Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

ik vond het wel leuk dat ze wat langer de tijd hebben genomen zodat er ook meer mensen aan het woord kwamen. Dat was voorheen zo kort. Veel beter!

Prima reünie!

Pearle en Robin getrouwd, ik vond ze heel lief samen 💞

Ja Pearl en Robin! Wat leuk hè?
Ik vond het sneu voor Elsje maar vonden jullie Gilbert er ook niet anders uit zien? Volgens mij was hij heel veel afgevallen... Wel typisch dat hij er niet bij was, ook al deden ze hun best om ons te overtuigen dat hij een goede reden had

Tussen Andre en Debbie was het ineens wel heel snel over. Jammer. 
Wel goed te horen dat Andre nu meer de keuken uit is. 

Uiteindelijk 2 setjes, waarbij vooral Robin en Pearl stralen samen! 
Wel benieuwd hoe dat gaat zodra 1 van haar kinderen daar gaat wonen. Dat lijkt me nogal heftig en bepalend. Wel fijn natuurlijk voor Pearl om haar kind dan weer dichtbij te hebben. Dus hopelijk gaat dat goed.

Bij Claudia hoop ik dat ze het samen gaan redden en dat ze samen gelukkig worden. Ze zijn zo verschillend. 

Mooi om te zien dat er naast de liefde ook nu weer mooie vriendschappen zijn ontstaan.   

En Elsje en Gilbert. Tja, ik had Elsje iets anders gegund. 
Wel benieuwd wat hij allemaal gezegd heeft wat niet bleek te kloppen.

Klaas had ook een nieuwtje las ik hier. Ik kijk via vl dus die heb ik gemist, ook benieuwd naar.

Knutselkei

Knutselkei

06-03-2026 om 07:33 Topicstarter

Pearl en Robbin getrouwd. Ik heb goed gekeken,maar zonder haar kinderen?
Andre had ik ook nog wel met Debbie samen gezien,jammer. Die dame die al zwanger is, wow, das snel in een nieuwe relatie.
Gilbert,inderdaad niet pluis…. was inderdaad veel afgevallen. 

ik zag de kinderen van Pearl ook niet nee. Heel misschien wilde ze niet op beeld? Eén woont in België dus dat is niet zo heel ver weg, en één komt bij ze wonen, ben benieuwd hoe dat gaat...

MRI

MRI

06-03-2026 om 09:38

Widajo schreef op 06-03-2026 om 08:05:

ik zag de kinderen van Pearl ook niet nee. Heel misschien wilde ze niet op beeld? Eén woont in België dus dat is niet zo heel ver weg, en één komt bij ze wonen, ben benieuwd hoe dat gaat...

ja gemiste kans van RTL: had als verrassing die kinderen ingevlogen. 

Noem mij ordinair maar ik ben stiekem wel benieuwd hoe het precies zit met Gilbert

MRI schreef op 06-03-2026 om 

Noem mij ordinair maar ik ben stiekem wel benieuwd hoe het precies zit met Gilbert

Ik ben héél benieuwd! 

Pearle en Robin zijn waarschijnlijk zonder haar kinderen getrouwd omdat ze heel snel zijn getrouwd....Als Surinaamse mocht ze met haar visum maar 3 maanden blijven, wonen/werken mag niet. Omdat het heel lang zou duren om alles te regelen besloten ze te trouwen. 

Om die reden besloten ze niet te wachten;
'We hebben zo'n mooie klik, laten we gewoon trouwen'", vertelt Robin. Met een knipoog voegt Pearl daaraan toe: "Scheiden kan altijd nog als het niet werkt."

MRI schreef op 06-03-2026 om 09:38:

[..]

ja gemiste kans van RTL: had als verrassing die kinderen ingevlogen.

Nooit en te nimmer zou ik met mijn hoofd op TV verschijnen. Ook niet voor een trouwerij. Dus als die kinderen zoals ik zijn zou dat plan niet lukken. 

Sneu voor Elsje, maar aan de andere kant fijn dat ze er een punt achter heeft gezet. 
De enige positieve draai die ik er aan kan geven is dat het wel goed is dat dit soort relaties op de tv komen. Iedereen heeft weleens in de verte gehoord van een giftige relatie en menigeen heeft erin gezeten, maar dit is wel heel duidelijk hoe het dus kan gaan.
Hoop voor Elsje dat ze er weer bovenop is en er van geleerd heeft ❤️

Ik denk dat Elsje goed af is nu het uit is met die griezel.

Ik kan het niet lezen bieb maar ben wel heel benieuwd. Wat staat er in het stuk? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.