Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


Mlah! schreef op 20-07-2021 om 17:22:

[..]

Natuurlijk, ik wil ook weten wat ik koop. Maar niet dat degene die mag openmaken het allemaal al van tevoren weet.

Bij heel veel kalenders zit er een extra laag op de achterkant waardoor je die echt moet los maken om de inhoud alvast te kunnen zien. 

Bij lindt stond het op de achterkant, maar die zie je toch niet. Al vond ik het wel leuk om na het openmaken even te kijken welke smaak ik heb.

Fenyw schreef op 12-07-2021 om 16:45:

naar aanleiding van het topic vorig jaar heb ik mijn moeder de adventkalender van Bonne Maman gegeven. Instructie erbij dat ze pas op 1 december mocht beginnen en maar EEN! vakje per keer mocht openmaken. Mijn moeder is erg nieuwsgierig 😉.
Het ding heeft eerst een paar weken te pronk gestaan op de eettafel en daarna kreeg ik dagelijks een appje met een review over het potje jam van vandaag. Is letterlijk enorm in de smaak gevallen dus dit jaar wil ik weer een kalender voor haar.

Leuk, die ga ik onthouden!

Ik had vorig jaar voor het eerst een adventskalender, van Lipton. Het voelt dan elke dag toch als een klein kadootje dus wil er dit jaar ook wel weer één

Ik heb de eerste reclames alweer gespot. Voor My Muesli en Rituals

Lollypopje schreef op 05-09-2021 om 15:10:

Ik heb de eerste reclames alweer gespot. Voor My Muesli en Rituals

Zag vandaag hier https://adventskalendertips.nl/rituals-adventskalender-2021/ ook de eerste foto voorbij komen van die van Rituals. Die 3D kalender is dit jaar nog mooier dan vorig jaar. Die gaat meteen in de pre-order zodra hij te koop is! 

Aha, een Adventskalender met cadeautjes, en iets anders dan een simpel chocolaatje. Heb ik nog nooit gekocht of gekregen.

 De Adventskalenders die ik ken zijn gevuld met gedichtjes, spreuken, een recept, een lied, een feestsuggestie voor de kerstdagen, decoratietips, wenskaarten die je kunt weggeven/verzenden. 

Ik wil in elk geval weer die van Lindt en misschien nog iets met kleine kadootjes
Iets met bier of andere alcohol lijkt me ook leuk, maar dat vind ik te veel voor elke dag en juist van etenswaren vind ik het leuk om het ook meteen op te maken.

Ik hoop 1 te vinden met verschillende soorten hot choco.

volgens mij heb ik zoiets vorig jaar wel langs zien komen. Of gezien op de Duitse Amazon. Dat is sowieso het adventkalender paradijs.

Lollypopje schreef op 07-09-2021 om 10:51:

volgens mij heb ik zoiets vorig jaar wel langs zien komen. Of gezien op de Duitse Amazon. Dat is sowieso het adventkalender paradijs.

Ja klopt, daar stonden toen idd 1 of 2 op.

Als  kind kreeg ik er inderdaad elk jaar 1 met chocolatjes. Ik weet nu sinds een paar jaar wel dat er verschillende andere varianten zijn, maar nog nooit gekocht.
De theezakjes klinkt leuk!

gevonden. Ik had al een nieuwe geopend.

mij zag een leuke van Barbie voorlijk dochter. Voor mezelf wil ik mymuesli

ik hoor meerdere mensen over die van my muesli. Waarom zijn jullie daar zo enthousiast over?

SilverQuelea47

SilverQuelea47

07-09-2021 om 18:31

Lollypopje schreef op 12-07-2021 om 16:51:

Ik had vorig jaar die van Happylisz. Beethe new agerig, maar leuk als je er van houdt. Stenen, geurkaarsjes en zeep.

En ik had die van Lindt erg lekker

Was die van Happylisz een beetje de moeite? Ik ben wel een zweverd. 

wat leuk weer! Vorig jaar had ik de ikea kalender en voor man die van beerwulf en voor dochter die van kinder surprise.
Was een geslaagd Sinterklaas cadeau! 
Dit jaar wil ik weer leuke kopen voor het gezin dus ik lees mee voor leuke tips! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.