Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


PinkFlower schreef op 15-01-2022 om 21:24:

[..]

Dat was gezegd door Rick dat ze daar kans op kreeg. Voor de rest de opdracht kreeg.

Oeps...beter opletten ToverFeetje 

Leuke aflevering weer.
Ik blijf op Everon. En als ik gelijk heb, dan wordt Fresia de winnares.

ja, leuke aflevering, en mijn 2 mollen zitten er nog in! Volgens mij zijn er veel punten verspeeld door veel molloten

Ik heb al mijn punten ook nog deze 
ronde  
Zit nog steeds op Everon en Arno daar is nu Hila ook bijgekomen als verdachte mol. Nog steeds spreiding ik heb niet een kandidaat waarvan ik vol mijn punten op zet.Wel de meeste punten op Arno.
Voor de spreiding ook op Thomas gezet.

Everon viel mij op met het katapult spel.
Hij met zijn getrainde armen krijgt de katapult moeilijk naar achter in het begin en wanneer Kim Lian erachter gaat zitten lukt het ineens wel.
Terwijl zij nou ook bepaald niet de sterkste en zwaarste is. Andere kandidaten doen het ook alleen.

Neeee! Ik ben de helft van mijn punten verloren!!!

Lollypopje

Lollypopje

16-01-2022 om 10:48 Topicstarter

Weer punten kwijt 😭

Sahil is het absoluut niet, daar is te veel aandacht voor in het programma. 
Kim Lian ook niet en verder heb ik geen idee.

ik ben ook punten kwijt. Gelukkig wel gespreid over 3 personen 

ik heb ze allemaal nog. 

Friezinnetje schreef op 16-01-2022 om 11:17:

ik heb ze allemaal nog.

Netjes, ik ben 40 punten kwijt geraakt door deze in de tweede aflevering op Glen te zetten.

MidasWolf schreef op 16-01-2022 om 11:20:

[..]

Netjes, ik ben 40 punten kwijt geraakt door deze in de tweede aflevering op Glen te zetten.

ik had ze in de 2e aflevering ook de helft op hem ingezet, maar heb een uur voor de aflevering begon ze gewisseld. Mazzeltje of goeie ingeving

Lollypopje

Lollypopje

16-01-2022 om 11:26 Topicstarter

wat ik trouwens super frustrerend vind zelf is dat ik normaal bij dit programma wel in staat ben tot verbanden zien en logisch redeneren om zo een verdachte te bepalen. Niet dat ik het dan altijd goed had overigens
Maar nu kom ik niet verder dan 1of2 mensen die het echt niet zijn, maar verder laten mijn cognitieve vaardigheden me aardig in de steek. En dat vind ik bijna nog erger dan dat ik tegenwoordig moeite heb met het verzinnen van mijn boodschappenlijstje 😝

Productie kan het ook zo monteren dat mensen juist in een verkeerde richting gezet worden . 
Ik heb ook geen overduidelijke mol en ook eerder enkele die het niet zijn

Lollypopje

Lollypopje

16-01-2022 om 12:38 Topicstarter

Ikbengek schreef op 16-01-2022 om 12:35:

Productie kan het ook zo monteren dat mensen juist in een verkeerde richting gezet worden .
Ik heb ook geen overduidelijke mol en ook eerder enkele die het niet zijn

Klopt, maar meestal heb ik wel redenaties op bais van wat ik logisch gedrag en logische posities van een mol vind en dat dan gecombineerd met follow the money. Maar nu gewoon niet.

Dat productie zo kan monteren is voor mij overigens de hoofdreden dat Sahil het niet is.

Merk dat ik dit seizoen tot nu toe actiever ben dan in andere seizoenen.
Deze had ik zelf ook bedacht. Vandaar dat ik ook punten op Hila inzet.
Dit is voor mij een potentieel mol moment.

Het kan ook zomaar zo zijn dat Hila in aflevering een een dikke powermove maakte door het penningmeesterschap voor zich te winnen. Een Mol heeft voorkennis en weet dus precies dat er later nog een aflevering komt waarin de penningmeester in één klap 1.500 euro uit de pot kan halen. Een ideale Molpositie. Ook voelt het voor de andere kandidaten niet verdacht: iedereen zou doen wat Hila deed. Als je weet dat andere kandidaten allerlei troeven kunnen verdienen, wil je die natuurlijk kunnen wegspelen door een grotere kans op het pakken van die zwarte vrijstelling af te kopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.