Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

Brrrr , ik erger me aan dat kauwgom kauwen van Gilbert. Ik loop nog wat afleveringen achter en zie het nu tijdens het gesprek met een van de andere mannen die vertelt dat ie weggaat en eerder ook een paar keer in de auto met Elsje.

Die Philip bij Hanneke dat vind ik een vreemde man

Bolmieke schreef op 26-02-2026 om 21:40:

Ontzettend. Saai figuur.

Ik snap ook niet wat hij daar is komen doen, 0 interesse in haar. 

Klaas is geland... hij kan niet verder waar het 8 jaar geleden is gestopt en moet nog het e.a. verwerken. 

Goed van Saskia...hij kijkt niet naar wat hij kan hebben...het moet zijn zoals hij het in zijn hoofd heeft of id.  

Monique en Peter in die hut, dat wil ze aanbieden aan haar gasten? Denk dat ze dat idee beter kan laten gaan. 
Ik was daar echt niet gebleven, 3 graden, geen water, geen elektriciteit, een toilet waarvoor je naar buiten moet, ook midden in de nacht. Kan me niet voorstellen dat je niet meteen teruggaat en de verhuurder duidelijk maakt dat dit echt niet kan!
Of zou het zijn voor het plaatje zijn..... na het filmen richting huis gereden?

Dolfje schreef op 26-02-2026 om 22:15:

Ik snap ook niet wat hij daar is komen doen, 0 interesse in haar.

Ik kreeg het gevoel dat er meer aan de hand was, die stond strak van de zenuwen. 

Phillip vond ik ook wat vreemd overkomen, alsof er iets met hem is zeg maar. Ik zag geen match. Wel een leuke auto trouwens.

Koekie1980 schreef op 26-02-2026 om 20:06:

[..]

Maar die vader van die kinderen heeft toch oik wat te vinden van zoiets? Je laat je kinderen achter in Nederland en vader kan fulltime voor ze zorgen.

Of je neemt ze mee en jij als vader ziet je kinderen nauwelijks? Lijkt me niet tof als je ex dat doet... andere kant van Nederland verhuizen lijkt me al lastig, laat staan n ander land.

Tuurlijk!

Yumi schreef op 26-02-2026 om 23:18:

Monique en Peter in die hut, dat wil ze aanbieden aan haar gasten? Denk dat ze dat idee beter kan laten gaan.
Ik was daar echt niet gebleven, 3 graden, geen water, geen elektriciteit, een toilet waarvoor je naar buiten moet, ook midden in de nacht. Kan me niet voorstellen dat je niet meteen teruggaat en de verhuurder duidelijk maakt dat dit echt niet kan!
Of zou het zijn voor het plaatje zijn..... na het filmen richting huis gereden?

Nou dit is precies wat ik dacht. Je blijft daar toch niet. Het was drie, 3!!! Graden binnen. En ze liggen nog niet elkaar warm te houden ‘s nachts volgens mij (?). Echt, volgens mij heb ik nog comfortabeler gewildkampeerd dan dat.

Bolmieke schreef op 26-02-2026 om 21:40:

Beetje een neurodivers type..

MRI

MRI

27-02-2026 om 10:22

ToetieToover schreef op 27-02-2026 om 09:06:

[..]

Nou dit is precies wat ik dacht. Je blijft daar toch niet. Het was drie, 3!!! Graden binnen. En ze liggen nog niet elkaar warm te houden ‘s nachts volgens mij (?). Echt, volgens mij heb ik nog comfortabeler gewildkampeerd dan dat.

Voelde helemaal als verzonnen door de productie en ja dan moesten er ook plaatjes komen natuurlijk. Misschien zijn ze later wel naar haar huis terug gegaan?

Knutselkei

Knutselkei

27-02-2026 om 10:42 Topicstarter

MRI schreef op 27-02-2026 om 10:22:

[..]

Voelde helemaal als verzonnen door de productie en ja dan moesten er ook plaatjes komen natuurlijk. Misschien zijn ze later wel naar haar huis terug gegaan?

Ik heb dat dit seizoen met heel veel dingen dat t verzonnen lijkt. Lijkt soms net reclame voor de omgeving

Knutselkei schreef op 27-02-2026 om 10:42:

[..]

Ik heb dat dit seizoen met heel veel dingen dat t verzonnen lijkt. Lijkt soms net reclame voor de omgeving

Ja de spontaniteit was ver te zoeken dit seizoen. Lag natuurlijk ook voor een groot deel aan de deelnemers want echt heel veel spraakmakende figuren zaten er niet bij.

MRI

MRI

27-02-2026 om 10:56

Knutselkei schreef op 27-02-2026 om 10:42:

[..]

Ja ik heb het ook met veel dingen. Niet eens zozeer reclame maar wel er moet tv gemaakt worden: familie en vrienden op bezoek, ski uitjes, wijnproeverijen, rendierenfarm, ballontocht en ga maar door. Misschien wel in samenspraak met de deelnemers maar het zag er toch verzonnen uit

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.