Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

MRI schreef op 04-03-2026 om 10:42:

Wat gebeurde er nou bij Claudia? Verlengt ze nou gewoon het programma of wil ze een poly relaties? Als ze gewoon het programma verlengt in de zin dat ze langer onderzoekt met wie het klikt, begrijp ik niet dat er zo hysterisch over gedaan moet worden. Het lijkt me wel leuk als ze een poly relatie ontwikkelen. Ik vraag me altijd af of dat werkt maar vind het wel een soort van speels.

Ik dacht dat ze met beiden apart verder ging daten, om uit te zoeken of er een relatie inzit.

We zijn ondertussen een jaar verder, ik ben benieuwd naar donderdag.

Wat vonden jullie van Gilbert die een sieraad van zijn moeder had meegenomen om te geven? 
Ik vond het nogal voorbarig dat hij het überhaupt al mee had genomen.

Dolfje schreef op 04-03-2026 om 14:32:

Wat vonden jullie van Gilbert die een sieraad van zijn moeder had meegenomen om te geven?
Ik vond het nogal voorbarig dat hij het überhaupt al mee had genomen.

Ik vond het belachelijk! Hij kent haar amper.

Ik vind Gilbert sowieso raar. 

Loeki72 schreef op 04-03-2026 om 14:48:

Ik vind Gilbert sowieso raar.

Ja dat vind ik ook.

Rare man.

Glibbert is een enge griezel en dit was love bombing.. reuze griezelig.

MRI

MRI

04-03-2026 om 16:18

krulliebollie schreef op 04-03-2026 om 15:22:

Glibbert is een enge griezel en dit was love bombing.. reuze griezelig.

Ja het is love bombing en belachelijk na twee weken en dan zoiets kostbaars en gevoeligs. Ook bijna een vorm van chantage: nu zijn we voor altijd samen. En idioot tegenover zijn moeder zaliger. Tegelijkertijd vermoed ik dat hij zelf niet beseft wat voor rare zet hij doet. Zijn gedrag past typisch in een patroon van 'oh deze relatie gaat alles goed maken, deze vrouw gaat alles goed maken'. Niet rustig kunnen wennen, helemaal emotioneel over zijn toeren zijn en er meteen 'helemaal voor gaan'. Onvolwassen vind ik het en niet zelden een red flag voor heel vervelend gedrag later in een relatie, als hij  merkt dat niet al zijn problemen opgelost zijn. 

Het is zo'n persoon waarvan elke nieuwe liefde de grootste liefde van zijn leven is.

Ohhh ja, die Gilbert. Ik vond het héél vreemd. Ze kennen elkaar pas en dan al zo'n groots cadeau?

is vandaag de reünie? Ik dacht morgen pas. Heb ik iets gemist?

Nee morgen.

ja het was een soort lekkertje denk ik; alle kandidaten waren al verzameld...
Er werd wel gezegd: "straks tijdens de reünie..."

Kan me herinneren dat het me in het begin verbaasde dat het "maar"3 avonden per week werd uitgezonden. Dat veranderde in, ik snap het wel met deze deelnemers. Dat blijkt ook vanavond weer, alsof er gezocht moest worden om de aflevering vol te krijgen. Dit is niet bepaald het beste seizoen, hoe anders was het vorig jaar met Judith, Mike,  Adrienne en Maarten 
Jammer, maar ik hoop dat er morgen alsnog een leuk stel tevoorschijn komt.

Pearle en Robin waren wel heel leuk samen. Ik vond het gisteren wel een misser van Robin dat hij zei Christell te bellen als het niks wordt met Pearle. 
Vanavond viel het ook Pearle op, dat hij zei dat er nog geen leukere vrouw was langsgekomen, of was dat bedoeld als grapje?

na de halve reünie heb ik op videoland ook nog de 2e helft van de reünie gekeken. Kon niet wachten en vanavond lukt het waarschijnlijk niet.
Weinig verassingen, een heel klein traantje en 2 leuke aah-momenten...

Ze lieten een paar keer de nieuwe kandidaten voor komende zomer zien, daar zitten wel een paar uitgesprokene personen tussen, hopelijk wordt dat een 'leuker' seizoen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.