Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


Ik vond Paul er nu slechter uit zien met die lange plukken  haar. 

Knutselkei schreef op 13-01-2024 om 12:45:

Ik vond Paul er nu slechter uit zien met die lange plukken haar.

Zo, dat ben ik met je eens. Onverzorgd, ik zag zelfs lange bakkebaarden.

Beterlaat2021! schreef op 13-01-2024 om 13:47:

[..]

Zo, dat ben ik met je eens. Onverzorgd, ik zag zelfs lange bakkebaarden.

Ik ben er ook niet weg van, maar ik vermoed dat Debbie het wel leuk vindt staan

Marco heeft nieuwe een liefde, heeft zijn hotel verkocht en is verhuisd.
Hij heeft een Noorse vrouw ontmoet die hij heeft leren kennen vlak na het overlijden van zijn vrouw. Dat was toen te snel, maar na de opnames is dat weer aangewakkerd en heeft hij 8 maanden zijn mond moeten houden.
Marco uit Winter vol liefde heeft nieuwe liefde: ‘Acht maanden mijn mond moeten houden’ | Show | AD.nl

Yumi schreef op 13-01-2024 om 16:19:

Marco heeft nieuwe een liefde, heeft zijn hotel verkocht en is verhuisd.
Hij heeft een Noorse vrouw ontmoet die hij heeft leren kennen vlak na het overlijden van zijn vrouw. Dat was toen te snel, maar na de opnames is dat weer aangewakkerd en heeft hij 8 maanden zijn mond moeten houden.
Marco uit Winter vol liefde heeft nieuwe liefde: ‘Acht maanden mijn mond moeten houden’ | Show | AD.nl

Ja hetzelfde verhaal als dat van Walter (van van de zomer): ik kende haar al maar toen was het nog niets... ja tuurlijk joh. Ik zou me bekocht voelen als ik daar geweest was als liefdezoekende dame

Beterlaat2021! schreef op 13-01-2024 om 16:47:

https://www.ad.nl/show/benjamin-zag-joshua-nog-een-keer-na-winter-vol-liefde-hij-bleef-het-proberen~ac14d966

Ja misschien van Benjamin uit ook een gevalletjes 'hij is wel aantrekkelijk maar ik vind zijn karakter maar zo-zo'? Benjamin is ook nog weinig ervaren op het gebied van relaties natuurlijk

MidasWolf

MidasWolf

13-01-2024 om 17:17 Topicstarter

Lexus schreef op 13-01-2024 om 17:10:

[..]

Ja hetzelfde verhaal als dat van Walter (van van de zomer): ik kende haar al maar toen was het nog niets... ja tuurlijk joh. Ik zou me bekocht voelen als ik daar geweest was als liefdezoekende dame

Ik heb hetzelfde, het valt toch moeilijk te controleren. Op die manier hebben de vrouwen ook niet echt een oprechte kans gehad. 

MidasWolf

MidasWolf

13-01-2024 om 17:21 Topicstarter

Benjamin is zeker op dit moment een vrije vogel met weinig “verplichtingen” een lat-relatie is vermoedelijk nu passend in zijn leven. Misschien als het heel goed klikt ooit met een man dat ze dan kunnen samenwonen. Voorlopig zie ik hem vooral latten. Dan heeft hij veel meer de rust om de relatie samen te ontdekken, zonder dat hij al direct iemand constant om zich heen heeft. Wat hem onrust bezorgt. 

die bakkebaarden van Paul waren voor de film scrooge live.
Dus tijdelijk….

Wordt Paul  nu ook al als acteur gevraagd?  Grappig  !

Ik zag net een filmpje van Edith waarin ze uitlegt waarom er maar 3 mannen bij haar zijn gekomen. Er waren heel weinig aanmeldingen, er hebben niet veel mannen op haar gereageerd dus de keuze was beperkt. Ze vertelde ook dat ze heel veel nare en gemene reacties heeft gekregen op social media. Ook heel veel nare reacties over haar zoon Mats. Wat kunnen mensen toch wreed zijn. 

Lexus schreef op 13-01-2024 om 17:10:

[..]

Ja hetzelfde verhaal als dat van Walter (van van de zomer): ik kende haar al maar toen was het nog niets... ja tuurlijk joh. Ik zou me bekocht voelen als ik daar geweest was als liefdezoekende dame

Nee, ik niet. Er zat tijd tussen de opnames en het contact met de dame die hij eerder ontmoet had.  Als hij daar zekerder van geweest was had hij helemaal niet mee hoeven te doen.  Sommige dingen moeten groeien.....

Beterlaat2021! schreef op 15-01-2024 om 14:51:

[..]

Nee, ik niet. Er zat tijd tussen de opnames en het contact met de dame die hij eerder ontmoet had. Als hij daar zekerder van geweest was had hij helemaal niet mee hoeven te doen. Sommige dingen moeten groeien.....

Die dame woonde op 8 uur rijden bij Marco vandaan.... de vlam werd weer aangewakkerd op zijn verjaardag in juni. Binnen een half jaar vlammetje, hotel verkocht en met de kerst een nieuw appartement, in de buurt van zijn vriendin. Dat groeit wel heel erg snel! 

We waren gek op elkaar, maar dat ging voorbij. Het contact werd weer aangewakkerd op mijn verjaardag, in juni. En de opnames waren in april, dus ik heb acht maanden mijn mond moeten houden. Daarnaast heb ik mijn hotel verkocht aan een Nederlands stel. Van de zomer zijn we het eens geworden over de prijs. En ik ben dus verhuisd: vlak voor de kerst kwam er een appartement in de oude stad van Trondheim op mijn pad. Mijn zoon komt bij me wonen, dat is fijn. En ik woon niet meer op acht uur rijden van mijn vriendin af. Dus de toekomst? Dat gaat wel goed komen.”
Marco uit Winter vol liefde heeft nieuwe liefde: ‘Acht maanden mijn mond moeten houden’ | Show | AD.nl

Dus hij is dichter bij zijn studerende zoon gaan wonen en neemt minder hooi op z'n vork qua werk. Geen hotel maar iets kleinere verhuren. Leuke bijkomstigheid, hij woont dichter bij zijn nieuwe vriendin.
Ik lees geen gekke dingen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.