Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


Beterlaat2021! schreef op 15-01-2024 om 14:51:

[..]

Nee, ik niet. Er zat tijd tussen de opnames en het contact met de dame die hij eerder ontmoet had. Als hij daar zekerder van geweest was had hij helemaal niet mee hoeven te doen. Sommige dingen moeten groeien.....

Dat lijkt alweer te zijn uitgegroeid😔. Guru Walter is sinds september weer een vrije jongen.  https://www.gids.tv/video/612953/tantra-walter-uit-b-b-vol-liefde-bevestigt-relatiebreuk-sinds-september-uit-elkaar-video                                                                              
Dus dames hier die geinteresseerd zijn in de nobele kunst van tantra ..grijp je kans. Ps. je moet natuurlijk wel enigszins spiritueel zijn aangelegd. Want anders wordt het 'energetisch' niets met onze Walter😉.

Nighttripper schreef op 19-01-2024 om 09:28:

[..]

Dat lijkt alweer te zijn uitgegroeid😔. Guru Walter is sinds september weer een vrije jongen. https://www.gids.tv/video/612953/tantra-walter-uit-b-b-vol-liefde-bevestigt-relatiebreuk-sinds-september-uit-elkaar-video
Dus dames hier die geinteresseerd zijn in de nobele kunst van tantra ..grijp je kans. Ps. je moet natuurlijk wel enigszins spiritueel zijn aangelegd. Want anders wordt het 'energetisch' niets met onze Walter😉.

Ojeeej, Walter on the loose! Hij zoekt dus een nieuw ‘speel’ maatje   

Nighttripper schreef op 19-01-2024 om 09:28:

[..]

Dat lijkt alweer te zijn uitgegroeid😔. Guru Walter is sinds september weer een vrije jongen. https://www.gids.tv/video/612953/tantra-walter-uit-b-b-vol-liefde-bevestigt-relatiebreuk-sinds-september-uit-elkaar-video
Dus dames hier die geinteresseerd zijn in de nobele kunst van tantra ..grijp je kans. Ps. je moet natuurlijk wel enigszins spiritueel zijn aangelegd. Want anders wordt het 'energetisch' niets met onze Walter😉.

welnee voor Walter moet je gewoon een lekker wijf zijn die hem adoreert. 

Lexus schreef op 19-01-2024 om 22:55:

[..]

welnee voor Walter moet je gewoon een lekker wijf zijn die hem adoreert.

En vooral weinig zeggen

...en hopen dat hij niet verkouden is als je hem een belangrijke vraag stelt! 

Lexus schreef op 19-01-2024 om 22:55:

[..]

welnee voor Walter moet je gewoon een lekker wijf zijn die hem adoreert.

I know,vandaar die smiley🙂. Zelf een tijd een relatie gehad met een vrouw die ruime ervaring had met tantra.Dat kwam (m.i) ook allemaal iets serieuzer/echter en meer onderbouwd over,dan wat ik bij onze Walter zag. En ik hoefde ook geen tikkertje te spelen om eens even 'lekker gek te doen'😁.

Nighttripper schreef op 20-01-2024 om 12:14:

[..]

I know,vandaar die smiley🙂. Zelf een tijd een relatie gehad met een vrouw die ruime ervaring had met tantra.Dat kwam (m.i) ook allemaal iets serieuzer/echter en meer onderbouwd over,dan wat ik bij onze Walter zag. En ik hoefde ook geen tikkertje te spelen om eens even 'lekker gek te doen'😁.

Oh eens hoor, tantra kan een prachtige manier van intimiteitsbeleving zijn. Vind ik ook. Maar Walter gebruikte het voor zijn eigen ego. Echt jammer want een anti-reclame voor tantra en dat is oprecht jammer. Maar goed ik denk dat de productie van b&b vol liefde niet snel een mooi evenwichtig beeld van tantra gaat neerzetten. Ze zijn er toch op uit een soort paradijsvogels neer te zetten. 

MidasWolf

MidasWolf

20-01-2024 om 21:21 Topicstarter

Haantje79 schreef op 19-01-2024 om 22:38:

[..]

Ojeeej, Walter on the loose! Hij zoekt dus een nieuw ‘speel’ maatje

Dan moet hij wel tegen zijn “ verlies” kunnen bij het spel 

Beterlaat2021! schreef op 15-03-2024 om 15:43:

Ik heb die buik al máánden niet gezien, jij wel, HAHA!wait?

Ik ook niet, wacht met smart op de zomereditie

MidasWolf

MidasWolf

24-03-2024 om 21:37 Topicstarter

Deze oproep zag ik voorbij komen, het zou dan gaan om de Vlaamse versie van B&B vol liefde wat daar B&B zoekt lief heet. Interessant hoe gaan ze dat eventueel combineren. Doordat dit nog de oproep is zal het nog wel even duren voor het op tv is.

Hallo allemaal!

Voor het VTM-programma B&B Zoekt Lief zijn we op zoek naar single Vlamingen die een B&B uitbaten in het buitenland en op zoek zijn naar de liefde. Ook Vlamingen die een ander beroep uitoefenen dat met hospitality of toerisme te maken heeft op een zomerse of winterse bestemming helpen wij graag aan een lief.

Ben jij of ken jij iemand die in het buitenland woont en werkt en bovendien ook nog eens single is en op zoek naar de liefde?

Dan kan je me contacteren via [email protected] of reageren op dit bericht.

Alvast heel hard bedankt om deze post te delen en tips door te sturen!

Daar gaan ze weer begint vandaag. Das t vervolg oa op B&B vol liefde? Wie kijkt er ook?

Knutselkei schreef op 02-04-2024 om 20:53:

Daar gaan ze weer begint vandaag. Das t vervolg oa op B&B vol liefde? Wie kijkt er ook?

Ik heb gekeken en vond het leuk, veel bekende gezichten. 

Het is mooie overbrugging tot een nieuw seizoen van B en B vol liefde. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.