Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol?


Amaranth schreef op 27-08-2021 om 08:33:

Ik heb er ook veel zin in, ik hoop dat ze de sfeer van het laatste seizoen doorzetten. Eindelijk weer spellen die je kon volgen als kijker, een mol die durfde, hints om te zoeken. Ik vond het een verademing na jaren alleen te kijken voor de mooie plaatjes.

Ik denk dat het leuker is geworden doordat ze niet de halve lokale bevolking meer in de spellen betrekken (vanwege corona) en ook de napraat is beter zonder publiek. 

Jaa, wie is de mol.
Maar begrijp ik nu dat ze zaterdag "iets" bekend gaan maken?
En dat we nog even moeten wachten op de uitzendingen?
Is altijd zo'n gezellig ouderwetse tv avond.

Kijken jullie trouwens ook de Vlaamse versie van De Mol? Die vind ik eigenlijk nog veel beter en leuker! Veel actievere opdrachten en gemengdere groepen, omdat je niet gebonden bent aan 'bekende' mensen. En elk jaar weer meer plottwists, maar nog wel de kans om de mol te vinden over het algemeen. 

Ja, de Vlaamse vind ik gaver, juist doordat ze het met onbekenden doen. Vaak ook hele gave speltwists en de opdrachten zijn vaak ook spectaculairder omdat ze gemotiveerde kandidaten casten ipv BV-ers. 

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

27-08-2021 om 18:32

Chocoladeaardbei schreef op 27-08-2021 om 18:16:

Kijken jullie trouwens ook de Vlaamse versie van De Mol? Die vind ik eigenlijk nog veel beter en leuker! Veel actievere opdrachten en gemengdere groepen, omdat je niet gebonden bent aan 'bekende' mensen. En elk jaar weer meer plottwists, maar nog wel de kans om de mol te vinden over het algemeen.

Yes, ik kijk vanaf het begin de Vlaamse versie, vind ik ook leuker. De opdrachten zijn geweldig! Ik kwam niet meer bij toen ze in dat zwembadje achter in de auto zaten, echt goed bedacht😂

Poepiescheetje

Poepiescheetje

27-08-2021 om 18:45 Topicstarter

ojaaa de Vlaamse is zoooo veel beter. Heerlijk simpele opdrachten die toch opeens een twist krijgen. Kijk altijd uit naar een nieuw seizoen daar van.

Ja ik kijk tegenwoordig ook veel meer uit naar de Vlaamse seizoenen dan de Nederlandse! 
Laatst eindelijk het 'eerste' seizoen van België gezien, die na de revival in ieder geval. Was van de gewone Goplay website afgehaald, maar gelukkig via een Archive ding nog kunnen vinden

Ik ga ook weer kijken
Ik kijk al jaren maar kies mijn mol altijd op basis van gevoel.
Hints, verborgen aanwijzingen, tekens...alles gaat aan mij voorbij 
De Vlaamse mol heb ik nog nooit gezien.

Ik doe mee met de Mol app, maar ik verlies altijd. Ben er zó slecht in!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-08-2021 om 23:01

Tover-Feetje schreef op 27-08-2021 om 23:00:

Ik ga ook weer kijken
Ik kijk al jaren maar kies mijn mol altijd op basis van gevoel.
Hints, verborgen aanwijzingen, tekens...alles gaat aan mij voorbij
De Vlaamse mol heb ik nog nooit gezien.

En klopt je gevoel dan? 

redbulletje schreef op 27-08-2021 om 23:01:

Ik doe mee met de Mol app, maar ik verlies altijd. Ben er zó slecht in!

Ik doe sinds 2 jaar mee maar het is ook niet een van mijn talenten 

Hen74 schreef op 27-08-2021 om 23:01:

[..]

En klopt je gevoel dan?

Wel nee 
Er is zelfs een seizoen geweest dat iedere aflevering "mijn" mol eruit vloog.
Week erop koos ik een nieuwe...en jawel die ging ook enz..enz..
Dus als je wilt weten wie eruit gaat moet je bij mij zijn 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-08-2021 om 23:12

Tover-Feetje schreef op 27-08-2021 om 23:06:

[..]

Ik doe sinds 2 jaar mee maar het is ook niet een van mijn talenten

[..]

Wel nee
Er is zelfs een seizoen geweest dat iedere aflevering "mijn" mol eruit vloog.
Week erop koos ik een nieuwe...en jawel die ging ook enz..enz..
Dus als je wilt weten wie eruit gaat moet je bij mij zijn

Haha, oké.

Sophia_!

Sophia_!

27-08-2021 om 23:15

Courage schreef op 27-08-2021 om 00:21:

[..]

Ben je moderator van deze pijler? Wie weet gaat het je dit jaar een keer lukken.

Haha, ja dit is mijn pijler.  Dus om te begrijpen waar het over gaat, moet ik wel meekijken en kletsen eigenlijk 


Chocoladeaardbei schreef op 27-08-2021 om 18:16:

Kijken jullie trouwens ook de Vlaamse versie van De Mol? Die vind ik eigenlijk nog veel beter en leuker! Veel actievere opdrachten en gemengdere groepen, omdat je niet gebonden bent aan 'bekende' mensen. En elk jaar weer meer plottwists, maar nog wel de kans om de mol te vinden over het algemeen.

Waar kijk je dit dan? Heb het nog nooit voorbij zien komen op de Belgische zenders.

De Nederlandse versie volg ik nu al een flink aantal seizoenen, maar een molloot kan en mag ik mijzelf niet noemen.

Crazycatlady schreef op 28-08-2021 om 18:23:

[..]

Waar kijk je dit dan? Heb het nog nooit voorbij zien komen op de Belgische zenders.

De Nederlandse versie volg ik nu al een flink aantal seizoenen, maar een molloot kan en mag ik mijzelf niet noemen.

Goplay.be staan ze op! Vroeger op Vier.be maar dat is dus nu Goplay geworden. Direct na de uitzending in belgië (zondagavond is daar Mol-avond, seizoen begint meestal eind maart ongeveer) staat ie online. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.