Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Drakenvlieg schreef op 13-12-2022 om 21:17:

[..]

Ik doe nog mee

Het was even spannend toen we wat dronken in een café en ik een bekende deun hoorde. Maar het bleek de versie van Ariane Grande te zijn

Oeh, you dodged a bullet there!

Courage schreef op 13-12-2022 om 21:24:

[..]

Oeh, you dodged a bullet there!

Dank je 

Ja, zo voelde het ook echt! Echt een zucht van verlichting. En daarna ergernis, want jeetje, die versie is óók slecht zeg... 

alhambra schreef op 13-12-2022 om 20:28:

[..]

Ja maar dan met de Macarena

Hahahhaahaha

Courage schreef op 13-12-2022 om 12:38:

[..]

Naar mijn bescheiden mening neem je het iets te serieus.

Of de mensen die met oordopjes in naar de supermarkt gaan, nemen het iets te serieus 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-12-2022 om 13:31

poeh, weer vanalles overleefd: de kerstliedjes in de jumbo en in de wachtkamer bij de huisarts en een ochtend Skyradio. Ik vreesde overal Wham,   maar ik heb hem niet voorbij horen komen 

Wat blijft dit toch grappig! Ik ben al meer dan een week af maar ik lees het topic nog steeds. En ik heb Last Christmas inmiddels een paar keer gehoord en lekker meegezongen, fijn dat het weer kan 😉😁🎄🎶

Earlgreythee schreef op 14-12-2022 om 14:19:

Wat blijft dit toch grappig! Ik ben al meer dan een week af maar ik lees het topic nog steeds. En ik heb Last Christmas inmiddels een paar keer gehoord en lekker meegezongen, fijn dat het weer kan 😉😁🎄🎶

Hier ook. Ik blèr extra hard mee. Nu mag het

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-12-2022 om 16:34

Mug schreef op 14-12-2022 om 13:31:

poeh, weer vanalles overleefd: de kerstliedjes in de jumbo en in de wachtkamer bij de huisarts en een ochtend Skyradio. Ik vreesde overal Wham, maar ik heb hem niet voorbij horen komen

Dat heb ik dus ook steeds, ik denk ook steeds 'vandaag ga ik af' maar tot nu toe nog niet...

Ik ben nog steeds in de race, maar morgen ga ik zo’n 2,5 uur in de auto zitten met Q-music aan. Ben benieuwd of dat goed gaat.

Sassenach schreef op 14-12-2022 om 16:50:

Ik ben nog steeds in de race, maar morgen ga ik zo’n 2,5 uur in de auto zitten met Q-music aan. Ben benieuwd of dat goed gaat.

Oei succes, ik luister bijna altijd naar Q en ik heb hem zeker al 3 keer gehoord deze week haha. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-12-2022 om 17:19

Earlgreythee schreef op 14-12-2022 om 14:19:

Stiekem wil ik 'm ook wel horen eigenlijk,  dan kon ik ook gaan meezingen 😁

Op het werk liep ik een lokaal binnen en daar waren ze muzikale kerstbingo aan het spelen. Ik vroeg een van de kinderen of Wham al gedraaid was. Ik had het nog niet uitgesproken of het intro speelde. Ik heel hard: “ooooh nee!! Nu ben ik af!!” Dit zorgde voor heel veel vragende ogen. 

En omdat ik nu toch af ben, ben ik maar gebleven en heb ik genoten van de kerstmuziek.   

Ik heb de afgedagen de wachtkamer van de tandarts en kaakchirurg en diverse winkels overleeft. Morgen ga ik uit eten en vrijdag naar een kerstmarkt hoop dat dat goed gaat.
Ik gebruik geen koptelefoon of oordoppen.

Sassenach schreef op 14-12-2022 om 16:50:

Ik heb zelfs 2 uur naar Düsseldorf met sky op overleefd! Je kan het 😁

erinhanson schreef op 14-12-2022 om 18:16:

Op het werk liep ik een lokaal binnen en daar waren ze muzikale kerstbingo aan het spelen. Ik vroeg een van de kinderen of Wham al gedraaid was. Ik had het nog niet uitgesproken of het intro speelde. Ik heel hard: “ooooh nee!! Nu ben ik af!!” Dit zorgde voor heel veel vragende ogen.

En omdat ik nu toch af ben, ben ik maar gebleven en heb ik genoten van de kerstmuziek.

Haha, wel een mooie manier!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.