Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023


Ik ben 6e in de viafora poule geworden en 49083e van Nederland.

Ik ben 2e in de poule 🥳
1134e van Nederland
Winnaar van de poule van mijn werk.

Heel fijn dat we zoveel van de opdrachten zien nu 😊

Jurre heeft het leuk gedaan vind ik.

Schemerlampje schreef op 11-03-2023 om 20:00:

Maar ik ben het even kwijt, normaal spelen ze met z’n drieën toch ook nog één of meer spellen voordat ze weer de vragen moeten maken? of telt nu de vragenlijst waarmee Soy eruit gegaan is?

Ik was vorige week niet zo wakker meer geloof ik. 🤦🏻‍♀️

Leuk seizoen vond ik het weer.

Friezinnetje schreef op 11-03-2023 om 21:49:

Leuk seizoen vond ik het weer.

Mee eens, volop genoten.

Toch nog wat punten teruggesmokkeld omdat ik eerder wel op Jurre had gezeten.

Hele leuke aflevering, mooie mix van voorbeschouwing, kandidaten, onthulling en de molacties. En ik ben ook nog eens heel blij dat Daniël heeft gewonnen. Super!
De opdracht met de morse-codes was echt wel doorslaggevend dus. Zowel voor Daniël als voor de kijkers.

MidasWolf schreef op 11-03-2023 om 15:39:

[..]


Dat viel mij ook erg op, kon het helaas niet terugvinden. Misschien zei hij wel OeneMOLoen... En hij maakt ook heel veel handbewegingen in de biechten, misschien ook wat om wat meer op letten.

*Wie is de mol forum.

Dit zou zomaar terugkijkend een brutale mollen streek kunnen zijn voor de kijkers thuis. Vergezocht maar interessant, ook door de woordkeuze. Iets wat je normaal gesproken niet snel zegt lijkt mij.

En dit klopte dus ook!  Op de pakbonnen stond molfruit, hij noemde zichzelf Oenemeloen en daarmee kan je maken 'O nee, een mol', iets wat hier in een ander bericht ook werd gezegd.

Lollypopje

Lollypopje

12-03-2023 om 09:09 Topicstarter

Courage schreef op 11-03-2023 om 22:34:

Toch nog wat punten teruggesmokkeld omdat ik eerder wel op Jurre had gezeten.

Hele leuke aflevering, mooie mix van voorbeschouwing, kandidaten, onthulling en de molacties. En ik ben ook nog eens heel blij dat Daniël heeft gewonnen. Super!
De opdracht met de morse-codes was echt wel doorslaggevend dus. Zowel voor Daniël als voor de kijkers.

Dat was inderdaad ook het punt dat ik Jurre begon te verdenken. Al was hij ook wel mijn wensmol omdat ik hem leuk vond. Hij heeft het ook echt leuk gedaan. Lekker brutaal af en toe, daar hou ik van.

Ik ben toch nog negende geworden in de poule, best netjes met alle punten die ik in het begin ben verloren.

En ik moet het echt even zeggen, maar dat pak van Ranomi 😳 Ik weet dat oversized hip is, maar ik vond deze hele verhouding gewoon echt niet mooi.

Lollypopje

Lollypopje

12-03-2023 om 09:37 Topicstarter

zakchips schreef op 12-03-2023 om 08:06:

[..]

En dit klopte dus ook! Op de pakbonnen stond molfruit, hij noemde zichzelf Oenemeloen en daarmee kan je maken 'O nee, een mol', iets wat hier in een ander bericht ook werd gezegd.

Echt bizar dat dit klopte en bovenal dat iemand dat dus ook nog heeft geraden 😂

ik vond de hint met de badeendjes dan wel weer ver gezocht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.