Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

Ik begin Ben best wel irritant te vinden, hij gedraagt zich nogal kinderachtig met die nieuwr man, die ik erg leuk vind. 

Klaas en Natasja, gaat hem niet worden. (Ben het ook wel met hem eens dat het raar is dat ze niks aan hem vraagt en geen interesse lijkt te tonen)

ik had het idee dat Monique vooral over de benaming 'mijn vriendin' viel. Wat ik wel snap, 'mijn vriendin' is echt iemand anders dan 'een vriendin'. Ze probeerde dat (in de auto?) uit te leggen maar Willem begreep dat niet

In eerste instantie dacht ik dat hij het over een gewone vriendin had en niet over een ex. Ik zou daar als ik Monique was ook geen zin in hebben hoor.

Het komt op mij over alsof de ex nog niet helemaal ex is. Kan me dus goed voorstellen dat Monique daar geen zin in heeft 

Opzich zou ik benieuwd zijn naar andere mannen voor haar, maar ik vind haar nog steeds weinig sympathiek overkomen. 

Hans heeft ingeschat dat de dame die nu over is vitaal genoeg is om met hem op avontuur te gaan. 
Hij is alleen nog vergeten te vragen of zij dat wel wil.

Over avontuur gesproken, daar staat de nieuwe man van Claudia wel voor open. Hun dynamiek lijkt ook goed. 

Widajo schreef op 22-01-2026 om 07:48:

ik had het idee dat Monique vooral over de benaming 'mijn vriendin' viel. Wat ik wel snap, 'mijn vriendin' is echt iemand anders dan 'een vriendin'. Ze probeerde dat (in de auto?) uit te leggen maar Willem begreep dat niet

Dat was inderdaad verwarrend maar ik vind ook wel een beetje dat Monique moeilijk doet... (Maar goed ik mag haar niet, de vrouw werkt op een of andere manier op mijn zenuwen)

ik vind het juist voor iemand spreken als hij nog op normale voet is met zijn ex en haar kinderen ( die hij 10 jaar ( oid) heeft mede grootgebracht) niet meteen aan de kant zet. Moeilijk doen om het moeilijk doen. 

krulliebollie schreef op 22-01-2026 om 16:25:

ik vind het juist voor iemand spreken als hij nog op normale voet is met zijn ex en haar kinderen ( die hij 10 jaar ( oid) heeft mede grootgebracht) niet meteen aan de kant zet. Moeilijk doen om het moeilijk doen.

Ja idd.... Ben ik ook met mn laatste ex (geen kinderen), sterker nog we zijn nog steeds dikke maatjes (maar dat waren we vanaf het begin al)...

MissHolmes schreef op 22-01-2026 om 07:22:

Ik begin Ben best wel irritant te vinden, hij gedraagt zich nogal kinderachtig met die nieuwr man, die ik erg leuk vind.

Klaas en Natasja, gaat hem niet worden. (Ben het ook wel met hem eens dat het raar is dat ze niks aan hem vraagt en geen interesse lijkt te tonen)

Ik vind Ben ietwat autistisch overkomen..

Widajo schreef op 22-01-2026 om 07:48:

Dit idd! En zeker als je op date gaat,besef je als man zijnde best wel dat er een lichtelijk (heel groot) verschil zit tussen 'mijn' vriendin of 'een' vriendin. Of had haar gewoon je ex-vriendin genoemd, waar je nu nog prima contact mee hebt. Dan is het meteen 2x raak. Je bent dan EN single, EN je bent communicatief dus prima in staat met een ex om te gaan.                                                                                                    Nu ontstond  er (logisch) een hoop mist wat nooit een goede start is met daten.Omdat je dan al met 2-0 achter staat.Wat zij ook wel duidelijk liet blijken😞.

krulliebollie schreef op 22-01-2026 om 16:25:

dit

Ik heb zelf altijd een goed contact met mijn ex gehad, nadat we uit elkaar gingen hadden we 20 jaar bijna dagelijks contact. Hij is overleden, ik mis onze gesprekjes nog steeds. Zijn weduwe was toen ze hem leerde kennen jaloers, maar toen ze zag dat het puur vriendschappelijk was heeft ze het geaccepteerd. We hebben zelfs na zijn dood nog een tijd contact gehouden. 

Nighttripper schreef op 22-01-2026 om 17:41:

[..]

Dit idd! En zeker als je op date gaat,besef je als man zijnde best wel dat er een lichtelijk (heel groot) verschil zit tussen 'mijn' vriendin of 'een' vriendin. Of had haar gewoon je ex-vriendin genoemd, waar je nu nog prima contact mee hebt. Dan is het meteen 2x raak. Je bent dan EN single, EN je bent communicatief dus prima in staat met een ex om te gaan. Nu ontstond er (logisch) een hoop mist wat nooit een goede start is met daten.Omdat je dan al met 2-0 achter staat.Wat zij ook wel duidelijk liet blijken😞.

Dit ja. Hij maakte het zelf verwarrend.

Nighttripper schreef op 22-01-2026 om 17:41:

[..]

Dit idd! En zeker als je op date gaat,besef je als man zijnde best wel dat er een lichtelijk (heel groot) verschil zit tussen 'mijn' vriendin of 'een' vriendin. Of had haar gewoon je ex-vriendin genoemd, waar je nu nog prima contact mee hebt. Dan is het meteen 2x raak. Je bent dan EN single, EN je bent communicatief dus prima in staat met een ex om te gaan. Nu ontstond er (logisch) een hoop mist wat nooit een goede start is met daten.Omdat je dan al met 2-0 achter staat.Wat zij ook wel duidelijk liet blijken😞.

Maar zij gaf ook aan niet te zitten wachten op gedoe met kinderen en familie. Ze wil alle aandacht. Nou succes met het vinden van een man zonder kinderen of andere familie die een rol in zijn leven spelen. 
Ik vind het geen leuke vrouw.

Ik ook niet.

Gister ergerde me ik aan Ben maar nu meer aan Claudia... Ze neemt Ben mee voor advies maar heeft vervolgens compleet schijt aan wat ie zegt..

Ik vind Andre trouwens een beetje een slome gast (en zn ma bemoeid zich te veel) maar die Mylene vind ik wel leuk en enthousiast. 

Een schilder wil met de juiste materialen verven Claudia, en als hij aangeeft dat die afplaktape lijmresten achterlaten mag je dat best van hem aannemen. Dat hij wil weten wat ze in huis heeft en of dat geschikt is voor de klus, lijkt mij niet meer dan normaal. Daarnaast geeft ze aan te twijfelen over Ben, dan stuur je hem naar huis en zet hem niet aan het werk. 
In het bed van die nieuwe man voor Claudia heeft de kat gepist, nou als er iets stinkt is dat het wel. Hij heeft het matras omgedraaid en dat is blijkbaar prima. Niks geen sopje om te proberen het nog schoon te krijgen of krijgt die man een andere matras? Nee hoor, ze is blij dat hij het gewoon accepteert 

Klaas weet niets van Natasja, klaagt daar steeds over maar zelf vragen doet hij niet. Al die tijd zit hem dat dwars, maar blijft twijfelen.... Nu neemt ze zelf een beslissing, vind hij het jammer en draait weer het zelfde riedeltje af, hij weet niet waarom ze naar huis gaat, zich niet open kan stellen en waar ze over nadenkt. Tsja hoe zou dat nou komen 

Wat een haantjesgedrag heeft die Gilbert bij Elsje, bah, bah.

Ik vind Mylene niet bij Andre passen, te stoer, tegengas en adrem.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.