Media en cultuur
Knutselkei
06-01-2026 om 20:07
Winter vol liefde 2026

Wie kijkt er mee?
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?
Yumi
20-01-2026 om 23:25
MissHolmes schreef op 20-01-2026 om 21:28:
[..]
Ik erger me ook aan haar, vanaf het begin al... Ik vond Jeroen ook leuk. (Ik zet nu trouwens bij Ben en Claudia ff het geluid uit want ze stelde hem net een vraag waarvan ik het antwoord echt niet hoef te weten..
.. Mmm ze doet nu wel een beetje raar...)
Ligt het nu aan mij dat ik het raar vind dat Monique doodleuk gaat sporten terwijl ze gasten heeft?
Je had het geluid aan kunnen laten..... hij antwoorde; van fietsen
Maar, ze doet inderdaad raar, de vrije vogel uithangen maar een arm om je heen is teveel.
Als ik bij Monique moet logeren, ben ik blij dat ze gaat sporten 
Klaas, ik begrijp echt dat er een waterval op je afkomt, en die actie van haar om jou parfum op te spuiten die zou bij mij heel slecht vallen....maar laat die vrouw even landen voor dat je haar naar huis stuurt. Ik kreeg het gevoel dat ze door de opgebouwde spanning ging ratelen en daardoor anders overkwam.
Hans is echt een rare, stoer doenerrij op krukken, nou dat maakt indruk. Eerst je tattoos en je spierballen laten zien en daarna je autobanden in de spiritus, ik zou al slippend maken dat ik wegkwam.
Hanneke, vond dat ze hem nog een kans moest geven... terwijl het bij de eerste blik al duidelijk was... wij zijn geen match. Herken dat wel, ook weleens last van gehad, het zou bij mij nooit zijn opkomen om te gaan rodelen, om losser te worden, en ik ben blij dat het niet werkt... anders zou ik me genoodzaakt voelen om dat te proberen
MissHolmes
21-01-2026 om 07:33
Yumi schreef op 20-01-2026 om 23:25:
[..]
Je had het geluid aan kunnen laten..... hij antwoorde; van fietsen
Maar, ze doet inderdaad raar, de vrije vogel uithangen maar een arm om je heen is teveel.
Als ik bij Monique moet logeren, ben ik blij dat ze gaat sporten
Klaas, ik begrijp echt dat er een waterval op je afkomt, en die actie van haar om jou parfum op te spuiten die zou bij mij heel slecht vallen....maar laat die vrouw even landen voor dat je haar naar huis stuurt. Ik kreeg het gevoel dat ze door de opgebouwde spanning ging ratelen en daardoor anders overkwam.
Hans is echt een rare, stoer doenerrij op krukken, nou dat maakt indruk. Eerst je tattoos en je spierballen laten zien en daarna je autobanden in de spiritus, ik zou al slippend maken dat ik wegkwam.
Hanneke, vond dat ze hem nog een kans moest geven... terwijl het bij de eerste blik al duidelijk was... wij zijn geen match. Herken dat wel, ook weleens last van gehad, het zou bij mij nooit zijn opkomen om te gaan rodelen, om losser te worden, en ik ben blij dat het niet werkt... anders zou ik me genoodzaakt voelen om dat te proberen
![]()
ja idd, echt ik weet ook niet waarom maar ik vind haar enorm irritant...
Ik vond ook dat Ben wel een beetje zeurde.. ajb zeg je kent haar net, je kunt haar grenzen toch wel gewoon respecteren?
Dolfje
21-01-2026 om 07:50
Ik vind Ben irritant. Hoop dat er een leukere man voor haar komt.
En die Klaas, helemaal overdonderd door dat mens.
krulliebollie
21-01-2026 om 09:00
Manlief en ik kunnen niet voorbij kijken aan de aardappelneus van Monique. Ik heb ergens online gelezen dat ze een facelift heeft gehad en die gene die dat schreef vroeg zich af waarom ze haar aardappelneus niet wat heeft geholpen. Sinds ik dat heb gelezen zie ik dus alleen nog maar de aardappelneus. Ik heb helaas vriendlief besmet.
Ik vind haar ook wel een beetje moeilijk over komen. Zoeken naar dingen. Graag zien dat iets anders is.
Hans maakt het zichzelf een beetje moeilijk door zich vrijwel nergens bij te laten helpen. Tuurlijk zijn die vrouwen er anders ook niet maar nu dus wel. Hij komt ook wel wat eenzaam over.
Hanneke en vrachtwagenchauffeur waren echt zo niet passend. Ik vind het wel netjes dat ze het een kans blijft geven ook al weten beiden dat het hem niet gaat worden.
Das iig anders als Klaas en de wervelwind. Wel een beetje sneu dat die vrouw nu zo door het leven moet 😬 maar zomaar aan iemand zijn spullen zitten gaat wel ver.
Tja en Ben bij Claudia. Hij is wel lief maar ook gewoon niet zo slim. Weinig diepgang. Thuis dachten wij meteen dat het niks zou worden maar Claudia heeft hem nog lang gelaten. Ik heb nu het idee dat het einde er aan gaat komen. Het verschil tussen hen is gewoon te groot.. denk ik.
