Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol?


Thomas en Kim komen me bekend voor, als eentje daarvan nu direct afvalt wordt het nog ingewikkeld voor me en/of zit ik direct in een tunnel..

Wij mogen vast niet de uitslag zien 

Ik heb de live-stream gemist, maar ik ken 4 van de namen.
Ik ben dol op WIDM, maar had het maar 1 seizoen goed. Aan mij heb je dus ook niks. Maar ik vind het heerlijk om te kijken, de locaties komen vaak  op mijn reislijstje.
En ik vind het leuk om de theorieën te lezen die mensen verzinnen.
Ik verheug me er alweer op. 

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

28-08-2021 om 21:20

HA! Tuurlijk...😡🤬

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

28-08-2021 om 21:21

CharlieB schreef op 28-08-2021 om 21:17:

Wij mogen vast niet de uitslag zien

Je hebt gelijk...

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

28-08-2021 om 21:23

nou, ik herken er verbazingwekkend genoeg dus 8 van deze groep..

CharlieB schreef op 28-08-2021 om 21:17:

Wij mogen vast niet de uitslag zien

De helft wel. Maar het moet wel spannend blijven.


25.000 stemmen vond ik ergens nog wel tegenvallen, voor een programma met miljoenen kijkers.

Chupito schreef op 28-08-2021 om 21:23:

nou, ik herken er verbazingwekkend genoeg dus 8 van deze groep..

Wat veel! Ik denk ik 3

Bloemenzee schreef op 28-08-2021 om 21:24:

[..]

De helft wel. Maar het moet wel spannend blijven.


25.000 stemmen vond ik ergens nog wel tegenvallen, voor een programma met miljoenen kijkers.

Ze hadden 't beter op tv uitgezonden, als het aangekondigd had gestaan dan hadden veel meer mensen gekeken en gestemd denk ik. Ook vreemd dat je nu niet meer kunt terugkijken en stemmen. Ze hadden dat veel langer open moeten laten staan. 

jammer dat je niet kan terugkijken. Ik heb het gemist 😒

Toen ik hier las dat er een live stream was keek ik direct op npo (tv ooit weggedaan, laptop werkt prima dus beschouw dat als streamen ipv kijken). Ook zonder stemoptie had ik het wel even terug willen kunnen zien.... Deden ze vorige keer anders (/beter!) toch?

Ik ken bijna iedereen wel. Op zich wel leuke mensen volgens mij. 
Maar wat ik me nou afvraag : de kandidaat die t minst verdacht wordt krijgt een vrijstelling. Dat houdt dan toch in dat t seizoen nog opgenomen moet worden. Als er dan vanaf nu elke keer iemand afvalt, dan is dat toch gelijk bekend? Ik bedoel, alle kandidaten zijn bekend. Dus als ze geen 3 weken weg zijn dan weet iedereen toch wie de mol in ieder geval niet is? 
Of zouden ze zich 3 weken schuil houden? 
Daar zal vast iets op bedacht zijn. De makers zijn natuurlijk niet gek, maar toch..... 

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

28-08-2021 om 21:56

Chipndale schreef op 28-08-2021 om 21:51:

Ik ken bijna iedereen wel. Op zich wel leuke mensen volgens mij.
Maar wat ik me nou afvraag : de kandidaat die t minst verdacht wordt krijgt een vrijstelling. Dat houdt dan toch in dat t seizoen nog opgenomen moet worden. Als er dan vanaf nu elke keer iemand afvalt, dan is dat toch gelijk bekend? Ik bedoel, alle kandidaten zijn bekend. Dus als ze geen 3 weken weg zijn dan weet iedereen toch wie de mol in ieder geval niet is?
Of zouden ze zich 3 weken schuil houden?
Daar zal vast iets op bedacht zijn. De makers zijn natuurlijk niet gek, maar toch.....

Volgens mij moeten ze zich sowieso 3 weken stilhouden, dat heb ik eerdere kandidaten ook horen zeggen.

Chipndale schreef op 28-08-2021 om 21:51:

Ik ken bijna iedereen wel. Op zich wel leuke mensen volgens mij.
Maar wat ik me nou afvraag : de kandidaat die t minst verdacht wordt krijgt een vrijstelling. Dat houdt dan toch in dat t seizoen nog opgenomen moet worden. Als er dan vanaf nu elke keer iemand afvalt, dan is dat toch gelijk bekend? Ik bedoel, alle kandidaten zijn bekend. Dus als ze geen 3 weken weg zijn dan weet iedereen toch wie de mol in ieder geval niet is?
Of zouden ze zich 3 weken schuil houden?
Daar zal vast iets op bedacht zijn. De makers zijn natuurlijk niet gek, maar toch.....

Goeie. Misschien soort afvallerseiland zoals bij Expeditie Robinson. 

redbulletje schreef op 28-08-2021 om 21:27:

[..]

Ze hadden 't beter op tv uitgezonden, als het aangekondigd had gestaan dan hadden veel meer mensen gekeken en gestemd denk ik. Ook vreemd dat je nu niet meer kunt terugkijken en stemmen. Ze hadden dat veel langer open moeten laten staan.

Ik heb net zitten terugkijken hoor. Op YouTube. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.