Nieuws en actueel
Poezenmeisje
06-10-2023 om 11:18
Ter Apel. Het gaat écht uit de hand lopen.
Het is niet meer 'genoeg is genoeg'.
Men zit nu op niveau 'teveel is teveel'...
Een pure volksopstand.
Dit naar aanleiding van diefstal uit een auto.
De burgemeester weet ook niet meer wat hij nog kan doen.
Hoe lang laat de demissionaire regering de mensen hier nog met de stront zitten???
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1075109/burgerwacht-opent-klopjacht-op-asielzoeker-in-ter-apel
De burgerwacht Ter Apel kreeg maandag aan het einde van de middag een melding van diefstal, aldus Willeke Vroom van de burgerwacht. 'Onze mensen betrapten hem op heterdaad en hebben meteen de achtervolging ingezet. Hij rende het maïsveld achter de Markeweg in.'Omdat de eigenaar van de gestolen portemonnee uit Nieuw-Weerdinge komt, werd ook de burgerwacht uit dat dorp ingeschakeld. 'Daarom werd de groep zo groot', zegt Vroom. 'Het ging als een lopend vuurtje. Iemand meldde zich met een drone met warmtecamera. Een boer kwam aanzetten met een hoogwerker zodat we over het maïsveld konden kijken. Het leek bijna een soort klopjacht.'
Uiteindelijk sloten veertig tot vijftig man aan.
Handschoenvrouw
27-06-2026 om 19:22
Daglichtlamp schreef op 27-06-2026 om 19:12:
[..]
Volgens mij was ik dat aan het doen, of moet ik daarvoor de zetelverdeling hier neer zetten?
Mijn post was ook niet aan jóu adres, Daglichtlamp
felija
27-06-2026 om 19:38
Daglichtlamp schreef op 27-06-2026 om 18:45:
Maar hoe dan ook is het onzinnig om te doen alsof we hier op het punt staan om een islamitische republiek te worden.
Het slaat helemaal nergens op. Ik vind het eng dat zoveel mensen die onzin geloven, de macht van social media.