Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Ik doe ook niks anders dan anders, maar nog steeds niet af. Straks wel naar de supermarkt en de rest van de week naar kantoor inclusief kerstborrel op vrijdag. Kijken of ik deze week overleef.

Ik heb volgende week een kerstquiz van mijn werk, het zou me niets verwonderen als-ie dan langs komt!

In de bedrijfskantine vandaag wel dat blèrlied 'why couldn't it be christmas every day'. Maar geen Wham! 🥳

stokstaart schreef op 13-12-2022 om 10:04:

Ik moet naar een garagebedrijf zo meteen om eens sterretje in mijn autoruit te laten maken.... Ik geloof nooit dat ze daar nog geen kerstherrie op hebben staan. Misschien kan ik mijn haar over mijn oren hangen en oordoppen in doen. Ik heb van die wat wel praten doorlaat.

Ik gok dat jij sowieso op een OK af gaat zijn, of het nu medische OK is of auto OK.

BlairW schreef op 13-12-2022 om 11:42:

Ik dacht eigenlijk dat het gewoon de bedoeling was dat je je leven normaal leeft en dan probeert het te ontlopen. Niet dat je allerlei toeren als oordopjes in de supermarkt gaat uithalen om hem maar niet te horen. Maar goed, er zijn natuurlijk geen echte spelregels hierbij. Ik ga alleen op die manier nooit winnen, want dat soort dingen doe ik dus niet ik loop ook gewoon winkels in en zet skyradio op.

Naar mijn bescheiden mening neem je het iets te serieus.

Ik heb de autogarage overleeft!!!!   Het was er helemaal stil.

En vwb mijn supermarkt en oordoppen acties, ik heb in nov/dec eigenlijk vaak wel een koptelefoon op want ik kan niet zo goed tegen alle "kijk onze familie eens leuk zijn met elkaar" sfeer aangezien ik zo'n rotte familie heb dat ik er geen contact mee heb.
Maar fanatiek ben ik wel en ja, ik loop dan om voor een koptelefoon

Het enige wat ik doe om het niet te horen, is geen skyradio aan in de auto. Maar eigenlijk deed ik dat altijd al in deze tijd, omdat ik geen zin heb in die kerstliederen de hele tijd. Hij staat nu op radio 2, maar ik niet zoveel in de auto dus risico is niet zo groot. Ik zit nu in de wachtkamer van het ziekenhuis en dacht eerst dat er geen muziek was, maar die is er wel. Maar door gepraat van anderen nauwelijks te horen, dus hopelijk praten ze nog even door… 😁

vandaag een paar spannende momenten: kerstpakket ophalen en ik moest even de stad in. Maar ik leef nog! 

Ik doe verder niks bijzonders, zet alleen geen sky op en blokkeer het nummer in spotify. 

man snapt er niks van: “niemand weet toch als je af bent?” Ik geniet gewoon van de spanning die het met zich meebrengt.  En ik vond het vorig jaar zo gezellig in dit topic. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-12-2022 om 19:59

Tara82 schreef op 13-12-2022 om 12:11:

Ik doe ook niks anders dan anders, maar nog steeds niet af. Straks wel naar de supermarkt en de rest van de week naar kantoor inclusief kerstborrel op vrijdag. Kijken of ik deze week overleef.

Ik ook niet… Ik denk iedere dag nu ga ik af maar weer een dag overleeft..Geen idee hoe…

Ik vind dit topic ook leuk en vind het een leuk spelletje, daarom doe ik mee..

Kunnen we ook een zomereditie doen?

Af... Sky Radio op het werk. Alleen maar kerstmuziek. 

Broodjebrie schreef op 13-12-2022 om 20:17:

Ja maar dan met de Macarena

SombraOnline schreef op 13-12-2022 om 20:26:

Af... Sky Radio op het werk. Alleen maar kerstmuziek.

Aaah...

Maar je mag wel blijven schrijven hoor, 't blijft een gezellig topic haha.

Vandaag een winkel en nog iets overleefd. Zonder oordopjes, dare devil die ik was.
Thuis alleen eigen muziek, in de auto nieuwszender of CD en op mijn oren eigen muziek of podcasts. Oja, en de weinige reclame op TV doe ik meestal even zonder geluid, vind ik toch altijd fijner. Dus ik red het nog wel even denk ik.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-12-2022 om 21:14

Broodjebrie schreef op 13-12-2022 om 20:17:

Ik ben voor 

Drakenvlieg schreef op 12-12-2022 om 20:29:

Hier ook weer een dag overleefd.
Maar... Morgen dagje naar Den Bosch . Ik ben er bang voor...

Ik doe nog mee 

Het was even spannend toen we wat dronken in een café en ik een bekende deun hoorde. Maar het bleek de versie van Ariane Grande te zijn 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.