Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Schoondochter schreef op 04-12-2025 om 12:34:

Wat zeg je dat respectvol Yumi, mooi. Er zullen nog genoeg minder genuanceerde reacties gaan volgen ben ik bang.

Dank je 

Thora schreef op 04-12-2025 om 13:00:

[..]

Ik hoop het ook. Het blijft een vaag verhaal. Dat gezin van dat meisje was ook niet helemaal koosjer volgens verhalen van de advocate van Marco. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Dat klopt, elk verhaal heeft zijn eigen achtergrond en wat dat precies is, hoef ik ook niet allemaal te weten.

Pooh-Bear schreef op 04-12-2025 om 13:40:

[..]

Ik blijf het lastig vinden. Ben blij dat ik geen rechter hier ben.
Als het gegaan is zoals het slachtoffer beweert is deze uitspraak wel heel zuur voor haar.
Als Marco overal de waarheid in heeft verteld is hij naar mijn idee alsnog te ver gegaan. Bv met de whats appjes en het naar de kamer gaan van een puber die naakt is.
Aan de andere kant is zijn Carrière voorbij en ook al wordt hij niet vervolgd zegt de rechter niet dat hij onschuldig is alleen dat er geen bewijs is.
Ik ben benieuwd of hij ooit weer gaat optreden. Denk wel dat er genoeg fans zouden komen.

Het blijft ook lastig, als het slachtoffer gelijk heeft is het zuur, buiten dat draagt ze dit de rest van haar leven met zich mee. Hoe dan ook hij is 6 jaar van zijn leven en zijn gezin kwijt. Ook al lijken die hem nog te steunen, hij is gescheiden en zijn carrière naar de knoppen. In het filmpje bij het bericht, zie ik iemand die emotioneel gebroken is, die fans komen wel weer, maar komt voor hem die ongedwongenheid terug? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.