Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

Ja Glibbert is wel een toepasselijke bijnaam... 

MRI

MRI

23-01-2026 om 11:02

Ik vond Natasja ook te stil en stijfjes, het leek of ze totaal dichtgeslagen was. Maar toen zag ik de laatste scène, waar ze afscheid namen en toen zag ik een heel ander beeld: Natasja kijkt Klaas vol aan, zoekt oogcontact en bedankt op  best een warme manier imo. Maar Klaas kijkt de hele tijd weg en lijkt contact te vermijden en zegt wat obligate dingen. Okay, het kan dus best genuanceerder liggen dan dat we hier krijgen te zien, dacht ik. Ik weet het niet met KLaas, ik vind hem moeilijk te lezen, hij ziet er leuk uit en zo maar ik weet niet of hij zo'n gezellige vent is. Misschien moet hij zelf ook loskomen.  

Knutselkei

Knutselkei

23-01-2026 om 14:04 Topicstarter

Ik denk dat zij echt wel heel leuk,maar rustig was. Ongemakkelijk inderdaad misschien?

Het kwam op mij over alsof er een last van haar schouders was gevallen toen ze de keuze gemaakt had om naar huis te gaan.

Gilbert denkt met 2-0 voor te staan maar Elsje heeft meteen door dat hij dat wel erg graag wil laten zien. 
Dat zou in zijn nadeel kunnen gaan werken. Benieuwd hoe dit verder gaat. En benieuwd hoe hij reageert als Elsje en de nieuwe date meer naar elkaar toe trekken. 

Ik snap zowel Claudia als Ben. 
Ben voelt zich niet serieus genomen en Claudia doet wat ze altijd doet als Single, eigen keuzes maken. En dat dan ook nog eens op een Claudia manier. 
Dat onvoorspelbare past niet bij Ben.
Dit schilderklusje lijkt me zijn afscheidsklusje. 

En ik mag inderdaad hopen dat er nog iets aan het matras gedaan is.

Elsje doet me steeds denken aan Judith ( van vorig seizoen) in Frankrijk. Misschien door het mutsje en dezelfde vorm gezicht, beetje kalme en relaxte uitstraling ook.

waarom worden er maar 3 afleveringen per week uitgezonden? Was dat voorgaande seizoenen ook? Al met al is het allemaal nog een beetje saai, fijn voor de deelnemers, minder leuk voor de kijkers en social media..

Ze zenden op maandag een programma over een kinderziekenhuis uit. Misschien mag of kan dat niet verplaatst worden.
ik vind het ook jammer. 

Ik zit hierdoor ook minder 'in' het programma, omdat er zoveel tijd tussen zit. 

Jeetje zeg wat vind ik Hanneke saai.. er komt zo weinig uit, die mannen ook hoor dus dat past wel maat super saai om naar te kijken.

Monique vind ik soms echt onaardig. Ze heeft verwachtingen die ze niet uitspreekt maar verwacht dat de mannen dan weten..

krulliebollie schreef op 27-01-2026 om 19:14:

Jeetje zeg wat vind ik Hanneke saai.. er komt zo weinig uit, die mannen ook hoor dus dat past wel maat super saai om naar te kijken.

Monique vind ik soms echt onaardig. Ze heeft verwachtingen die ze niet uitspreekt maar verwacht dat de mannen dan weten..

En dan zegt zij dat er vanuit Erik weinig komt.. Nee jij doet veel moeite.. 

Ik vind André eerlijk gezegd ook geen enorm spannende man.. 

MRI

MRI

28-01-2026 om 00:37

krulliebollie schreef op 27-01-2026 om 19:14:

Ja Hanneke is saai maar Monique is saai en ook nog eens onaardig, passief agressief. Maar goed, Ik vind André, Hans... nou ja de meesten eigenlijk best saai. Behalve Claudia dan.

Ik vind Claudia steeds leuker worden, alleen dat accent al!

Ik vond die man bij Monique wel een flapdrol door niet zelf aan te bieden mee te helpen met de bedden te verschonen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.