Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

Knutselkei

Knutselkei

27-02-2026 om 10:59 Topicstarter

En overal meteen veel vrienden terwijl de gasten net binnen zijn. Zelfs logeren in dezelfde kamer. Raar hoor.
Als je gewoon een relatie aangaat en er zitten steeds anderen bij, dan vind je dat toch ook raar.

MRI schreef op 27-02-2026 om 10:22:

[..]

Voelde helemaal als verzonnen door de productie en ja dan moesten er ook plaatjes komen natuurlijk. Misschien zijn ze later wel naar haar huis terug gegaan?

Dit dacht ik dus ook. Leuke beelden voor de camera en dan naar het eigen bed. Toen hij toenadering zocht met zijn handen op haar gezicht kon ze alleen maar zeggen dat hij koude handen had. Daar spat het nog niet vanaf zeg maar. Denk niet dat ze samen in een slaapzak kruipen.

ik vond dit hutje helemaal niet bij Monique passen. Veel te primitief.
Enkel de kaasfondue klopte. Hoewel ik denk dat ze die veel liever binnen bij de verwarming had gegeten.

Verder heeft Monique wel gelijk dat ze nog niet zoveel van elkaar weten. Ze hebben uitgebreid gekletst bij dat etentje eerder, maar verder?

Leuk om te zien dat Andre en Debbie dichter bij elkaar komen.
Al lijkt het wel alsof ik naar 2 onzekere en onhandige vijftien-jarigen aan het kijken ben. Andre vind het moeilijk maar spreekt zich wel uit. Benieuwd hoe dit verder gaat.
Ik gun het ze om samen gelukkig te worden.

Knutselkei

Knutselkei

27-02-2026 om 17:59 Topicstarter

Ik moet zo lachen om al die vuurtjes met marshmellows. Echt... wie gaat dat nu doen? 

Knutselkei schreef op 27-02-2026 om 17:59:

Ik moet zo lachen om al die vuurtjes met marshmellows. Echt... wie gaat dat nu doen?

Denk dat de productie dat gevraagd heeft. Want inderdaad. 

zij zullen dat toch zelf ook wel doorhebben dat het wel heel erg doorzichtig is als er op 4 plekken marshmallows geroosterd worden. Dat kijkers doorhebben dat het niet spontaan is.. maar goed is er natuurlijk heel veel niet spontaan aan dit programma. 

Heet dat niet product placing?   Stiekeme reclame?

Beterlaat2021! schreef op 28-02-2026 om 12:20:

Heet dat niet product placing? Stiekeme reclame?

Dan zou je toch minimaal het merk van de marshmallows moeten zien?

Beterlaat2021! schreef op 28-02-2026 om 12:20:

Heet dat niet product placing? Stiekeme reclame?

Die reclame werkt alleen als de deelnemers niet overduidelijk laten merken dat ze het niet lekker vinden. Het gezicht van Monique... ze proefde en zei; verbrand aan de buitenkant, koud van binnen en zoet... 

Knutselkei

Knutselkei

28-02-2026 om 16:11 Topicstarter

Yumi schreef op 28-02-2026 om 15:52:

[..]

Die reclame werkt alleen als de deelnemers niet overduidelijk laten merken dat ze het niet lekker vinden. Het gezicht van Monique... ze proefde en zei; verbrand aan de buitenkant, koud van binnen en zoet...

Ja en ze zei toch iets van moet dit?

Monique en Peter spoel ik door. Ik vind dat zo geen sympathieke mensen.

Bij Claudia begrijp ik niet hoe ze niet kan zien dat Victor zoveel beter bij haar past. Ze geeft notabene  zelf de aanzet door te stellen dat hij haar beter aanvoelde, dat hij een echte man man is met een zachte kant en dat ze dat heel aantrekkelijk vindt.

los van het feit dat ik Hans zelf een engerd vind, zouden bij haar toch op basis van die punten de belletjes moeten gaan rinkelen.
Benieuwd of dit het eerste polyamoreuze stel bij winter vol liefde gaat worden….die drie.

MRI

MRI

04-03-2026 om 10:42

Wat gebeurde er nou bij Claudia? Verlengt ze nou gewoon het programma of wil ze een poly relaties? Als ze gewoon het programma verlengt in de zin dat ze langer onderzoekt met wie het klikt, begrijp ik niet dat er zo hysterisch over gedaan moet worden. Het lijkt me wel leuk als ze een poly relatie ontwikkelen. Ik vraag me altijd af of dat werkt maar vind het wel een soort van speels.

MRI schreef op 04-03-2026 om 10:42:

Wat gebeurde er nou bij Claudia? Verlengt ze nou gewoon het programma of wil ze een poly relaties? Als ze gewoon het programma verlengt in de zin dat ze langer onderzoekt met wie het klikt, begrijp ik niet dat er zo hysterisch over gedaan moet worden. Het lijkt me wel leuk als ze een poly relatie ontwikkelen. Ik vraag me altijd af of dat werkt maar vind het wel een soort van speels.

Er wordt inderdaad hysterisch over gedaan, eigenlijk komt het er op neer dat ze het nog niet weet en zonder camera's verder wil daten... klinkt heel anders... maar hysterisch hoort bij Claudia.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.