Mick87
21-01-2026 om 10:34
krulliebollie schreef op 21-01-2026 om 09:00:
Manlief en ik kunnen niet voorbij kijken aan de aardappelneus van Monique. Ik heb ergens online gelezen dat ze een facelift heeft gehad en die gene die dat schreef vroeg zich af waarom ze haar aardappelneus niet wat heeft geholpen. Sinds ik dat heb gelezen zie ik dus alleen nog maar de aardappelneus. Ik heb helaas vriendlief besmet.
Misschien ben ik wat overgevoelig. Maar vind dit bekritiseren van uiterlijk niet oké en niet meer van deze tijd. En wat naar dat iemand zich online afvraagt waarom ze haar neus niet heeft laten verbouwen. Dat is niet aan ons. Haar lijf haar keuze. Beetje kinderachtig om daar iets van te vinden.
krulliebollie
21-01-2026 om 10:43
Mick87 schreef op 21-01-2026 om 10:34:
[..]
Misschien ben ik wat overgevoelig. Maar vind dit bekritiseren van uiterlijk niet oké en niet meer van deze tijd. En wat naar dat iemand zich online afvraagt waarom ze haar neus niet heeft laten verbouwen. Dat is niet aan ons. Haar lijf haar keuze. Beetje kinderachtig om daar iets van te vinden.
Dat mag jij zeker vinden maar dit is gewoon wat er online gebeurd.. los van of het wel of niet oké is. Bij ons thuis is dit gewoon nu wat er in ons hoofd zit als zij in beeld is. Mensen hebben hier commentaar op van alles en nog wat karakter, huizen/appartementen en looks.
Dolfje
21-01-2026 om 11:09
Ik zag Monique ergens vergeleken worden met Wim Kieft en nu blijf ik dat zien.
Die man die er nu nog is bij haar wordt het ook niet denk ik.
Marjo41
21-01-2026 om 12:50
Dolfje schreef op 21-01-2026 om 11:09:
Ik zag Monique ergens vergeleken worden met Wim Kieft en nu blijf ik dat zien.
Die man die er nu nog is bij haar wordt het ook niet denk ik.
Nou inderdaad! Lijken wel broer en zus.
krulliebollie
21-01-2026 om 13:27
Overigens heet Gilbert ( die bij Elsje) bij ons Glijbert of Glibbert.. wij vinden hem een enorme glijer of glibber hoe je het wil noemen.
Alice12
21-01-2026 om 16:02
krulliebollie schreef op 21-01-2026 om 10:43:
[..]
Dat mag jij zeker vinden maar dit is gewoon wat er online gebeurd.. los van of het wel of niet oké is. Bij ons thuis is dit gewoon nu wat er in ons hoofd zit als zij in beeld is. Mensen hebben hier commentaar op van alles en nog wat karakter, huizen/appartementen en looks.
Maar dat het “ gewoon” online gebeurt, betekent niet dat het oke is. Vooral vrouwen zijn er heel goed in om andere vrouwen af te kraken. Zou eens moeten ophouden.
MissHolmes
21-01-2026 om 17:44
Dolfje schreef op 21-01-2026 om 07:50:
Ik vind Ben irritant. Hoop dat er een leukere man voor haar komt.
En die Klaas, helemaal overdonderd door dat mens.
Klaas heeft haar idd wel errug snel weer weggestuurd maar het is van haar ook niet zo netjes om meteen aan zijn spullen (die parfum) te zitten.. Wel lullig dat ze zo'n takke end gereden heeft en bijna meteen weer terug kan
MissHolmes
21-01-2026 om 17:44
krulliebollie schreef op 21-01-2026 om 13:27:
Overigens heet Gilbert ( die bij Elsje) bij ons Glijbert of Glibbert.. wij vinden hem een enorme glijer of glibber hoe je het wil noemen.
Yumi
21-01-2026 om 23:14
Goh Monique is jaloers op de ex vriendin en haar kinderen van Willem. Ze wil niet het derde wiel zijn, waarom meteen die conclusie trekken?
Ik ken meer mensen die meteen gaan steigeren als er nog contact is met een ex, ik heb daar geen problemen mee.
Maar ik heb het gevoel dat Monique er meteen klaar mee is, terwijl ze deze man eerst echt leuk leek te vinden.
Claudia haalt elke nieuwe man met zoveel enthousiasme binnen, dat ik het niet geloofwaardig vind. Hoe kan je zo blij zijn als er iemand binnenkomt die je alleen nog maar op 'n filmpje hebt gezien?
Klaas vind Natasja mooi en stuurt haar niet naar huis. Toch blijft hij mekkeren over dat hij alles moet vragen en er bij haar zo weinig terugkomt. Maar waarom zegt hij dat niet tegen haar?
Hans vergist zich, ook deze vrouw heeft geen zin om te kanoën en overnachten in een tentje.
.. Mmm ze doet nu wel een beetje raar...)