Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


broer saul lijkt niet heel enthousiast 

MidasWolf

MidasWolf

11-01-2024 om 21:07 Topicstarter

Roos55 schreef op 11-01-2024 om 21:01:

[..]

Ik denk wendy

Keuze moment geweest, hij koos inderdaad Marja. Volgens mij was zij toch zo vaak verhuisd.  Of was dat toch Esmaralda.

volgens mij was Joyce toch wel verliefd
Al zegt ze nu van niet 

MidasWolf

MidasWolf

11-01-2024 om 21:12 Topicstarter

Zou Marco “uit veiligheid” vanuit zijn eerdere ervaringen de relatie met haar uit de weg gaan. Na mijn idee lag er genoeg basis om het op zijn minst te proberen. Ze leken het echt leuk te hebben samen.

MidasWolf

MidasWolf

11-01-2024 om 21:14 Topicstarter

Ik vond dat Benjamin best goed terug keek op zijn periode van daten. Dat hij niet meer van plan is te Ghosten vind ik een goed idee.

Guido ❤️
En ook 😀😀

Leuk

leuk

zei ik leuk
😀

Ik heb net Renze bekeken waar Guido in was. Leuk item is het. Vanavond komt er iets in Boulevard las ik. 

Ik heb Guido ook gezien bij Renze. Ik denk niet dat het spoileren is als we zeggen wat we weten want er komt geen reunie. Voor de zekerheid zeg ik maar niks.

In principe zijn er nu geen spoilers meer, toch? 
Alles is uitgezonden en idd geen reünie. Ik las net ook iets over Saul en Amy! Als dat waar is, gaan ze wel echt heeeel snel.

watertoren schreef op 12-01-2024 om 09:20:

Ik heb Guido ook gezien bij Renze. Ik denk niet dat het spoileren is als we zeggen wat we weten want er komt geen reunie. Voor de zekerheid zeg ik maar niks.

Dat is zo. Het is nu het afgelopen voor mij geen spoileren meer, maar ik heb bewust even niets gezegd. 

HAHA!wait..what schreef op 12-01-2024 om 09:49:

In principe zijn er nu geen spoilers meer, toch?
Alles is uitgezonden en idd geen reünie. Ik las net ook iets over Saul en Amy! Als dat waar is, gaan ze wel echt heeeel snel.

Ja, erg snel inderdaad. Juist omdat ze nog zo jong is.

Barst maar los

Ik las dat Benjamin weer contact had opgenomen met Joshua

Ik las dus dat Amy en Saul samenwonen én dat ze zwanger is..?!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.