Media en cultuur
Knutselkei
06-01-2026 om 20:07
Winter vol liefde 2026

Wie kijkt er mee?
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?
MissHolmes
04-02-2026 om 22:18
Die Monique kan gewoon niet aardig zijn he... ik erger me erg aan haar.
Heb me net overigens ook aardig zitten ergeren, vooral aan Klaas en Hanneke.
Yumi
04-02-2026 om 22:49
MissHolmes schreef op 04-02-2026 om 22:18:
Die Monique kan gewoon niet aardig zijn he... ik erger me erg aan haar.
Heb me net overigens ook aardig zitten ergeren, vooral aan Klaas en Hanneke.
Haha ik had het vanavond ook bij alle 3, en daarnaast Gilbert natuurlijk, wat een irritant figuur is dat.
Jammer hoe dit seizoen loopt, alsof ik er niet echt inkom. Komt misschien mede doordat het maar 3 dagen per week wordt uitgezonden, alhoewel je met deze kandidaten ook niet meer uitzendtijd nodig hebt
Loulou39
04-02-2026 om 23:13
Yumi schreef op 04-02-2026 om 22:49:
[..]
Jammer hoe dit seizoen loopt, alsof ik er niet echt inkom. Komt misschien mede doordat het maar 3 dagen per week wordt uitgezonden, alhoewel je met deze kandidaten ook niet meer uitzendtijd nodig hebt
Dat heb ik ook: ik kom er niet in en ik vind de kandidaten saaier dan saai.
Af en toe kijk ik nu op Videoland, zodat ik de allersaaiste stukjes door kan spoelen en ik lees jullie reacties. Dan blijf ik een beetje op de hoogte 😅.
Knutselkei
05-02-2026 om 06:38
Ja ik heb dat ook, kom er niet in, moet soms echt even denken wie er ook weer was.
Ik keek gisteren de aflevering met die schapenkop. Had al iets gehoord er over. Nou,ik heb doorgespoeld, bleegh. Ik eet echt wel vlees maar werd er gewoon naar van toen ik m zag liggen in dat water. Hoef ik die man niet nog ook er over te horen.
MissHolmes
05-02-2026 om 06:50
MRI schreef op 05-02-2026 om 01:30:
Sterker nog: ik heb het gewoon afgezet, ik vond het tijdverspilling
Ook zin in want het is idd retesaai..
Ik begin Glibbert ook irritant te vinden, hij doet tegenover die nieuwe man (die ik leuker vind) offie daar al tig jaar woont... en hij had gelijk zn mening klaar over die nieuwe. Waar bemoeit ie zich mee!
Claudia vind ik ik nog wel leukste, al gedraagt ze zich bij iedere nieuwe man als een kirrende kleuter.
Volgende week alweer de laatste week
?
krulliebollie
05-02-2026 om 08:59
Glibbert is enorm zijn territorium aan het afbakenen. Nog even en hij gaat over Elsje heen plassen om zich te markeren.
ik snap werkelijk niet dat een ogenschijnlijk normale, intelligent vrouw zich laat inpalmen voor deze griezel.
Ik kijk verder via Videoland dus ik doe mijn best om niet te spoileren maar bij iedere vrouw bij Klaas heb ik het gevoel dat hij zijn best doet om het niets te laten zijn? Volgens mij is deze man helemaal niet toe aan een relatie.
Ik vind André aandoenlijk. Hij is nog erg jong. Zit vast in een dooie wereld. Ik vind het daar wat deprimerend.
Ik vind het gekir van Claudia wel een beetje irritanter worden. Het is zo onecht.
Hoe Hans blijft ronddraaien om de jonge vrouw, hij ziet het helemaal zitten met haar. Ik vind haar wel een beetje koud. Vraag mij af wat zij bij Hans wil/moet.
Hanneke 😴😴😴😴😴😴😴😴
Monique blijf ik onaardig vinden..
Euphoria
05-02-2026 om 11:36
Hans glibbert vanwege de aandacht van een veel jongere vrouw. Dat getal doet het hem.
krulliebollie
05-02-2026 om 11:48
Euphoria schreef op 05-02-2026 om 11:36:
Hans glibbert vanwege de aandacht van een veel jongere vrouw. Dat getal doet het hem.
Manlief en ik keken er gisteren naar en verbaasden ons oprecht. Wij vroegen ons af of het echt alleen om het getal gaat? Het is een leuke vrouw om te zien maar niet echt een super schoonheid of heel erg sprankelende persoonlijkheid.
Yumi
05-02-2026 om 12:24
krulliebollie schreef op 05-02-2026 om 11:48:
[..]
Manlief en ik keken er gisteren naar en verbaasden ons oprecht. Wij vroegen ons af of het echt alleen om het getal gaat? Het is een leuke vrouw om te zien maar niet echt een super schoonheid of heel erg sprankelende persoonlijkheid.
Ik vind het een leuke en een mooie vrouw om te zien, ze heeft een klassieke en vriendelijke uitstraling. Of ze sprankelend is kan ik nog niet beoordelen, ze is net binnen en er staan tig camera's op haar neus.
Smaken verschillen 
krulliebollie
05-02-2026 om 12:40
Yumi schreef op 05-02-2026 om 12:24:
[..]
Ik vind het een leuke en een mooie vrouw om te zien, ze heeft een klassieke en vriendelijke uitstraling. Of ze sprankelend is kan ik nog niet beoordelen, ze is net binnen en er staan tig camera's op haar neus.
Smaken verschillen
Dan ben ik benieuwd hoe je er na volgende week over denkt 😉
Yumi
05-02-2026 om 13:21
krulliebollie schreef op 05-02-2026 om 12:40:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe je er na volgende week over denkt 😉
Ahh oké, als je voorruit kijkt dan snap ik dat je haar daardoor misschien op een andere manier kunt beoordelen.
wild-flower
05-02-2026 om 13:42
Vreselijk saai, maar de samenvattingen van Rick Evers zijn weer hilarisch 
Euphoria
05-02-2026 om 16:07
Yumi schreef op 05-02-2026 om 12:24:
[..]
Smaken verschillen
Yep, smaken verschillen beslist.