Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023


Lollypopje

Lollypopje

26-11-2022 om 13:50 Topicstarter

Ik heb dus serieus een  lijst met Afrikaanse hoofdsteden langs gelopen, maar blijkbaat ben ik super scheel en heb Harare gemist

Hebben ze leuk gedaan mocht dit kloppen, ik heb dan juist weer een aantal vlaggen vergeleken van diverse landen in dat deel van de wereld. 
Ik had op Google Afrikaanse hoofdsteden met H ingevuld en dat is er maar een.  

Earlgreythee schreef op 26-11-2022 om 13:46:

Verslag vanuit IJsselstein: straks om 14.00 uur moeten we een spel spelen. In allerlei etalages liggen stukken hout met letters en een landkaart erop.

Leuk, veel plezier alvast.

Er moeten allerlei codes worden gekraakt. We weten iig al dat de locatie Zuid-Afrika is!

Lollypopje

Lollypopje

26-11-2022 om 14:18 Topicstarter

MidasWolf schreef op 26-11-2022 om 13:56:

Hebben ze leuk gedaan mocht dit kloppen, ik heb dan juist weer een aantal vlaggen vergeleken van diverse landen in dat deel van de wereld.
Ik had op Google Afrikaanse hoofdsteden met H ingevuld en dat is er maar een.

Dat was slimmer inderdaad


Lollypopje

Lollypopje

26-11-2022 om 14:19 Topicstarter

Earlgreythee schreef op 26-11-2022 om 14:17:

Er moeten allerlei codes worden gekraakt. We weten iig al dat de locatie Zuid-Afrika is!

Bijna goed met Zimbabwe

Lollypopje schreef op 26-11-2022 om 14:19:

[..]

Bijna goed met Zimbabwe

Ik had ook naar voormalige locaties gekeken waar ze al WIDM opgenomen hadden. In 2013 waren ze ook in Zuid-Afrika geweest ik had niet gedacht dat ze nogmaals naar een locatie zouden afreizen.

Los hiervan hartstikke gave bestemming. Nu al zin aan. Benieuwd naar de deelnemers hier heb ik verder niet naar gekeken en gezocht.

Lollypopje

Lollypopje

26-11-2022 om 14:26 Topicstarter

MidasWolf schreef op 26-11-2022 om 14:22:

[..]

Ik had ook naar voormalige locaties gekeken waar ze al WIDM opgenomen hadden. In 2013 waren ze ook in Zuid-Afrika geweest ik had niet gedacht dat ze nogmaals naar een locatie zouden afreizen.

Los hiervan hartstikke gave bestemming. Nu al zin aan. Benieuwd naar de deelnemers hier heb ik verder niet naar gekeken en gezocht.

Hmmmm ik heb ook ergens gelezen dat ze dit jaar twee locaties hebben. Dus het zou kunnen dat ze starten in Zuid-Afrika en daarna vrijsnel doorgaan naar Zimbabwe, want een heel seizoen in de eerste lijkt me gek als ze daar al zijn geweest.

Lollypopje schreef op 26-11-2022 om 14:26:

[..]

Hmmmm ik heb ook ergens gelezen dat ze dit jaar twee locaties hebben. Dus het zou kunnen dat ze starten in Zuid-Afrika en daarna vrijsnel doorgaan naar Zimbabwe, want een heel seizoen in de eerste lijkt me gek als ze daar al zijn geweest.

Dat zou zeker kunnen ze hebben al vaker meerdere locaties gehad. De twee landen grenzen wel aan elkaar. 

2013: Zuid-Afrika

1f1ff-1f1e6.svg

Mijn favoriete bestemming Zuid-Afrika was het decor van seizoen 13. Ik zag veel bekende plekken zoals het Kruger National Park, de Blyde River Canyon, de Drakensbergen en bungeejumpen in township Soweto. Janine Abbring brak tijdens een sprong in het water haar rug. Zuid-Afrika was altijd al erg populair bij de Nederlanders, maar kreeg na dit seizoen van Wie is de Mol? een extra stimulans.

Hoogtepunten van ‘Wie is de Mol?’ in Zuid-Afrika:

De Mol: Kees Tol
Winnaar: Paulien Cornelisse
Verliezer: Carolien Borgers
Gewonnen bedrag: € 17.120


Ohhh leuk deze voorpret! Helaas kon ik vandaag niet maar klinkt als een hele leuke opdracht. Ben benieuwd of er evengoed nog deelnemers vermomd rondlopen. Als iedereen helemaal opgaat in de opdracht kunnen die natuurlijk zo ongezien langslopen. Dus hou je ogen open @Earlgreytea!  

(of zit ik er nu alweer te diep in 

Lollypopje

Lollypopje

26-11-2022 om 14:41 Topicstarter

De uitleg van wat het vandaag inhoud. Klinkt wel heel leuk.

https://www.instagram.com/reel/ClbNNQ0ptal/?igshid=MDJmNzVkMjY=


Op de site van Wiei Is De Mol kun je ook live meekijken met de locaties

Die kisten zijn best groot, zouden de kandidaten er in zitten?

Wij zijn afgehaakt. Ik was samen met m’n zoontje van 6 en op een gegeven moment waren de opdrachten voor hem te ingewikkeld. De sfeer was heel leuk en er werd druk gepuzzeld door fanatiekelingen!

Ik ken Ranomi, Soy, Froukje, Sander en die actrice van ‘De piraten van hiernaast’.
Edit: Sarah heet ze.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.