Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Omdat het vorig jaar zo'n gezellig topic was, spelen we dit jaar op ViaFora weer mee met Whamageddon.

Wie overleefd en lukt het om deze maand tot de kerst geen enkele keer Last Christmas van Wham te horen?

Let Op: Alleen het origineel telt, dus remakes mag je zo vaak van genieten als je wilt.

Het telt ook alleen als je zelf het nummer bewust hebt gehoord.

Deel het in de pol als jij af bent en we gaan zien wie het einde haalt



EveryMiniatureCreature.webp

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Ja,  ik doe weer mee!

Bedankt voor het organiseren. 

Lollypopje

Lollypopje

01-12-2022 om 20:20 Topicstarter

Ik verwacht dat dit met mijn long covid wel een slam dunk zal worden

Maar ik geniet graag weer mee met jullie spanning

Lollypopje

Lollypopje

01-12-2022 om 20:21 Topicstarter

alhambra schreef op 01-12-2022 om 20:20:

Ja, ik doe weer mee!

Bedankt voor het organiseren.

Ik zag toevallig iemand op mijn facebook die al had verloren. En toen bedacht ik me dat dit vorig jaar zo leuk was

Leuk! In de auto komt Sky radio voorlopig niet aan 😁

Vorig jaar heb ik het gered, ben benieuwd of dat weer lukt..

Ik doe ook weer mee. Schrok vanmorgen, ik kwam de kamer waar de radio aanstond binnen en ik dacht ' Neeeee, ik ben op dag 1 al af 😭' maar het was wel George maar dan met Carlise whisper dus ik ben nog in de race.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-12-2022 om 20:51

Ik doe mee! Luister de laatste maanden niet veel meer naar de radio, en al helemaal niet naar muziekzenders. Dus ik heb goede hoop om ver te komen dit jaar.

Ik zag dit topic vorig jaar ook en dacht (voordat ik het openklikte) dat het erover ging dat je een hekel had aan Wham

Maar leuk, ik doe mee! Ik zal wel snel af zijn denk ik

Ik heb hem afgelopen week al gehoord in een winkelcentrum, en moest toen aan dit topic van vorig jaar denken. Maar ik mag toch nog meedoen zie ik, want het was november

gezellig 😄

Haha, het is gewoon al op de radio geweest lees ik hier, niet te geloven. Ik luister niet vaak en meestal ook ander type zenders, maar wie weet.
Volgens mij was ik vorig jaar ook op een onbewaakt ogenblik af toen ik ergens was.
Leuk topic!

Rondstruiner schreef op 01-12-2022 om 20:55:

Ik heb hem afgelopen week al gehoord in een winkelcentrum, en moest toen aan dit topic van vorig jaar denken. Maar ik mag toch nog meedoen zie ik, want het was november

Zeker, dat telt niet. Die scharen we gewoon nog onder 2021.
Toch jongens?

Leuk! Vorig jaar was ik best ver gekomen.

Jaaaa zo leuk haha. Ik weet niet meer hoe lang ik het vorig jaar heb volgehouden, maar vond het erg gezellig 😂 heel veel succes iedereen!

Courage schreef op 01-12-2022 om 21:04:

[..]

Zeker, dat telt niet. Die scharen we gewoon nog onder 2021.
Toch jongens?

Hahaha ja, zoooooo vorig seizoen! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.