Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023


Courage schreef op 24-11-2022 om 17:14:

Deventer, Haarlem, IJsselstein, Weert en Middelburg als ik het goed heb.

Dat is niet bij ons in de buurt. Ik lees graag een verslag als iemand er wel heen gaat. 😁

Lollypopje

Lollypopje

24-11-2022 om 17:20 Topicstarter

Coreopsis schreef op 24-11-2022 om 17:17:

[..]

Hier is 1 locatie wel in de buurt. Maar ik ga niet. Ik ga niet. Ik Ga Niet. IK GA NIET.

Ahhh ik zie dat je echt niet gaat

Coreopsis schreef op 24-11-2022 om 17:17:

[..]

Hier is 1 locatie wel in de buurt. Maar ik ga niet. Ik ga niet. Ik Ga Niet. IK GA NIET.

Waarom niet? Als je zin hebt om te gaan, gewoon doen toch?
(mits tijd, ruimte etc.)

Coreopsis schreef op 24-11-2022 om 17:17:

[..]

Hier is 1 locatie wel in de buurt. Maar ik ga niet. Ik ga niet. Ik Ga Niet. IK GA NIET.

En je gaat 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-11-2022 om 17:23

Courage schreef op 24-11-2022 om 17:20:

[..]

Waarom niet? Als je zin hebt om te gaan, gewoon doen toch?
(mits tijd, ruimte etc.)

Ha, als jullie zo aandringen... Zeggen jullie dan tegen m'n partner dat ik er zaterdag helaas niet ben?

Coreopsis schreef op 24-11-2022 om 17:23:

[..]

Ha, als jullie zo aandringen... Zeggen jullie dan tegen m'n partner dat ik er zaterdag helaas niet ben?

Gewoon samen gaan toch?

Allemaal in de buurt van een kerk? Deventer, Middelburg en Haarlem wel in ieder geval. 

Edit: Nee, ik zie het al.
Maar wel allemaal in het centrum.

een is ook bij mij in de buurt. Zal ik.....

Ja, gewoon doen!

Ik ken vaak de meeste kandidaten wel enigszins.
Blijft een leuk programma.

Aah, wat jammer. Één van de locaties is bij mij om de hoek, maar ik ben toevallig de hele dag weg. Had me leuk geleken een kijkje te nemen.

Hier is het niet in de buurt. Vaak ken ik een kwart tot de helft van de kandidaten bij de start van het programma.

https://discord.gg/rEWx3rDu wij gaan sowieso naar Ijsselstein maar de andere plekken zijn nog niet vertegenwoordigd 

Hier helaas ook niet in de buurt. Ben benieuwd!

Lollypopje

Lollypopje

26-11-2022 om 09:17 Topicstarter

Ik heb een theorie, maar kan er totaal naast zitten, en dat is dat op elke locatie een paar deelnemers rondlopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.