vandaan hebt TO! Ik zat net even te zoeken via google maar kon zo snel niets vinden.

Ik overweeg trouwens ook om zelf een adventkalender te gaan maken voor mijn vriend. Met iets superkleins per dag, of juist eens in de paar dagen wat groters (maar nog steeds een kleinigheidje). Zijn er hier mensen die dit al eens gedaan hebben?

Buitenmens schreef op 13-07-2021 om 10:16:

Wat leuk een met edelstenen, ben benieuwd waar je die vandaan hebt TO! Ik zat net even te zoeken via google maar kon zo snel niets vinden.

Ik overweeg trouwens ook om zelf een adventkalender te gaan maken voor mijn vriend. Met iets superkleins per dag, of juist eens in de paar dagen wat groters (maar nog steeds een kleinigheidje). Zijn er hier mensen die dit al eens gedaan hebben?

Ja voor jaren terug.. Wat een werk was dat haha. Maar hij vond het wel heel leuk en lief. 

Ik had er fietsspullen in gedaan (hobby van hem) en dingen die hij lekker vindt.

Op Pinterest vind je ook veel ideeën om een adventkalender te maken.

Wij hebben twee jaar geleden mijn moeder en stiefvader wijn advent kalender gegeven. Maar ze maakten hem niet echt trouw open.

Kinderen hadden er geen afgelopen jaar, maar jaar ervoor was het cars.

Ik wil er dit jaar zelf 1 vullen per kind en voor stiefdochter mandje met cadeautjes voor dagen dat ze hier is in die periode. Iemand tip voor leuke zelf te vullen advent kalenders? 

PinkFlower schreef op 13-07-2021 om 10:19:

[..]

Ja voor jaren terug.. Wat een werk was dat haha. Maar hij vond het wel heel leuk en lief.

Ik had er fietsspullen in gedaan (hobby van hem) en dingen die hij lekker vindt.

Op Pinterest vind je ook veel ideeën om een adventkalender te maken.

Goede tip om op Pinterest te kijken! Dankjewel!

Lijkt me inderdaad ook heel erg veel werk, maar toch leuk om een keer te proberen. Mocht hij elke dag iets openmaken PinkFlower? Of had je om de paar dagen gedaan?

Elke dag had ik gedaan. Maar soms zat er ook alleen iets lekkers is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.