Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


En Guido heeft een nieuwe vriendin.. Zij had contact opgenomen en toen het met Marja niks werd, hebben ze elkaar meerdere keren opgezocht. Afgelopen week was hij in NL en is hij ook veel bij haar geweest

Amy en Saul zijn zwanger! ........

Roos55 schreef op 12-01-2024 om 09:53:

Ik las dat Benjamin weer contact had opgenomen met Joshua

Oh dat had ik nog niet gelezen! Best vreemd Gezien zijn heftige reactie met overal blokkeren enzo!

HAHA!wait..what schreef op 12-01-2024 om 10:05:

En Guido heeft een nieuwe vriendin.. Zij had contact opgenomen en toen het met Marja niks werd, hebben ze elkaar meerdere keren opgezocht. Afgelopen week was hij in NL en is hij ook veel bij haar geweest

Ik las dat ze zich ook ingeschreven had voor het programma maar geen vrij kon krijgen en later contact met hem opgenomen had.

Eigenlijk vond ik het maar een matig seizoen, te kort en wat rommelig.  Met Guido en die dame van gister is het al weer uit (ja wat wil je ook, zij kenden elkaar twee dagen toen ze samen op dat bankje zaten). Bij Saul heb ik het idee dat als Muriël het eerst was gekomen, zij het was geworden. Dat hij Amy een lekker ding vond, ging zoenen (en meer) en er toen aan vast zat. Noem mij somber maar zo zie ik het. 
Meest sympathiek vond ik de moeder van Benjamin, Elsje, Kees, Jeroen. Minder sympathie had ik voor Joshua, Mike, en die eerste flippo bij Edith. De rest hangt er wat tussen in. 
Tja dat Amy zwanger zou zijn... wat gaat dat snel. Ze is zo jong. En ze was nog zo puberaal in veel dingen. Enfin, aan de andere kant hoop je ook weer dat ze het dan super goed met elkaar hebben...

Ik vond het juist wel prettig dat het niet zo'n eindeloze serie geworden is. 
Er zat echt wel vaart in.
Ik had op meer matches gehoopt, maar liefde kun je niet dwingen.

Lexus schreef op 12-01-2024 om 10:38:

Eigenlijk vond ik het maar een matig seizoen, te kort en wat rommelig. Met Guido en die dame van gister is het al weer uit (ja wat wil je ook, zij kenden elkaar twee dagen toen ze samen op dat bankje zaten). Bij Saul heb ik het idee dat als Muriël het eerst was gekomen, zij het was geworden. Dat hij Amy een lekker ding vond, ging zoenen (en meer) en er toen aan vast zat. Noem mij somber maar zo zie ik het.
Meest sympathiek vond ik de moeder van Benjamin, Elsje, Kees, Jeroen. Minder sympathie had ik voor Joshua, Mike, en die eerste flippo bij Edith. De rest hangt er wat tussen in.
Tja dat Amy zwanger zou zijn... wat gaat dat snel. Ze is zo jong. En ze was nog zo puberaal in veel dingen. Enfin, aan de andere kant hoop je ook weer dat ze het dan super goed met elkaar hebben...

Ik ook! 

Beterlaat2021! schreef op 12-01-2024 om 10:06:

Amy en Saul zijn zwanger! ........

Die Saul pakt dat settelen op zijn 30e wel serieus aan! Wordt dit de eerste BenB baby??? 

Haantje79 schreef op 12-01-2024 om 16:47:

[..]

Die Saul pakt dat settelen op zijn 30e wel serieus aan! Wordt dit de eerste BenB baby???

Nee, Debbie uit het eerste seizoen heeft een zoon.

Maree schreef op 12-01-2024 om 19:20:

[..]

Nee, Debbie uit het eerste seizoen heeft een zoon.

Klopt, maar van iemand die ze na de uitzending is tegengekomen. Dat heeft dus niks met de serie te maken...

Er werd net gezegd bij RTL boulevard dat Amy niet zwanger is.

Elmo1972 schreef op 12-01-2024 om 19:52:

Er werd net gezegd bij RTL boulevard dat Amy niet zwanger is.

Las het ook, verstandig van ze. Maar wie heeft die roddels de wereld in geholpen?

GroenTuintje schreef op 12-01-2024 om 20:29:

[..]

Las het ook, verstandig van ze. Maar wie heeft die roddels de wereld in geholpen?

Het zou me niet verbazen als ze dat zelf was. Beetje extra aandacht, extra beroemd. Zo zat Paul van Debbie van vorig jaar in de Slimste mens en Olof heeft ook het een en ander gedaan.

Elmo1972 schreef op 12-01-2024 om 19:52:

Er werd net gezegd bij RTL boulevard dat Amy niet zwanger is.

Maar ja, dit soort programma's zijn niet bepaald betrouwbare bronnen. 

Net zoals Story, Privé en Weekend enzo. 

De tijd zal het leren.

Dolfje schreef op 12-01-2024 om 21:50:

[..]

..Zo zat Paul van Debbie van vorig jaar in de Slimste mens en Olof heeft ook het een en ander gedaan.

Niks mis mee toch?😁 Blijft mijn persoonlijke favoriet van die zomereditie,zo relaxed en sympathiek.En er ook geen problemen mee hebben dat je in het 'stookhok' slaapt. Gouden gozer!👍️  


https://www.youtube.com/watch?v=PbEDX_NXrIM

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.