Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol?

Ik heb nog nooit een topic geopend, maar ik kon nog geen wie is de mol topic vinden dus bij deze (hopelijk doe ik het goed )

Zijn er molloten aanwezig hier?
Er is een link geplaatst op de website met een aftelklok, maar die mag ik niet plaatsen want ik zit nog niet aan de 10 berichten

Hoe dan ook: spannend!

De deelnemers zijn gisteren bekend gemaakt:

  • Journalist Arno Kantelberg
  • Acteur Everon Jackson Hooi
  • Presentatrice Fresia Cousiño Arias
  • Rapper Glen Faria
  • Presentatrice Hila Noorzai
  • Actrice Kim-Lian van der Meij
  • Operazangers Laetitia Gerards
  • Presentator Sahil Amar Aïssa
  • Zangeres Suzanne Klemann
  • Komiek Thomas van Luyn
  • Journalist Welmoed Sijtsma

Molloot meld zich

Jaaa! Maar zou er zaterdagavond, als de klok voorbij is, dan al iets bekend gemaakt worden over het nieuwe seizoen? Meestal is dat pas in het najaar, geloof ik. Spannend!

Ik hoop dat het een leuker seizoen wordt dan afgelopen jaar. Er zaten een paar leuke kandidaten bij (Splinter en Joshua ), maar ik vond het een niet heel memorabel seizoen met een matige mol.

Ik zag net ook een aankondiging op Instagram. Ben benieuwd!

Poepiescheetje

Poepiescheetje

26-08-2021 om 22:00 Topicstarter

Meestal komt de aankondiging van het nieuwe seizoen later volgens mij, ik ben erg benieuwd!

En idd Joshua

Ja kan niet wachten!! Afgelopen jaar keek man ook eindelijk mee en gingen we er op zaterdagavond echt voor zitten. 
Misschien komt er een versie zonder bekende Nederlanders(omdat die op zijn) en kan je je opgeven🤷🏼‍♀️

ja, hier ook een echte Molloot

Jaa zin in!

Ik ben benieuwd! Vorig seizoen keek mijn dochter het ook voor het eerst, zó leuk! 

De mol is een van de weinige programma’s waar we echt voor gaan zitten. Zin in!

Ja! Ik ben heel benieuwd wat er zaterdag gaat komen.
(Weet alleen nog niet zeker of ik live kan kijken.)

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

26-08-2021 om 22:42

ik dacht even dat ik iets gemist had (een vervroegde start van een nieuw seizoen ofzo) maar helaas duurt het nog een paar maanden. Ik zou mezelf geen molloot noemen, maar kijk wel elk jaar!

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

26-08-2021 om 22:45

ik heb elk seizoen gezien

Ik ben ook heel erg benieuwd!

Sophia_!

Sophia_!

26-08-2021 om 22:54

Ik neem me elk seizoen voor te gaan kijken, maar heb het nog nooit gedaan.  Ooit zal t lukken 🙈

tvp

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.