Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-12-2022 om 21:29

Kuuuuuut ik denk dat ik af ben… (als het telt.. was niet de begintune en echt maar een paar seconden..) Was ivm reclame ff aan het zappen en bij een vooraankondiging van een ander programma hoorde ik 2 seconden wat stukjes uit het lied… 
(Nogmaals ik weet niet of dit telt maar anders neem ik sportief mijn verliesĀ  )

Azalea747 schreef op 14-12-2022 om 20:49:

[..]

Haha, wel een mooie manier!

Dat was het ook.Ā  Ā 
Ik heb genoten van die klas en de spanning van het bingo spelen.Ā 

Phoebe1982 schreef op 14-12-2022 om 21:29:

Kuuuuuut ik denk dat ik af ben… (als het telt.. was niet de begintune en echt maar een paar seconden..) Was ivm reclame ff aan het zappen en bij een vooraankondiging van een ander programma hoorde ik 2 seconden wat stukjes uit het lied…
(Nogmaals ik weet niet of dit telt maar anders neem ik sportief mijn verlies )

Helaas Phoebe, volgens mij ben je af. Zodra je bewust bent van het liedje ben je af. Hoe kort ook.Ā 

Broodjebrie schreef op 14-12-2022 om 16:59:

[..]

Oei succes, ik luister bijna altijd naar Q en ik heb hem zeker al 3 keer gehoord deze week haha.

Bedankt, ik laat weten hoe het gegaan is.

BlairW schreef op 14-12-2022 om 20:49:

[..]

Ik heb zelfs 2 uur naar Düsseldorf met sky op overleefd! Je kan het 😁

Thanks.

🦾

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-12-2022 om 07:04

erinhanson schreef op 15-12-2022 om 06:52:

[..]

Helaas Phoebe, volgens mij ben je af. Zodra je bewust bent van het liedje ben je af. Hoe kort ook.

Ja dat vind ik ook, he wat naar nouĀ 

Ik doe ook nog mee, gebruik geen oordoppen maar toen ze het op de radio gingen hebben over kerstliedjes heb ik hem wel een poosje uitgezet. Straks naar fysio en morgen naar een kerstmarkt. Ik ben benieuwd.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-12-2022 om 07:50

Ik wil wel even zeggen dat ik dit een erg leuk topic vind, en het is een enorm grappig spel waarin ik erg veel lol heb. (Ook nu ik af ben)

Sassenach schreef op 15-12-2022 om 06:53:

[..]

Bedankt, ik laat weten hoe het gegaan is.

Ik ben ook af. Werd gisteren tijdens RTL Boulevard gedraaidĀ 

De heenweg overleefd. Q-fout op en 3 kerstnummers gehoord, maar geen Wham!

Ik zit thuis ziek te zijn. Als ik zelf geen muziek aan zet is er voorlopig niks aan de hand. Van peuter mag ik alleen kinderliedje of 90 dance opzetten, dus ik ben heel veilig. Ik baal er wel van trouwens, want ik heb nu mijn kerstpakket niet kunnen ophalen.Ā 

Ik zit nog steeds in de race. Vanmiddag ga ik de stad in om lekker te shoppen. SpannendĀ 

Tara, dat kerstpakket wordt wel voor je bewaard toch zeker?

Het is voor mij vrij makkelijk omdat ik gewoon weinig 'bronnen' tegen kom. Maar toch hoorde ik plotseling weer Mariah Carey ergens klinken en bevond me dus in een gevarenzone. Maar het is weer gelukt haha.

Courage schreef op 15-12-2022 om 13:10:

Tara, dat kerstpakket wordt wel voor je bewaard toch zeker?

Ja het blijft gewoon staan. Er ligt een lijst bij waar je op af moet tekenen, dus het is straks ook wel duidelijk voor wie het overgebleven pakket is. Ik ben alleen zo nieuwsgierig. Ik vraag express niet aan collega's wat er in zit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.