Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Jodenhaat in Nederland

Laten we hier verder praten over de verschrikkelijke gebeurtenissen in Amsterdam, de oorzaken, de gevolgen.

Ik had begrepen dat hen veel hulp werd aangeboden maar als Palestijnen doorkregen dat de hulp gericht was op integratie (en niet op terug naar Israël en Joden daar weg) dan werden ze erg boos en weigerden medewerking en richtten vernielingen aan en ook Palestijnen die wel wilden meewerken werden aangevallen en onder druk gezet. De kaart van UNRWA die iedereen in '48 kreeg gaf recht op hulp overal ter wereld. Zelfs als ze hier of in Zweden waren. Die hebben ze al die tijd bewaard. 

Er werd hen de helft van Israël aangeboden in ruil voor vrede maar alleen heel Israël was acceptabel. Palestijnen werden als heel kleine kinderen, als kleuters al, volkomen gehersenspoeld op die scholen van UNRWA. De leerstof, de boeken en de leraren kwamen uit omringende, Israël hatende landen.

Dat krijg je niet meer goed. Welke intensieve therapie ze ook krijgen dat gaat echt niet lukken. Het zal altijd een tijdbom zijn.

Het zijn schattige kinderen; dat werkt erg op het gemoed van de mensen. Volgens mij ook de reden dat mensen zo boos kunnen worden.

Je had begrepen? Ik ben nog steeds heel benieuwd naar een betrouwbare bron voor de bewering dat Palestijnen van nature ( zit dus in hun dna) zeer militant en agressief zijn. Is die bron er niet, dan is het pure discriminatie gebaseerd op de onderbuik en ben je geen haar beter dan die mensen die zes miljoen joden op gruwelijke wijze de dood hebben ingejaagd, alleen vanwege het feit dat ze jood waren. Ik kan er echt niks anders van maken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.