Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Lollypopje schreef op 16-01-2022 om 10:48:

Weer punten kwijt 😭

Sahil is het absoluut niet, daar is te veel aandacht voor in het programma.


En nee, Sahil is het zeker niet. Die vliegt er denk ik de volgende ronde uit en dan gaan alle kandidaten verrast zijn: 'oooh! dat had ik niet gedacht, nu ben ik mijn mol kwijt - op wie moet ik dán gaan zitten?!'

MidasWolf schreef op 15-01-2022 om 22:13:

Everon viel mij op met het katapult spel.
Hij met zijn getrainde armen krijgt de katapult moeilijk naar achter in het begin en wanneer Kim Lian erachter gaat zitten lukt het ineens wel.
Terwijl zij nou ook bepaald niet de sterkste en zwaarste is. Andere kandidaten doen het ook alleen.

Viel mij ook op, maar goed ik ben dan ook bevooroordeeld.
Was het trouwens Kim-Lian? Ik dacht eigenlijk dat het Fresia was.

MoederBarberin schreef op 15-01-2022 om 22:27:

Neeee! Ik ben de helft van mijn punten verloren!!!

Over sturing door de programma-makers gesproken: stel nou dat Hila géén zwarte vrijstelling had gekregen. En de meesten hadden wél hun vrijstelling ingezet. Dan had de mol best makkelijk ontmaskerd kunnen worden.
Everon (mijn mol) kreeg geen vrijstelling - de meeste andere wél. Als hij er in was gebleven, was hij flink gestegen op de verdachtenlijst.
Maar door het inzetten van de zwarte vrijstelling waren alle kansen weer gelijk verdeeld.
Het zou mij niets verbazen als in alle enveloppen van Hila een zwarte vrijstelling zat.

Courage schreef op 16-01-2022 om 14:10:

[..]

Viel mij ook op, maar goed ik ben dan ook bevooroordeeld.
Was het trouwens Kim-Lian? Ik dacht eigenlijk dat het Fresia was.

Ja was Kim-Lian 

Fresia zat op de andere katapult of was ergens in het water.

Courage schreef op 16-01-2022 om 14:19:

Over sturing door de programma-makers gesproken: stel nou dat Hila géén zwarte vrijstelling had gekregen. En de meesten hadden wél hun vrijstelling ingezet. Dan had de mol best makkelijk ontmaskerd kunnen worden.
Everon (mijn mol) kreeg geen vrijstelling - de meeste andere wél. Als hij er in was gebleven, was hij flink gestegen op de verdachtenlijst.
Maar door het inzetten van de zwarte vrijstelling waren alle kansen weer gelijk verdeeld.
Het zou mij niets verbazen als in alle enveloppen van Hila een zwarte vrijstelling zat.

Zou mij ook niet verbazen. Of in de overige een andere troef. Mocht Hila nl anders slechts 25 of 50% kans hebben, en alle overigen zouden gekozen hebben voor een vrijstelling, dan was Hila wel heel erg op achterstand gezet og wellicht zelfs exit geweest. Achterstand had ze bovendien ook door het spel niet te spelen waarbij je in elk gevsl 1 ander in de ogen kan kijken.

Hila' s reactie bij het groene scherm vond ik trouwens erg vreemd en ook gespeeld overkomen.

Bij de katapults vond ik Leatitia opvallend weinig heuse pogingen doen, tralala  
Hila heb ik ook geen bijdrage zien leveren maar ze houdt dan ook van zwemmen...

Lasergame: Fresia verdacht. Snel rennen, levens verspelen en geen kistjes proberen. Net als Hila, rennen en schieten sls een gek maar niks scoren. Wie zeiden ook alweer dat ze 8- 9 kistjes geprobeerd hadden? Heeft een mol tijd gehad om.kistjes te saboteren?

Derde spel: 
Als mol zou je of geld er uit willen spelen of voor een vrijstelling mee te gaan (want ook dan geen geld in de pot) lijkt me? 

misschien heeft Hila de envelop pas gekregen nadat duidelijk was hoeveel vrijstellingen er in het spel waren. Of is de envelop verwisseld. Als ze de mol is, dan kan dat allemaal

Ik zit op Everon en Hila. Ik denk dat het everon is die elke gram acteertalent ingezet heeft om in die eerste ronde de vrijstelling te bemachtigen. Hij was daar zo over de top. Schoot niet goed bij het water, kok geen loval vinden voor de foto en kreeg voorgezegd welke foto van hem was.  En Hila heb ik nog nergens iets zien toevoegen dat geld op levert. Arno legde haar voet goed en soufleerde dat zij bij de foto met het geld hoort, ze is als eerste het lasergamen in gegaan en had zo kans om idd te saboteren met de kistjes en tijd te verspelen en was bij het 500 euro bootje gaan zwemmen dat volgens haar niet te verplaatsen was…

Courage schreef op 16-01-2022 om 14:09:

[..]


En nee, Sahil is het zeker niet. Die vliegt er denk ik de volgende ronde uit en dan gaan alle kandidaten verrast zijn: 'oooh! dat had ik niet gedacht, nu ben ik mijn mol kwijt - op wie moet ik dán gaan zitten?!'

Ik hoop het niet. Ik zit op Sahil 🙈. Dus ik hoop heel erg dat je geen gelijk hebt haha. 

PinkFlower schreef op 17-01-2022 om 10:47:

[..]

Ik hoop het niet. Ik zit op Sahil 🙈. Dus ik hoop heel erg dat je geen gelijk hebt haha.

Troost je: ik ben nooit heel erg goed in het spotten van de mol.
Maar Sahil is al wel heel vaak genoemd door de kandidaten, en dat is nooit een goed teken...

Lollypopje

Lollypopje

17-01-2022 om 14:24 Topicstarter

Courage schreef op 17-01-2022 om 14:19:

[..]

Troost je: ik ben nooit heel erg goed in het spotten van de mol.
Maar Sahil is al wel heel vaak genoemd door de kandidaten, en dat is nooit een goed teken...

En de productie brengt uitgebreid zijn gemol in beeld. Bij de echte mol, doen ze dat een stuk subtieler.

Lollypopje schreef op 17-01-2022 om 14:24:

[..]

En de productie brengt uitgebreid zijn gemol in beeld. Bij de echte mol, doen ze dat een stuk subtieler.

Precies in het vorige seizoen was Buddy degene die helemaal verdacht gemaakt werd door de makers vond ik.

MidasWolf schreef op 17-01-2022 om 21:10:

[..]

Precies in het vorige seizoen was Buddy degene die helemaal verdacht gemaakt werd door de makers vond ik.

Dat is ondertussen al 3 seizoenen geleden😄 Maar bij Sahil vind ik het nu nóg duidelijker, bijvoorbeeld met dat hij duidelijk in beeld 200 euro uit het lasergamebakje haalt. Zou wel heel gek zijn als ze zo'n actie nu al laten zien als hij de mol is. 

Chocoladeaardbei schreef op 18-01-2022 om 09:09:

[..]

Dat is ondertussen al 3 seizoenen geleden😄 Maar bij Sahil vind ik het nu nóg duidelijker, bijvoorbeeld met dat hij duidelijk in beeld 200 euro uit het lasergamebakje haalt. Zou wel heel gek zijn als ze zo'n actie nu al laten zien als hij de mol is.

Ik haalde dat even door de war, maar bij Buddy was toen ook zo duidelijk vond ik.

Of het zou heel brutaal en gewaagd zijn.
Toch ben ik het met meerder hier eens dat het te duidelijk is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.